مینه سوتا مقامات بهداشت تایید بیش از 600 جدید COVID-19 موارد

بخش اعلام سهشنبه, مارس 31 به ارمغان آورد و در مجموع تعداد موارد تایید شده برای مینه سوتا به 24,850 شکل اعتقاد

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399

بخش اعلام سهشنبه, مارس 31 به ارمغان آورد و در مجموع تعداد موارد تایید شده برای مینه سوتا به 24,850 شکل اعتقاد به یک undercount. چهارده مرگ و میر گزارش شده و همچنین افزایش مرگ و میر در اینجا کمی به 1,040.

خبر می آید به عنوان شهرهای دوقلو منطقه و ملت چنگ زدن با تظاهرات و شورش موجب مرگ 46 ساله جورج فلوید از مینیاپولیس در بازداشت پلیس. تظاهرات در مترو کشیده اند جمعیت زیادی است که تهدید به افزایش خطر ابتلا به COVID-19 انتقال است.

اما هر خوشه است که رخ می دهد به عنوان یک نتیجه از تظاهرات این هفته به احتمال زیاد سه هفته به آشکار با توجه به دوره کمون از موارد جدید و زمان تاخیر برای آزمون نتایج به بازگشت. که مکان آن موارد در اواخر ماه ژوئن یک دوره در حال حاضر در هوا به عنوان یک پنجره برای حداکثر شیوع.

سهشنبه مشخص شده در روز اول را برای برخی از زمان است که جدید و میر به علت COVID-19 شماره کمتر از 30. به پایان می رسد که چهار روز خط جدید که در آن مرگ و میر گزارش شده در بالا و یا در نزدیکی آن مقدار است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دو برابر شدن میزان موارد جدید, در ضمن, شده کاهش, برای هفته, هر چند مقامات بهداشتی دولت می گویند که روند رو به بالا در مرگ و میر کلی را ادامه خواهد داد نسبت به اواخر-به-اواسط تابستان اوج.

بسیاری از موارد جدید گزارش روز شنبه تایید شد در شهرستانهای استان شامل شهرهای دوقلو منطقه است. از کل تعداد موارد تایید 848 ثبت شد در دراز مدت مراقبت و امکانات زندگی کمک.

کمی بیش از 3000 از موارد نیاز به بستری, 555 که هنوز هم افراد محدود به بیمارستان امروز. زمان واحد مراقبت های ویژه بستری شدن در بیمارستان در روز یکشنبه بودند در 257 پایین کمی از بالا و یک روز پیش از آن.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن