مینه سوتا, ایالات را "انسجام" و " باشگاه پر رونق در MLS برگشت مسابقات

با این نور افکن را در پشت خود گلزنان می توانید با حداکثر سرعت دویدن کردن نامنظم به صورت انفرادی رژه یا توقف به

توسط NEWSATROPAT در 13 مرداد 1399

با این نور افکن را در پشت خود گلزنان می توانید با حداکثر سرعت دویدن کردن نامنظم به صورت انفرادی رژه یا توقف به انجام یک کار از پیش برنامه ریزی شده جشن; او می تواند به دنبال یک گروه آغوش از هم تیمی در زمین; و یا او می تواند اقصر طرق کردن مرحله برای به اشتراک گذاری لحظه ای با دیگر اعضای تیم ملی تنزل به پوشیدن سکه در حاشیه.

زمانی که Jacori هیز گل پیروزی در مینه سوتا, ایالات 4-1 thumping از سن خوزه در شنبه Aug. 1 هافبک latter چرا که او یکی از کسانی benchwarmers برای شروع لیگ است بازگشت به مسابقات در اواسط ماه جولای در Kissimmee, Fla.

"آن را تکمیل وجد" هایس گفت. "به محض این که آن رفت در من زد به گوشه به جشن می گیرند با بچه ها. آنها به من یک مقدار زیادی از حمایت در حال انتقال در اینجا و در قرنطینه و آماده شدن برای مسابقات است. آنها من جدید برادران. آنها از من حمایت و نگهداری از من با انگیزه است."

مینه سوتا, ایالات پیشرفته به نیمه نهایی برابر اورلاندو شهرستان در روز پنج شنبه با کمک خارج از آن انتخاب اول شروع یازدهم از جمله در اواخر بیمه هدف از زیر Marlon Hairston.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما صحبت در مورد قدرت در عمق و آنها را بچه ها به خصوص Marlon و Jacori شما می توانید ببینید واکنش نه تنها بازیکنان در زمین, اما این افراد در خارج از میدان" ایالات مربی Adrian هیت گفت. "آنها باور نکردنی است هم تیمی تمام راه را از طریق این."

هیز که تا به حال در Loons برای اولین بار در پنج بازی از سال 2020 ساخته شده خود را در مینه سوتا به عنوان اولین زیر در ضربات پنالتی برنده بیش از کلمبوس در روز سه شنبه و اولین شروع خود را در برابر زلزله در روز شنبه. Hairston تا به حال تنها چهار دقیقه تا زمانی که محوری به بزرگتر نقش در مسابقات مرحله حذفی.

Hairston آمد در تجارت است که تخلیه ناراضی ستاره داروین Quintero به هوستون در ماه نوامبر گذشته. ایالات کردم هیز از دالاس با دادن کمی-upside دور سوم به پیش نویس انتخاب در 2021.

Loons مربی Adrian هیت اذعان هیز بود نا امید که او تا به حال چقدر به زمان پخش "اما یک چیز در مورد بچه است که او آموزش می دهد خیلی سخت است هر روز. او فوق العاده به حمایت از هم تیمی های خود. و شما شاهد واکنش بقیه گروه."

با Loons all-star رومن Metanire با یک همسترینگ آسیب حسنی Tauk نقل مکان کرد و از هافبک به حق بازگشت. او گفت که او تا به شده است از آموزش در هر دو نقاط در فلوریدا و حتی از یک نقطه بیشتر در این زمینه است. او به کمک هر دو از ایالات اول دو گل.

Tauk تازه کار در سال گذشته خواسته شد در یک ویدئو کنفرانس به مقایسه 2019 Loons این دسته است.

"من فکر می کنم هر دو طرف هر دو سال ما شده است خیلی خوب" Tauk گفت. "من فکر می کنم برای من بزرگترین تفاوت این است که این تیم انسجام. من فکر می کنم آن را خیلی نزدیک به نظر من در مقایسه با سال گذشته است. هر کس می شود همراه بسیار خوبی است. در سال گذشته ما بیش از حد, اما آن را فقط به یک خانواده بزرگ احساس. همه ما عاشق گذراندن وقت با یکدیگر و حلق آویز کردن و من فکر می کنم که منجر بر روی زمینه. ما کاری که بسیار سخت تر برای آینده ،

این Loons همچنان به دنبال اضافات در درجه اول مرکزی حمله هافبک امانوئل "Bebelo" Reynoso از بوکا جونیورز در بوئنوس آیرس و فرانسه/Mali مدافع Bakaye Dibassy از امیان در فرانسه لیگ 1.

"ما هنوز هم تعداد کمی کوتاه کنیم و امیدواریم که به انجام کاری در مورد آن زمانی که ما به عقب بر گردیم. اما من خیلی خوشحال هستم که با این گروه که من چون فکر می کنم حسنی لمس بر روی آن این بهترین گروهی که ما تا به حال در این باشگاه" هیت گفت. "از نظر انجام آنچه که کارکنان چه از آنها انجام آنچه از آنها انتظار می رود و که واقعا خوب هم تیمی حتی زمانی که آن را برای خودتان."

مثال دیگر این است که ماسون توی که به ارمغان خواهد آورد خود را جشن تکان دادن مرکس زمانی که او نمره هدف. توی که وعده داده شده است تنزل به سوم رشته مهاجم در این فصل پشت Amarilla و هارون Schoenfeld.

اما در اتاق پانسمان مینه سوتا پس از پیروزی روز شنبه, توی نگاه کرد که نشئه به عنوان بازیکنان که باعث شد در این زمینه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب