مینه سوتا در مجلس سنا کامپیوتر, هک رمز عبور فایل قابل دسترسی

ST. پل -- مینه سوتا آمریکا و سرور بودند نقض صبح سه شنبه, ژوئن 2 و هکرها قادر به دسترسی به یک فایل از کلمات عب

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399

ST. پل -- مینه سوتا آمریکا و سرور بودند نقض صبح سه شنبه, ژوئن 2 و هکرها قادر به دسترسی به یک فایل از کلمات عبور استفاده شده توسط سناتورها و کارکنان سنا در انتخابات گفت: بعد از آن در شب است.

نقض باعث سنا اطلاعات خدمات را به سرعت به پایین سنا وب سایت و شروع به آرامی بازسازی صفحات. از 6 بعد از ظهر تعدادی از سنا صفحات وب بودند هنوز هم پایین است.

حمله موفق شد در اوایل صبح روز سه شنبه با توجه به نامه ارسالی شنبه شب به سناتورها و کارکنان از وزیر سنا کال Ludeman.

این روشن نیست که اگر سنا حمله متصل است به یک مجموعه ای از حملات سایبری راه اندازی شد که در دولت های کامپیوتر است که مقامات یکشنبه نشان داد. کسانی که حملات توزیع شده انکار حملات خدمات — ادامه دارد و منجر به گاه به گاه قطع در برخی از ایالت صفحات وب است. با این حال آنها را شامل نمی هر کسی به دست آوردن دسترسی در داخل هر کشور سیستم سخنگوی MNIT دولت فناوری اطلاعات گفت: سه شنبه شب.

در اینجا بخشی از Ludeman نامه:

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"در 4:24 صبح امروز مجلس سنا سرور هک شد و دسترسی برای چند دقیقه. ... SIS (سنا اطلاعات خدمات) پایین آورده سرور به عنوان یک احتیاط و با کمک MNIT و اف بی آی آنها شده اند قادر به ردیابی آنچه که قابل دسترسی در سرور یعنی رمز عبور فایل.

"رمز عبور فایل است که قابل دسترسی شد و همچنین از کلمه عبور اصلی ما به سرور پایگاه داده تمام شده است تنظیم مجدد و فایل ورود به سیستم بررسی برای اطمینان وجود ندارد و بیشتر دسترسی های غیر مجاز به سرورها. این کلمات عبور نیز شامل سنا فای رمز عبور. به عنوان یک نتیجه, سنا شبکه WiFi به پایین آورده شد به تنظیم مجدد و آزمون به عنوان یکی دیگر از احتیاط. این رمز عبور فایل حاوی رمز عبور برای سناتور و یا کارکنان ایمیل و یا ورود به حساب و نه دسترسی به سرور است که این اطلاعات است. وب سایت اصلی نقض ناشی از سیس کارکنان به آرامی بازسازی صفحات آنها تایید آنها را به امن. این خواهد بود یک فرایند مداوم ... ."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن