مینه سوتا, نوجوانان, بازگشت به بیس بال الماس پس از نبرد با سرطان خون

نونان است که 15 سال و در مورد شروع خود را در سال اول در بایرون دبیرستان در بایرون, Minn., فقط در خارج و یا روچ

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399

نونان است که 15 سال و در مورد شروع خود را در سال اول در بایرون دبیرستان در بایرون, Minn., فقط در خارج و یا روچستر.

در مه 2, 2019 در خوش بنیه و ورزشی نوجوان — 6-پا 185 پوند — داده شد هر دلیلی برای نگرانی و شکایت دارند. پس از آن بود که او مبتلا به لوسمی خون و استخوان-مغز سرطان است.

برای برخی از, آن کشنده است.

اما برای Noonan این سادگی است یک آزمایش ایمان او است عبور نفس گیر با یقین است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من فقط می دانم که هر آنچه اتفاق می افتد خداوند می خواهد اتفاق می افتد" نونان گفت. "خدا یک طرح برای من. خداوند خواهد شد مراقبت از همه چیز, بنابراین واقعا وجود دارد هیچ دلیلی برای نگرانی است."

در حال حاضر جوانترین لیزا و همین Noonan را پنج فرزند است که به دنبال خوب است. Nate است یک بار دیگر اشغال شده با چیزهایی که دوست دارد: بازی بیس بال, شکار چوب سفت و چهار چرخ در Noonan حیاط خلوت.

خبر اولیه از سرطان خون بود سورئال, هر چند نه به طور کامل از آبی است. Nate تا به حال نشده است خود را از لحاظ جسمی برای هفته منتهی به اولین کلینیک مایو بازدید دکتر 14 ماه پیش. یک سری از تب شده بود مربوط همراه با دوره ای استفراغ و عدم جستن به گام خود را.

اولیه آزمون نشان داد اختلال در خون که منجر به تست های بیشتر است که در نهایت منجر به یک تماس تلفنی از مقابله ،

"من از دکتر پرسید: چه اشتباه بود و او به من گفت که آن را جدی" گفت: همین یک کشیش در روچستر کلیسای باپتیست.

Byron’s Nate Noonan (20) smiles as coach gives the team a pep talk before a 14U game against Red Wing on Wednesday, July 22, 2020, at the Athletic Field in Red Wing. (Traci Westcott / twestcott@postbulletin.com)

بایرون Nate نونان (20) لبخند به عنوان مربی به تیم پپ صحبت قبل از 14U بازی مقابل قرمز بال در چهار شنبه 22 ژوئیه سال 2020 در رشته ورزشی در بال. (Traci Westcott / twestcott@postbulletin.com)

سپس متناوب اخبار آمد. Nate شمارش خون شد و راه. تعیین شده بود که او تا به حال لوسمی. تنها چیزی که از چپ به مرتب کردن بود که به نوعی.

همین floored بود.

"برای من آن را مانند گرفتن پانچ در قفسه سینه" نمی گفت.

Nate گفت: تمام چیزی که احساس مانند یک رویای وحشتناک. هنوز هم او هدر رفته هیچ زمان و در آشکار نگرش است که او برای رفتن به ادامه. این در آمد که در همین ساخته شده یک تماس را به لیزا بود که در سفر به او بگویم افتضاح تشخیص است. همین گفت که لیزا شد پس از غلبه بر, اشک باران چهره او که او تا به حال به جلو و بزرگراه ها چشم انداز خود را به خطر بیافتد.

این زمانی است که مقابله و پا در.

"مقابله به من گفت به او تلفن" را گفت. "سپس او گفت: به لیزا 'نگران نباشید خدا این رو.' بود که 10 دقیقه پس از پیدا کردن (او لوسمی). آن Nate که به ما قدرت است."

دار زدن در آن وجود دارد

مقابله و متوقف نشده دادن قدرت حتی زمانی که او نمی باید قدرت بسیار به من بدهید. بلافاصله پس از تحت شیمی درمانی پزشکان او بعدها مجبور شدند به تغییر دوره به عنوان مقابله بدن نیست در واکنش به آن.

آنچه که آنها در نهایت حل و فصل شد و نیاز خود را برای یک ماشین-T پیوند سلول. این امر می تواند قلمرو جدید در کلینیک مایو به عنوان بیمارستان تا به حال هرگز قبل از انجام این کار با کودکان بیمار با یک نمونه از یک بیمار T سلول های جمع آوری شده از خون و پس از آن تغییر به تولید سازه های خاص. ماشین-سلول های T و سپس reinfused به بیمار با گیرنده های چفتی کردن بر روی بیمار سلول های تومور و کشتن آنها.

مراحل ساخته شده Nate فوق العاده بیمار است. او به پایان رسید تا در واحد مراقبت های ویژه به مدت پنج روز با یک تب از 105 درجه است.

اما چیزی که قرار بود اتفاق می افتد. بدن او در به راه انداختن یک جنگ با سلول های سرطانی.

آن کار می کرد. آغاز ماه دسامبر استخوان بیوپسی انجام شد در مقابله و آن را نشان داد هیچ باقی مانده سرطان است. سپس سه ماه بعد انجام شد و آن را نیز بیرون آمد پاک است.

هیچ تضمینی وجود ندارد که سرطان خون نمی آمد. اما در حال حاضر همه چیز خوب نگاه کنید.

Byron’s Nate Noonan (20) listens to coach Jim Isaak in a team huddle during a 14U game against Red Wing on Wednesday, July 22, 2020, at the Athletic Field in Red Wing. (Traci Westcott / twestcott@postbulletin.com)

بایرون Nate نونان (20) گوش به مربی جیم Isaak در یک تیم اجتماع افراد یک تیم در طول یک 14U بازی مقابل قرمز بال در چهار شنبه 22 ژوئیه سال 2020 در رشته ورزشی در بال. (Traci Westcott / twestcott@postbulletin.com)

Nate است که به عنوان یک بچه دوباره. او reveling در بازی بیس بال برای خود بایرون تابستان تیم. و هم تیمی های خود در حال لذت ببريم داشتن او را.

مقابله و نمی توان آن را قطعی شد که او در حال بازگشت به این تیم در تابستان امسال است. بایرون مربی جیم Isaak که پسر Grant, یک دوست نزدیک و هم تیمی از مقابله است اشاره کرد که چگونه مشتاق بازیکنان بودند تا با او بود دوباره.

"گرانت به درخواست من تمام هفته (قبل از عمل), 'است که نیت رفتن به بازی ؟ این است که نیت رفتن به بازی؟,' "Isaak گفت. "من به او گفتم:" من نمی دانم, من شنیده نشده است.' "

و سپس آن اتفاق افتاد. این تیم اولین تمرین آغاز شد و با احساسی انفجار. نزولی تپه که منجر به عمل خود زمینه بود نزد آنها می pined و دعا. این مرد بزرگ — Nate نونان — ساخت راه خود را به تمرین لبخند زدن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب