مینه سوتا مقننه رای به افزایش توتون و تنباکو به سن 21

مینه سوتا امور خارجه سنا در چهار شنبه, مه 13 تصویب لایحه اغلب با لقب "توتون و تنباکو 21" توسط یک 43-21 رای داد

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399

مینه سوتا امور خارجه سنا در چهار شنبه, مه 13 تصویب لایحه اغلب با لقب "توتون و تنباکو 21" توسط یک 43-21 رای دادن. خانه در حال حاضر به تصویب آن در مارس 9, ساخت بیل توقف بعدی میز Walz که در حال حاضر متعهد به امضای آن است.

این لایحه به ارمغان می آورد مینه سوتا به انطباق با دولت فدرال خود تنباکو 21 قانون که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به قانون امضا شده در ماه دسامبر پس از مقامات دولت به نام جوانان e-سیگار با استفاده از یک "بیماری همه گیر." مینه سوتا خانه فایل 331 ممنوع خرده فروشان از فروش توتون و تنباکو و سیگار الکترونیکی محصولات خود را به کسانی که زیر 21 اجرا توسط a $300 مجازات در جرائم و بیشتر پس از آن.

برخی از سناتورها در طبقه گفت: این لایحه نمی تواند به اندازه کافی دور کرد و گفت: این افراد جوان که خرید و یا دارای محصولات توتون و تنباکو زیر سن قانونی باید جریمه می کردند که شبیه به دولت زیر 21 الکل ، اصلاحیه برای ایجاد جریمه برای زیر سن قانونی مصرف کنندگان با شکست مواجه شد هر چند با سناتورهای این استدلال که افراد جوان باید منصرف از توتون و تنباکو با آموزش و پرورش و نه مجازات قانونی و خرده فروشان باید در نهایت مسئول خرید و فروش خود را.

دیگر سناتور گفت: این لایحه بیش از حد رفت با این استدلال که اگر یک حقوقی بالغ می تواند ازدواج خرید یک خانه و یا خدمت در ارتش دولت نباید مانع از سیگار کشیدن و یا vaping.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این لایحه در نهایت غالب به عنوان سناتور ذکر شده به صورت تصاعدی افزایش نرخ از جوانان اعتیاد به نیکوتین و متعاقب خطرات بهداشتی با تشکر از محصولات مانند vape قلم شده اند که در این گزارش به بازار عرضه شده به مصرف کنندگان جوان است. نمایندگان مجلس همچنین گفت: این لایحه کمک خواهد کرد که روشن کردن سازمان های اجرای قانون محلی' سردرگمی بیش از پس از اجرای قانون فدرال به تصویب رسید.

مولی Moilanen یک همکاری رئیس گروه حمایت Minnesotans برای دود رایگان نسل گفت: در یک بیانیه نوشته شده است پس از رای که این لایحه "اولین قدم در جهت معکوس جوانان دخانیات بیماری همه گیر." این گروه همچنین در پشت تلاش برای افزایش محصولات توتون و تنباکو قیمت و بان کی مون با طعم محصولات توتون و تنباکو به امید مهار جوانان اعتیاد به نیکوتین.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب