مینه سوتا گزارش مرگ مرموز از COVID-19; دولت مرگ مجموع صعود 24

مرگ یکی از 24 مرگ و میر ناشی از این بیماری گزارش روز شنبه, مه 2. مقامات بهداشت تا به حال هیچ کسب اطلاعات بیشتر

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399

مرگ یکی از 24 مرگ و میر ناشی از این بیماری گزارش روز شنبه, مه 2. مقامات بهداشت تا به حال هیچ کسب اطلاعات بیشتر در مورد غیر منتظره ای جوان و سالم در غیر این صورت مرگ و میر در این زمان.

"ما ابراز تسلیت به خانواده و دوستان از کسانی که درگذشت" مینه سوتا کمیسیون بهداشت Jan مالکوم در بیانیه ای گفت. "ما همچنان کار ما همراه با بسیاری از همکاران در سراسر کشور برای محافظت از Minnesotans و جلوگیری از مرگ و میر اضافی. آن است که بسیار مهم است برای همه Minnesotans به انجام بخشی خود را در این تلاش با پیروی اجتماعی فاصله دستورالعمل و بهداشت عمومی توصیه."

مقامات بهداشتی می گویند 21 از 24 مرگ و میر گزارش روز شنبه رخ داده در امکانات مراقبت طولانی مدت. هفده مرگ و میر در Hennepin County, سه نفر در Anoka County, و هر دو در رامزی و خاک رس بوده است. با استثنا از Hennepin County ساکن در 40s خود را در این سنین از کسانی که جان خود را در محدوده یک شهرستان رمزی ساکن در 60s خود را به یک Clay County فردی در 100s.

مینه سوتا تعداد کل زندگی را از دست داده به این بیماری در حال حاضر 395.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در یک وعده ادامه پیشرفته تست ظرفیت دولت انجام 4,178 آزمون در روز جمعه شیب اندکی از 4,553 تست های انجام شده پنج شنبه, اما quadrupling از 1100 تست های انجام شده روزانه تنها دو هفته پیش. جدید آزمایش روزانه بالغ بر جای دولت در مسیر رسیدن به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz چالش برای دولت به انجام 5,000 آزمون در روز توسط مارس 4, زمانی که برای اولین بار در خانه بماند سفارش برداشته شود. Walz از تمدید که به مارس 18.

دولت شتاب تست نشان دهنده موفقیت بی سابقه ادغام یک بار-رقابت سیستم های سلامت زیر جهت کلینیک مایو دانشگاه مینه سوتا و دولت مجموعه متنوع از خصوصی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی.

با تست نوردی موارد جدید در حال افزایش در مینه سوتا به عنوان به خوبی. دولت شناسایی نزدیک به 500 مورد جدید در روز شنبه. این 498 موارد یک شیب از 594 موارد شناسایی جمعه و شامل مورد اول در اعطای شهرستان است. روستاهای کوچک و شهرهای دریاچه و طبخ شهرستان سوتا, North Shore - Lusten دو بندرگاه Grand Marais و خلیج نقره ای -- در میان معدود مناطق باقی مانده از دولت گزارش کرده اند هیچ مورد.

موارد همچنان به افزایش سریع ترین در مینه سوتا روستایی شهرستانهای خانه به بسته بندی گوشت. اشراف شهرستان, خانه JBS گوشت خوک گیاه در Worthington, گزارش های اضافی 31 مورد در شنبه آوردن جدید کل جنوب غربی منطقه به 899 موارد نزدیک به دو برابر پس از چهارشنبه. مقامات بهداشتی باید انجام گسترده تست از کارگران در کارخانه. موارد در روستایی شهرستان مارتین شماره 1 گوشت خوک تولید منطقه در دولت دو برابر شده اند از 52 به 110 پس از روز شنبه را به عنوان به خوبی.

جداگانه بررسی متصل به دو توقیف Jennie-O ترکیه فروشگاه گیاهان در ویلمار به حال Kandiyohi County اضافه کردن 10 نفر شنبه, آوردن آن مورد جدید در مجموع به 145 بیش از دو برابر 64 موارد گزارش شده قبلی در این هفته است. شیوع در حال حاضر بسته Jennie-O ترکیه فروشگاه گیاهی در ملرس است موارد افزایش در Stearns County نیز هست. این مینه سوتا مرکزی شهرستان ثبت 96 موارد شنبه, بالا بردن جدید خود را در مجموع به 531 موارد است.

Stearns County فقط پشت Hennepin و اشراف شهرستان در حال حاضر سومین مورد در مجموع در دولت است .

قبلا در این هفته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به صدور یک فرمان اجرایی گردد با مشارکت گوشت های بسته بندی صنعت اجازه وزارت کشاورزی و به استناد دفاع تولید عمل می کنند. به منظور تلاش برای وادار کردن گیاهان گوشت را باز باقی می ماند و یا حداقل به آنها ارائه پوشش برای انجام این کار است.

این حرکت بود که به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان یک تلاش برای محافظت گیاهان از مسئولیت قانونی برای حفاظت از کارگران خود را از تماس نزدیک میان شیوع. این معلوم نیست که آیا منظور می توانید بازگشایی گیاهان با صدها نفر از کارگران گزارش بیمار است. "هیچ حکم اجرایی در حال رفتن به دریافت آن خوک فرآوری اگر مردم می دانند که چگونه به آن را انجام دهد بیمار هستند و یا احساس نمی مانند آنها می تواند وجود داشته باشد" Walz روز چهارشنبه گفت:.

حومه Anoka County تبدیل به یک نقطه داغ در آغاز نیز ممکن است البته به دلایل ناشناخته است.

شهرستان ثبت 64 موارد و شش مرگ و میر در فقط سه روز است و نه شناخته شده است به یک سایت از فشرده تست مرتبط با بسته بندی گوشت در این زمان. Walz روز دوشنبه برداشته اقامت در خانه مورد نیاز برای هزاران نفر از کارفرمایان. دوشنبه این تغییرات خواهد شد گسترش به مشتری رو کارفرمایانی که قادر به ارائه منظقه وانت.

با تمام این شل شدن کنترل بر جنبش این امکان وجود دارد که اجتماعی فاصله شروع به کجا در outstate مناطق به خصوص. ترافیک ردیاب دولت در بخش بهداشت و درمان وب سایت نشان می دهد که در آزادراه, ترافیک, پس از کاهش 70% فقط دو هفته پیش است و در حال حاضر با فقط 7 درصد از نرمال.

این ارسال در مورد پیدا کردن و افزایش جنبش می آید به عنوان ICU موارد به بالاترین سطح خود در عین حال در روز شنبه با 135 COVID-19 بيمار در حمایت از زندگی و تجهیزات در دولت است. نزدیک به یک هزار Minnesotans استفاده از تخت ICU برای شرایط دیگر. دولت معتقد است که می تواند ایستادگی کردن به عنوان بسیاری از 2500 تخت ICU در یک بحران.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب