مینه سوتا مرد به اتهام اقدام به قتل با سلاح سرد پس از

AITKIN, Minn. — 49-سال-McGregor, پیر مرد با چهره درجه دوم اقدام به قتل مسئول با چاقو به دیگری McGregor مرد در

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399

AITKIN, Minn. — 49-سال-McGregor, پیر مرد با چهره درجه دوم اقدام به قتل مسئول با چاقو به دیگری McGregor مرد در طول یک مبارزه است.

کلیفورد مونرو Skinaway جونیور شارژ جمعه, ژوئن 26 در Aitkin County, دادگاه منطقه با سه جنایت فقره درجه دوم اقدام به قتل با قصد و نه با premediatation و اول و درجه دوم حمله.

حداکثر حکم Skinaway ممکن است برای اقدام به اتهام قتل بیش از 20 سال است.

این Aitkin County Sheriff را دریافت 911 تماس در 7:22 بعد از ظهر دوشنبه 25 ژوئن مردی که چاقو در قفسه سینه در یک محل اقامت در 390th لین در سپلدینگ شهرستان در جنوب McGregor. با توجه به شکایت کیفری علیه Skinaway و معاونان مشاهده خون در نرده های فلزی, دستگیره های درب و بر روی زمین در مقابل درب. صاحب خانه گفت: نمایندگان که Skinaway به مبارزه با قربانی 45 ساله مک گرگور ، صاحب خانه اظهار داشت Skinaway و قربانی شده بود و آنها شروع به استدلال می کنند که زمانی که Skinaway چاقو قربانی. صاحب خانه به نام 911 پس از دیدن قربانی صدمات. Skinaway و سپس فرار از صحنه در یک دوچرخه کلانتر را گزارش داد.

Skinaway بعدها دستگیر و به نظر می رسد می شود بسیار مست بود و با پوشیدن یک پانچ خنجر بر راحتي در اطراف گردن خود را. Skinaway مشاهده شد که چندین آسیب به بدن خود از جمله آنچه به نظر می رسد تازه علائم ابتدا در پشت گردن خود را. او است که برگزار می شود در Aitkin County, زندان بی قید و شرط باند/وثیقه $600,000 و مشروط باند/وثیقه $300,000.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

او بعد از دادگاه تنظیم شده است برای جولای 10.

آخرین مطالب