مینه سوتا مقامات بهداشت: جشن چهارم با خیال راحت

ما می دانیم که شما در حال رفتن به بیرون رفتن و ملاقات با دوستان آنها به نظر می رسید برای گفتن دارد. لطفا سعی ک

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399

ما می دانیم که شما در حال رفتن به بیرون رفتن و ملاقات با دوستان آنها به نظر می رسید برای گفتن دارد. لطفا سعی کنید به هوشمند در مورد آن.

"این خیلی مهم است که ما را به استفاده از این فرصت را به خارج و جشن با خانواده و دوستان" گفت: دولت کمیسر بهداشت Jan مالکوم در یک شنبه تماس با مطبوعات است. "ما واقعا می خواهید برای تقویت پیام مهم برای همه ما به ماندن هوشیار در مورد COVID-19 در طول این تعطیلات آخر هفته. ما می دانیم که چگونه وسوسه انگیز آن است که احساس می کنیم می توانید به بازگشت به حالت عادی به ویژه هنگامی که ما در حال جشن گرفتن. اما ما نیاز به یک جدید طبیعی است."

مالکوم تشویق Minnesotans به جشن می گیرند با مردم خود و خانواده ترجیحا در خارج از منزل اجتناب از نزدیک جماعت در جمعیت و در صورت امکان صرفه جویی بزرگتر دریافت-togethers برای زوم و مانند آن.

"اگر شما را جمع آوری با هم" مالکوم افزود: "نگه داشتن خود به اندازه محدود نگه داشتن در ذهن است که جمع آوری و خارج از منزل است مانند یک محیط بهتر در شرایط گسترش COVID-19. اما حتی در خارج از منزل این مهم هنوز هم به تمرین های اجتماعی فاصله و به پوشیدن ماسک زمانی که شما در نزدیکی."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مالکوم همچنین توصیه می شود افراد جوان را در نظر بگیرید که آنها ممکن است واقعا بیمار از COVID-19 اما آنها می توانند به راحتی از آن عبور کند به کسی که خواهد.

"اگر شما در کافه ها و رستوران ها," او گفت: "گسترش پوشیدن ماسک حمل ضد عفونی کننده دست."

در خبری دیگر روز شنبه, Malcolm اعلام کرد که وزارت بهداشت توصیه کرده است به فرماندار که او اتخاذ یک ایالت ماسک فرمان و گفت: فرماندار است به آن توجه جدی است.

"ما توصیه می کنیم که آن را یک نیاز در ایالت سطح" مالکوم گفت. "او بسیار به طور جدی با توجه به توصیه ما است."

دولت در بخش بهداشت و درمان گزارش 426 مورد و 4 و میر ناشی از COVID-19 روز چهار شنبه, جولای 1.

موارد گسترش در سراسر کشور ديه زن نصف ديه مرد به استان ها تا حد زیادی توسط مردم است. پرت شامل آبی زمین شهرستان با 18 مورد و برنج شهرستان با 14 مورد.

آبی زمین شهرستان به خانه منکیتو سایت اخیر شیوع در کافه ها و رستوران ها در حالی که برنج شهرستان به ولگردی که در آن دو زندانی درگذشت COVID-19 هفته گذشته است. دولت در حال حاضر می گوید که 300 اخیر موارد مرتبط با میله.

یک مرگ در هر گزارش شد در سنت لوئیس و رمزی استان ها در روز شنبه و دو در داکوتای کانتی. همه ساکنان مراقبت طولانی مدت. تعداد کل زندگی از دست رفته در دولت به این ویروس در حال حاضر 1,445.

دولت گزارش 11,886 آزمون در روز چهارشنبه. در حالی که نزدیک به 12000 روزانه آزمون بالا است در مقایسه با یک ماه پیش دولت, مقامات بهداشت به امید دیدن روزانه تست شرکت افزایش قابل ملاحظه ای است.

روز دوشنبه رژیم صهیونیستی است. تیم Walz دولت و کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم ملحق شدند توسط مقامات از کلینیک مایو و دانشگاه مینه سوتا به آنها اعلام کرد که دولت خود رسیده moonshot هدف: آزمایشگاه ظرفیت برای انجام 20,000 آزمون در روز است.

دولت در حال حاضر را تشویق می کند تمام Minnesotans که به اعتقاد آنها باید دلیلی برای نگرانی به دنبال تست با یا بدون علائم است. این است که در حال اجرا را به یک درگیری با بیمه, به گزارش ظهور کرده اند که بزرگ دهندگان هستند یکنواخت اجازه آزمون برای افراد بدون علامت.

گرفتن 20,000 Minnesotans به آنها را در این دعوت در طول همان مدت 24 ساعت باقی مانده است دشوار است.

فقط با 125 نفر در ICU برای COVID-19 — یک قطره نه از شنبه — سخت معیارهای بهداشتی استفاده همچنان روند رو به پایین. اضافی 135 Minnesotans بستری هستند با این ویروس در غیر ICU تنظیمات.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن