مینه سوتا در مجلس سنا هل دادن به بازنویسی دولت کارگر قرارداد

قرارداد و افزایش حقوق و دستمزد را تبدیل به موضوع حزبی دشمنی که جمهوری خواهان را تحت فشار قرار دادند به مذاکره

توسط NEWSATROPAT در 28 اردیبهشت 1399

قرارداد و افزایش حقوق و دستمزد را تبدیل به موضوع حزبی دشمنی که جمهوری خواهان را تحت فشار قرار دادند به مذاکره مجدد توافق نامه در حالی که دولت کارگران و دموکراتیک-کشاورز-رهبران کارگری باید نقل مکان کرد و به تصویب قرارداد بود که مذاکره قبل از COVID-19 همه گیر با مته سوراخ کردن در دولت است.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz اداره و 11 اتحادیه های کارگری به نمایندگی از کارکنان دولت زده یک معامله در قرارداد سال گذشته است که شامل یک 2.25 درصد افزایش شروع تابستان گذشته و 2.5% افزایش در ابتدای ماه جولای. حدود 50000 عمومی کارکنان مجموعه به توان نهفته در تصمیم گیری.

اگر سنا مردد به تصویب موافقت نامه های دولت, کارگران مجموعه, برای دیدن قطع پرداخت به عنوان قرارداد خود را بازگشت به قبل از توافق. و دولت می تواند به صورت یک چالش در اینصورت دولت کارگران مزایای بهداشت و درمان به عنوان موافقت نامه با افزایش نیز نامیده می شود برای کارگران به پرداخت بیشتر برای بیمه خود را.

جیم Barbo یک اصلاحات افسر در دولت correctional facility در Moose Lake بیمار شد با COVID-19 در اوایل این سال در حالی که در این کار است. چهل و کارکنان در مرکز آلوده به بیماری و سه نفر در بیمارستان بستری شدند. Barbo گفت: دولت کارگران در خط مقدم برخورد با این بیماری همه گیر و باید افزایش می دهد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما شده اند shorthanded و کارکنان مجبور به انجام دو شیفت سه روز در یک ردیف. من می خواهم برای دیدن سناتور که عدم تصویب قرارداد انجام این کار" Barbo گفت. "این است که مؤثر واقعی مردم است. ما همه این کار از آنجا که ما در حال اختصاص داده شده کارکنان دولت را ساخته اند که تعهد به مردم مینه سوتا است."

توافق رهبران در مجلس سنا گفت: دولت باید با مذاکره مجدد قرارداد به عنوان دولت مواجه پیش بینی شده $2.4 میلیارد دلار کسری بودجه در دولت در دو سال 48 میلیارد دلار صرف برنامه شد.

رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake, on شنبه گفت: قانونگذاران در وسط یک "حماسه مبارزه" برای بازگشایی دولت کارگر قرارداد. جمهوری خواهان گفت: در صورت کسر بودجه دولت باید تصویب بخشی از پیشنهاد پرداخت را افزایش می دهد اما قطع یکی دیگر از مجموعه ای است که برنامه ریزی شده بود برای شروع در ماه جولای.

"آنچه من انجام داده اند این است که با توجه به آنها خود را پرداخت افزایش در ماه ژوئیه گذشته و به نفع تغییرات که آنها را, اما آنها تصمیم به بازی winner-take-all. گفتند: نه, مگر اینکه ما آن را همه ما در حال رفتن به آن را انجام دهد.' به طوری که آنها در حال رفتن به آن را دریافت" Gazelka گفته مجازی مینه سوتا کنوانسیون حزب جمهوری خواه روز شنبه. "سپس آنها را به انتظار جمع آوری هنگامی که ما 600000 نفر بیکار است و فقط غیر قابل قبول است."

Gazelka گفت: سنا را تا این لایحه شنبه شب یا یکشنبه و اندازه گیری می تواند بخشی از یک مذاکره بیش تصویب یک پیوند لایحه.

دولت شروع انجماد غیرضروری استخدام به پیش بینی بودجه و وزارت امور خارجه در کمیسیون و فرماندار در زمان 10% کاهش پرداخت. یخ در وزارت امور خارجه استخدام شد و انتظار می رود برای نجات دولت 100 میلیون دلار از طریق ژوئیه 2021.

مینه سوتا در مجلس نمایندگان روز دوشنبه تایید قرارداد و Walz گفت: دولت هیچ برنامه ای از renegotiating موافقت نامه. آنها همچنین خواستار سنا به تصویب قرارداد.

"ما نیاز به حل و فصل این دولت کارگر قرارداد و پرتاب نمی کند دولت تمام نیروی کار به هرج و مرج به خصوص در وسط یک بیماری همه گیر که این افراد در واقع کار و انجام خدمات ضروری از طرف ما" رهبر جناح اکثریت مجلس Ryan Winkler, D-Golden Valley گفت.

دموکرات ها در ایالت مینه سوتا در مجلس سنا در روز شنبه در نامه ای به Gazelka درخواست او را به این قرارداد برای تصویب. "عدم تصویب قرارداد خود سیگنال به آنها را زمانی که رفتن خشن می شود ما آنها را رها کردیم.

فروم سرویس خبری خبرنگار سارا Mearhoff کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن