مینه سوتا مجلس تصویب مواد مخدر شفافیت لایحه teeing آن را برای Walz امضا

ST. پل — مینه سوتا در مجلس نمایندگان در روز شنبه, مه 9 تصویب یک پیشنهاد به نیاز تولید کنندگان مواد مخدر برای

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399

ST. پل — مینه سوتا در مجلس نمایندگان در روز شنبه, مه 9 تصویب یک پیشنهاد به نیاز تولید کنندگان مواد مخدر برای توجیه افزایش قابل توجه در هزینه داروهای تجویزی یک حرکت هواداران امید را محدود افزایش قیمت.

در 99-33 رای اعضا ارسال می شود این اندازه گیری به فرماندار میز به امضا و به قانون است. مینه سوتا در مجلس سنا تصویب این لایحه ماه گذشته پس از تقریبا دو سال از مذاکرات بین نمایندگان مجلس با بیمار, حمایت, گروه, پزشکان, داروسازان, تولید کنندگان مواد مخدر و دیگران.

این لایحه نیاز به تولید کنندگان مواد مخدر که قیمت نسخه مواد مخدر در بیش از 100 دلار برای 30 روز عرضه مطرح شده نام تجاری دارو قیمت بیش از 10 درصد در یک دوره 12 ماهه یا افزایش قیمت مواد مخدر عمومی 50 ٪ یا بیشتر در طول یک دوره 12 ماهه به گزارش افزایش به مینه سوتا وزارت بهداشت و توضیح دهید که چه چیزی باعث افزایش دهد. که اطلاعات را عمومی ساخته شده و شرکت هایی که موفق به ارائه اطلاعات به موقع خواهد بود موضوع را به دولت مجازات است.

مینه سوتا دادستان کل مشورتی کارگروه دارویی کاهش قیمت دارو در اوایل این ماه توصیه می شود که دولت نیاز به شفافیت بیشتر در اطراف تجویز دارو قیمت گذاری به وسیله پایین آوردن هزینه های. حداقل شش ایالت دیگر قوانین مشابه در کتاب.

"ما می دانیم که Minnesotans پرداخت بیش از حد برای داروهای تجویزی هزینه بسیاری از داروها سر به فلک کشید تا به نقطه ای که آنها در حال تبدیل شدن به غیر قابل دسترس به افرادی که به آنها نیاز دارید برای زنده ماندن و رشد" خانه حامی Rep. کلی موریسون D-Deephaven گفت. "شرکت های دارویی ایجاد تغییر زندگی و حفظ زندگی داروها, اما آنها بی فایده است اگر مردم نمی توانیم آنها را."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

یک جمهوریخواه مجلس که ابراز مخالفت با این لایحه گفت: تولید کنندگان در حال حاضر در صورت نیاز در اطراف شفافیت و او اشاره کرد که داروسازان او صحبت کردم نگران این لایحه نمی خواهد که به اثر مورد نظر.

"من می دانم که صنعت داروسازی نیست یک دسته از سفید شوالیه من با آن موافق است ،" Rep. گلن Gruenhagen R-گلنک گفت. "این احتمالا بیش نظارتی گام است که در واقع ممکن است صدمه دیده و بیماران و محدود کردن دسترسی مورد نیاز داروهای تجویزی."

رژیم صهیونیستی. تیم Walz است که انتظار می رود به ثبت نام در این اندازه گیری به قانون است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن