مینه سوتا دانش آموزان دبیرستان محل 1st, 6th در تاریخ ملی روز رقابت

ارین کلمن آینده ارشد; ناتالی میلر است آینده junior. این اولین بار بود که یا تا به حال ساخته شده است آن را به س

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399

ارین کلمن آینده ارشد; ناتالی میلر است آینده junior. این اولین بار بود که یا تا به حال ساخته شده است آن را به سطح ملی از رقابت ساخته شده است که آن را حتی بیشتر چشمگیر است که از بیش از 100 دانش آموزان در سراسر کشور میلر مقام اول و کلمن مقام ششم در مقاله رده.

این بود که کلمن را برای بار دوم شرکت در تاریخ ملی روز. در این سال شرکت به عنوان یک جایگزین برای مصرف نهایی ترم بهار امتحان که به پایان رسید تا بودن لغو شد با توجه به آموزش از راه دور. کلمن می خندد مورد که در حال حاضر.

"این پاداش با توجه به چقدر کار سخت و زمان من را به این کاغذ," او گفت:. "من واقعا افتخار از آنچه من انجام داد."

هر هفتم کلاس در Ordean شرق میانه مدرسه باید شرکت در تاریخ ملی روز به عنوان یک پروژه برای مدرسه. میلر گفت که او لذت می برد این پروژه بسیار او ادامه داد: انجام آن در خود هر سال است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Natalie Miller, a junior at East High School, participated in National History Day four years in a row. This year she decided to do a research paper on the origins of Title IX, taking second place at state and first place overall in her category at the national competition beating out more than 100 other students. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

ناتالی میلر یک تازه وارد در شرق دبیرستان شرکت در تاریخ ملی بعد از چهار سال در یک ردیف. در این سال او تصمیم به انجام یک مقاله پژوهشی در ریشه های عنوان IX گرفتن مقام دوم در دولت و در وهله اول به طور کلی در سه دسته در رقابت های ملی و شتم بیش از 100 دانش آموزان دیگر. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

"من واقعا تا به حال هیچ انتظار رفتن به اتباع میلر گفت:" که شرکت در تاریخ ملی بعد از چهار سال در یک ردیف. "من هنوز هم از رفتن به رختخواب هر شب و فکر می کنم 'من نمی توانم باور کنم به دست آورد.'"

میلر همچنین دریافت 1000 $در پول جایزه و کمک هزینه تحصیلی برای استفاده در سال آینده در تاریخ ملی آکادمی پنج هفته ویژه تابستان آکادمی در واشنگتن این است که سال اول او نوشت: مقاله پژوهشی داشتن وارد نمایشگاه قبلا.

"من قوی نویسنده, بنابراین من قطعا ادامه انجام تحقیقات مقالات," او گفت:.

موضوع این سال ملی, تاریخچه روز شد "شکستن موانع است." میلر عنوان شد "بیش از حد قوی برای: چگونه برنیس سندلر ایجاد عنوان نهم به شکستن موانع برای زنان هیات علمی در آموزش عالی است."

"هنگامی که اکثر مردم از شنیدن در مورد عنوان IX آنها فکر می کنم در مورد دو و میدانی" میلر گفت. "بنابراین من موضوع نوع پیچ خورده عنوان نهم از آنچه مردم معمولا استفاده می شود برای آن است که واقعا به من کمک کرد کاغذ را به ایستادگی کردن در مسابقه ملی."

Erin Coleman of Duluth, a Duluth East High School senior, did a research paper about London’s 1854 cholera epidemic. The research focused on the misconception about how cholera was spread and the government not wanting to set certain measures to protect people because it wouldn't be a popular decision. She did the paper for the National History Day competition and took sixth place in her group, nationally, competing against more than 100 people. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

ارین کلمن از دلوت یک دلوت شرق دبیرستان ارشد, انجام مقاله تحقیق در مورد لندن 1854 وبا بیماری همه گیر. این پژوهش با تمرکز بر تصور غلط در مورد چگونه وبا پخش شد و دولت مایل نیست به مجموعه اقدامات خاصی برای محافظت از مردم به دلیل آن را نمی خواهد یک تصمیم مردمی. او در این مقاله برای تاریخ ملی روز رقابت و مقام ششم در گروه خود در سراسر کشور به رقابت در برابر بیش از 100 نفر است. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

کلمن را به عنوان "شکستن موانع در بهداشت عمومی: جان برف و لندن 1854 اپیدمی وبا" که با تمرکز بر دکتر که نوشت: یک مطالعه نشان می دهد وبا پخش شد از طریق آب آلوده و از طریق هوا و کار خود را برای تغییر افکار عمومی.

کلمن برداشت این موضوع در ماه نوامبر قبل از COVID-19 اعلام شد یک بیماری همه گیر.

"من تا پایان توجه بسیاری از شباهت," او گفت:. "یکی از دلایل من در بر داشت که بسیاری از سیاستمداران و مقامات دولتی را پشتیبانی نمی کند (برف) نظریه بود چرا که اگر وبا پخش شد با آب پس از آن که آنها باید قرنطینه کشتی که از پورت های که تا به حال شیوع در جریان است که می تواند بسیار سود و منفور."

پس از regionals و دولت مسابقات برگزار شد دو نفر از هر یک از این پنج دسته ها در هر دولت حرکت به اتباع که به طور معمول به معنی سفر به واشنگتن به دلیل COVID-19 مسابقه منتقل شد آنلاین و جوایز مراسم بصورت زنده در 21 ژوئن.

"آن را فوق العاده سخت به جای اتباع" گفت: شکایت DeNio که یک قرارداد کارکنان در مینه سوتا تاریخی جامعه و کمک می کند تا تسهیل ملی تاریخچه روز. "این هیجان انگیز به آنها را در هر دو محل ، آن را به تغییر زندگی خود را در راه های بسیاری از آنها حتی نمی دانم هنوز رتبهدهی نشده است."

DeNio کمک می کند تا اجرای ملی تاریخچه روز در Northland و کار با کلمن و میلر در مقالات خود را. او گفت: قرار دادن در سراسر کشور یک دستاورد است که درهای باز برای دختران در هنگام ذکر شده در دانشگاه و بورس تحصیلی برنامه های کاربردی.

"هر کالج در امریکا می داند که چقدر سخت است," او گفت:, "و سپس به محل در مقالات پژوهشی نشان می دهد که این بچه ها می دانند که چگونه به انجام تحقیقات; آنها می دانند که چگونه برای پیدا کردن منابع با کیفیت; آنها می دانند که چگونه به ترکیب اطلاعات و نحوه ارائه آن است."

آخرین مطالب