مینه سوتا آمریکا پیشنهاد $2.5 میلیارد اتصال بسته به جلسه نزدیک شدن پایان

Minnesotans خواهد یک نگاه در خانه را پیشنهاد پنج شنبه, مارس 12 روز قبل از سینوسی مرگ در یک جلسه کمیته. منتشر ش

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

Minnesotans خواهد یک نگاه در خانه را پیشنهاد پنج شنبه, مارس 12 روز قبل از سینوسی مرگ در یک جلسه کمیته. منتشر شده در دوشنبه دموکراتیک-کنترل خانه را قبض می آید در $2.5 میلیارد دلار اختصاص داده شده به پروژه های زیربنایی و نگهداری در سراسر کشور.

قبل از شروع جلسه قانونی و دموکراتیک رژیم صهیونیستی است. تیم Walz پیشنهاد یک کمی بیشتر از متوسط $2.03 میلیارد بسته بندی خود را. قوه مقننه جمهوری خواهان از سوی دیگر باید گفت از ابتدا که دولت باید سرمایه گذاری بیشتر محافظه کارانه در حدود 1 میلیارد دلار یا کمتر است.

در علاوه بر این به مذاکره مقدار دلار, خانه دموکرات ها ممکن است یکی دیگر از چالش های در دست: رهبر اقلیت Kurt Daudt R-تاج در مارس 2 گفت: حزبی خواهد شد حاضر به رای دادن به نفع یک پیوند لایحه در حالی که Walz را coronavirus اورژانس قدرت در اثر باقی می ماند. با وجود داشتن اکثریت مجلس دموکرات ها نیاز به حداقل برخی از جمهوری خواهان در هیئت مدیره برای اتصال لایحه به عنوان یک سه پنجم رای مثبت مورد نیاز است. سپس آن را باید روشن جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا.

در حال حاضر به عنوان coronavirus همه گیر و اقتصادی آن عوارض کشش در آن حزبی تقسیم باقی مانده اند. دموکرات ها می گویند زمان در حال حاضر به وام با نرخ بهره پایین و صدها نفر از هزاران نفر از Minnesotans به دنبال کار (ساخت و ساز شغل ضروری). جمهوری خواهان از سوی دیگر می گویند وام باید به حداقل نگه داشته و به عنوان منابع مالی به جنوب. در ماه مینه سوتا را 1.5 میلیارد دلار مازاد بدل به 2.4 میلیارد دلار کسری بودجه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در میان اولویت های گذاشته شده در خانه دموکراتها 162-صفحه $2.5 میلیارد پیشنهاد روز دوشنبه منتشر شد $453 میلیون دلار برای بخش حمل و نقل و $327 میلیون دلار برای امکانات عمومی اقتدار $203 میلیون دلار برای بخش اشتغال و توسعه اقتصادی, $202 میلیون دلار برای وزارت منابع طبیعی $264 میلیون دلار برای ایالت مینه سوتا کالج ها و دانشگاه ها و 162 میلیون دلار برای دانشگاه مینه سوتا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب