مینه سوتا مسائل جدید هشدار بیش شدید ریه آسیب به vaping

بخش ارسال هشدار یکشنبه, 24 جولای به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ایالت حدود 11 جدید موارد مشکوک در مینه سو

توسط NEWSATROPAT در 5 مرداد 1399

بخش ارسال هشدار یکشنبه, 24 جولای به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ایالت حدود 11 جدید موارد مشکوک در مینه سوتا شدید ریه آسیب های مرتبط با vaping.

مقالات مرتبط:

موارد درگیر Minnesotans سنین 14 تا 46 و رخ داده است در ماه های ژوئن و جولای با توجه به انتشار اخبار. تمام 11 مورد منجر به بستری شدن در بیمارستان با برخی از نیاز به مراقبت های ویژه از جمله تنفس کمک دستگاه تنفس مصنوعی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

MDH دولت اپیدمیولوژی و مدیر پزشکی دکتر اموزش Lynfield گفت: فروم او قادر به می گویند به طور خاص که در آن موارد جدید رخ داده است. اکثر آنها در شهرهای دوقلو منطقه مترو ", اما نه همه" او گفت:.

تشخیص مشکوک vaping مربوط به آسیب تبدیل شده است مشکل تر است چرا که علائم شبیه به کسانی که از COVID-19.

بیماران به دنبال مراقبت از علائم که شامل سرفه و تنگی نفس. اما آزمایشات نشان داد آنها نه COVID-19 مثبت است.

همه گزارش سابقه vaping — بیشتر شامل THC اصلی و فعال ترین ترکیب در ماری جوانا در حالی که برخی از گزارش با استفاده از نیکوتین بر اساس محصولات. وجود دارد گزارش های مشابهی از احیای ریه آسیب موارد در کالیفرنیا است.

Lynfield گفت که او مظنون به قاچاق THC محصولات در حال بازی در یک نقش مشابه در سال گذشته است.

اواخر پاییز گذشته مینه سوتا مقامات بهداشت تعیین می شود تقریبا همه کسانی که با جدی vaping مربوط به ریه آسیب آزمایش مثبت ویتامین E استات مصنوعی روغن مورد استفاده در پردازش THC vaping مایعات.

دیگر علائم شدید vaping مربوط به ریه آسیب عبارتند از تنگی نفس و سرفه و تب و ضعف و علائم گوارشی مانند تهوع, استفراغ, درد شکم یا اسهال.

Lynfield گفت: هر بیمار که به دنبال مراقبت های پزشکی ممکن است برای vaping مربوط به ریه آسیب نیز باید با توجه به COVID-19 تست.

مینه سوتا کمیسیون بهداشت Jan مالکوم گفت که این موارد در حال بررسی مردم را تشویق به استفاده از این ایالت رایگان ترک شریک منابع برای کمک به ترک vaping.

شیوع vaping مربوط به ریه آسیب برای اولین بار کشف شد در مینه سوتا در ماه اوت سال 2019 و موارد به اوج خود رسید و در ماه های سپتامبر و اکتبر. در پایان از دولت پاسخ اضطراری در اوایل سال جاری در ایالت مینه سوتا تا به حال 149 تایید و یا موارد احتمالی و سه تایید مرگ.

نیل Charvat مدیر داکوتای شمالی, تنباکو, پیشگیری و کنترل, برنامه, گفت, گزارش, vaping مربوط به ریه آسیب موارد در دولت کاهش یافته و به صفر در پایان ماه ژانویه است.

او گفت که او آگاه نیست هیچ مورد جدید گزارش شده در داکوتای شمالی از آن زمان به بعد اما با توجه به COVID-19 "این موارد ممکن است ایستاده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب