ایالتی مینه سوتا هنر مدیره اعلام ساده گرانت برنامه

در اوایل این سال ایالتی مینه سوتا هنر هیئت مدیره که مسئول توزیع میلیون ها دلار در میراث فرهنگی بودجه به هنرمند

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399

در اوایل این سال ایالتی مینه سوتا هنر هیئت مدیره که مسئول توزیع میلیون ها دلار در میراث فرهنگی بودجه به هنرمندان سراسر مینه سوتا — اعلام کرد که تعلیق نه از آن 10 برنامه کمک مالی.

از آن زمان به بعد سازمان دولتی است تا با سه برنامه های جدید. یک کمک مالی برای هنرمندان دیگری است که برای سازمان های هنری و یک سوم است و با هدف کمک به گروه هنر جبران ضرر و زیان با توجه به لغو, رویدادهای, در این بیماری همه گیر.

هنر دولت مدیره و مدیر شکایت Gens گفت: این کمک هزینه ها بسیار ساده تر و انعطاف پذیر تر. هیئت مدیره انجام یک بررسی از گذشته کمک های مالی و متوجه شد که برخی از جوامع بودند کمتر. بنابراین در این سال آن را به وزن بیشتر به متقاضیان که در خدمت جوامع خارج از شهرهای دوقلو منطقه مترو و همچنین افراد معلول و سیاه بومی و مردم از رنگ.

Gens گفت: جریان اصلی منطقه مترو هنرهای سازمانها تنها در نظر گرفته شود اگر آنها به دریافت کمک های مالی از دولت هنرهای هیئت مدیره در سه سال گذشته است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"اگر ما تا به حال یک رابطه, ما می دانیم کسی که ما با آنها کار می کرد. ما شده ایم حمایت از آنها. آنها باید قادر به دسترسی به کمک های مالی در گذشته" Gens گفت. "سپس این امر می تواند یک راه برای درخواست کمتر سوال و یا به روند درخواست ساده تر چرا که ما تا به حال یک تجربه قبلی با آنها."

هنرمندان قطعا احساسات متناقضی در مورد کمک مالی جدید. آنها خوشحال برای دیدن جوامع به حاشیه رانده شده و هدفمند برای کمک های مالی اما زنگ با بیان این که جامعه تجاوز را شامل نمی شد. هنرمند پاتریک اسکالی گفت: در اوایل ارتباطات از دولت هنر, هیئت مدیره, او منجر به باور جامعه تجاوز شامل خواهد بود.

"آن بدتر اگر آنها تا به حال هرگز شامل ما در وهله اول" گفت: Scully. "از آنجا که در حال حاضر من احساس مانند شما می دانید ما محرومیت نیست اتفاقی. ما محرومیت عمدی است."

برخی از هنرمندان می گویند آنها خوشحال برای دیدن محدودیت های کمتری در مورد چگونه پول می تواند مورد استفاده قرار گیرد. اما کمک های مالی کوچک هستند. هنرمندان می توانند تا 6000 $از $10,000 در سال گذشته است. سازمان را دریافت خواهد کرد بین 5000 $و $15,000.

Deneane nanda gonzález, بنیانگذار Brownbody یک شرکت است که ترکیبی از رقص مدرن و تئاتر و اسکیت روی یخ, بخشی از رشد گروهی از هنرمندان که خواستار شفافیت بیشتر و عدالت در دولت هنرهای مدیره گرانت-روند ساخت.

او گفت: این کمک مالی جدید هستند و هیچ چیز در مقایسه با آنچه doled در یک دولت هنرهای هیئت مدیره برنامه ای که برگزار شد بیش از سال گذشته — عامل صندوق حمایت. برای واجد شرایط برای بود و حتی در نظر گرفته شده برای یک عامل کمک مالی یک سازمان نیاز به یک بودجه سالانه $175,000.

"و به طوری که حذف بسیاری BIPOC-led کوچک هنر سازمان" nanda gonzález گفت.

در سال مالی 2020 هیئت مدیره به نزدیک به $15.9 میلیون نفر یا بیش از نیمی از کل بودجه از طریق عامل صندوق حمایت. بیش از 7 میلیون دلار رفت به 11 سازمان از جمله نهادهایی مانند مرکز هنر واکر مینه سوتا ارکستر و Hennepin تئاتر اعتماد.

Nanda gonzález گفت: این یک مشکل است که بیش از نیمی از همه هنر دولت بودجه به بزرگ سفید-اجرا نهاد. به خصوص وقتی که پول می تواند بیشتر از یک تفاوت کوچک تر غیر انتفاعی تعبیه شده در جوامع خود.

دولت هنرهای مدیره Gens گفت: همه سازمان های هنری رنج می برند بدون توجه به اندازه آنها است.

"به دور از این نوع از کمک های مالی که ناشی از آسیب و حتی بیشتر در هنر جامعه از وجود دارد در حال حاضر است" گفت: Gens.

هنرمند اشلی هانسون گفت: در حالی که دولت هنرهای هیئت مدیره قرار دادن کمک های مالی در محل خدمت بیشتر و متنوع هنرمندان و هنر سازمان های هیئت مدیره خود را هنوز هم بشدت فاقد تنوع است. او گفت: مردم رای دادن در این برنامه کمک مالی نیاز به بهتر نشان دادن جوامع آنها خدمت می کنند. او گفت: هنرمندان باید بیشتر درگیر در این فرآیند از آغاز تا پایان.

"وجود این گروه های باور نکردنی از هنرمندان سراسر کشور است که مانند" ما در اینجا نیست به داد شما — ما اینجا هستیم برای کمک به,' " گفت: Hanson. "ما می دانیم که چگونه به طراحی سیستمهای عادلانه. ما می دانیم که چگونه به واقعا خلاق و مدبر است. اجازه بدهید به ما کمک به شما در طراحی مجدد این."

هانسون گفت: همه گیر ارائه یک فرصت عالی برای هنرمندان و اعطای سازندگان به کار با هم در ایجاد جدید و بهتر از مدل بودجه.

در این میان هنر مدیره هنوز هم قرار دادن نکات تکمیلی در مورد اعطای دستورالعمل ها و فرم های درخواست و همچنین انتظار برای شنیدن از دولت قوه مقننه در چقدر پول آن را در بودجه خود را. Gens گفت: هیئت مدیره امیدوار به ساخت کمک های مالی به عنوان به زودی به عنوان این می گیرند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن