مینه سوتا قانونگذاران درخواست AG الیسون طرح به اجرا coronavirus کسب و کار تعطیلی

تحت رژیم صهیونیستی است. تیم Walz به تازگی آرام اضطراری سفارشات Minnesotans خواهد بود قادر به جمع آوری در گروه

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399

تحت رژیم صهیونیستی است. تیم Walz به تازگی آرام اضطراری سفارشات Minnesotans خواهد بود قادر به جمع آوری در گروه های 10 یا کمتر و غیرضروری کوچک خرده فروشان اجازه خواهد داشت به فعالیت در 50 درصد ظرفیت شروع در چهار شنبه, مارس 18. ناهار خوردن در رستوران ها و کافه و سالن های تئاتر و ورزشگاه بسته باقی خواهد ماند برای حداقل دو هفته.

در روز یکشنبه خبر انتشار قانونگذاران جمهوری خواه در مورد سوال اگر و چگونه الیسون را اجرا Walz سفارشات در برابر صاحبان کسب و کار کوچک اگر آنها را انتخاب کنید برای بازگشایی زودتر از آنها مجاز است. تحت اجرای اقتدار الیسون — به عنوان به خوبی به عنوان شهر و شهرستان وکلای — می تواند خوب صاحبان کسب و کار تا $25,000 اگر آنها بازگشایی زودتر از مجاز است. یک سخنگوی دادستانی کل گفت که از پنج شنبه, الیسون است صدور هر گونه جریمه برای هر کسب و کار برای نقض Walz سفارشات پس از آنها در جای خود قرار گرفتند در ماه مارس است.

قانونگذاران گفت که کسب و کارهای کوچک روبرو هستند مشکلات اقتصادی به طور بالقوه دائمی بسته به لطف coronavirus همه گیر و در نتیجه دستور اجرایی که در نظر گرفته شده بودند به سرعت گسترش ویروس مرگبار است. برخی از کسب و کار روستایی صاحبان "دیگر نمی توانید صبر کنید" و برنامه ریزی برای بازگشایی اولیه با اقدامات ایمنی در محل. اگر آنها را بازگشایی اولیه پتانسیل جریمه خواهد بود فوق العاده سنگین در حال حاضر دوران سخت گفتند.

فشرده برای توضیح بیشتر در اتهام تهدید از الیسون یک سخنگوی جمهوری خواه مجلس با اشاره به اخبار محلی گزارش از یک خیابان صاحب نوار که برنامه ریزی شده برای بازگشایی شش مکان شروع دوشنبه با وجود Walz اجرایی سفارشات. نوار مالک گفت: ایستگاه های رادیویی KNSI که پس از اعلام برنامه های خود برای بازگشایی, الیسون دفتر به نام او را تهدید به جریمه موضوع.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پس Walz اولیه گسترش دولت ماندن در خانه سفارش (که آسانسور شنبه) در آوریل الیسون خواست nonexempted صاحبان کسب و کار مطابق با سفارش به طور داوطلبانه.

"اگر وجود دارد nonexempted کسب و کار است که نه مطابق با سفارش من خواهد شد با استفاده از تمام قدرت اجرای آن است که به منظور گسترش به دفتر من به اطمینان حاصل شود که آنها را" الیسون گفت: در مارس 8 انتشار اخبار.

در نامه ای به الیسون قانونگذاران نوشت: "در زمانی که دولت فدرال به شدت در تلاش برای کمک به کسب و کار ما به نظر می رسد ما دفتر دادستان کل است و تهدید به نگه داشتن آنها را."

قانونگذاران و سپس تهدید به قطع کمک های مالی از دفتر دادستان کل در آینده بودجه چرخه اگر الیسون در واقع جریمه صاحبان کسب و کار کوچک.

"اگر درست است که قطعا در درون خود صلاحیت" آنها ادامه داد. "و به عنوان دولت و قانونگذاران آن را نیز در درون ما صلاحیت برای حفظ زبانه ها در جریمه شما را در روستایی صاحبان کسب و کار که رو به ورشکستگی و به یاد داشته باشید که مقدار زمان بعدی ما در حال تنظیم بودجه برای دفتر دادستان کل است."

قانونگذاران در نامه خود اشاره کرد که روستایی شهرستان برگزار شد به همان استانداردهای ایمنی به عنوان هفت شهرستان مترو است که بیشترین غلظت شناسایی coronavirus موارد است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن