مینه سوتا بالاترین تک روز COVID-19 مرگ کل هنوز

مرگ و میر از COVID-19 در مینه سوتا رشد 30 مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش روز شنبه, مه 6. جدید, مرگ و میر, بالات

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

مرگ و میر از COVID-19 در مینه سوتا رشد 30 مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش روز شنبه, مه 6. جدید, مرگ و میر, بالاترین, یک روز شکل و در عین حال افزایش تعداد کل زندگی از دست رفته در دولت به 485.

به عنوان ديه زن نصف ديه مرد توسط شهرستان در بخش بهداشت و درمان COVID-19 صفحه, علاوه بر این, دولت گزارش 32 زندگی از دست رفته در روز چهارشنبه با ویروس ادعا یک زندگی هر یک در Stearns, Ramsey, اشراف Mahnomen داکوتای و ناشناخته شهرستان محل سكونت به همراه چهار نفر در Anoka County و 22 زندگی در شهرستان Hennepin.

دولت گزارش 5,309 آزمون در روز چهارشنبه با شکوه 5,000 برای اولین بار در یک مدت زمان طولانی هدف مقامات بهداشتی. اما این تعداد اعتقاد بر این است برای منعکس کردن یک تاخیر در گزارش 1,800 آزمون از روز سه شنبه با توجه به کمیسر بهداشت Jan مالکوم.

تعداد موارد مثبت در ادامه به آمار پرونده های جدید در دولت, با 728 موارد مثبت تعداد به احتمال زیاد متورم با علاوه بر این از 1,800 اضافی در آزمون از روز سه شنبه.

با سرعت از موارد جدید کاهش پیدا کرده است و در پردازش گوشت نقاط Kandiyohi مارتین و اشراف شهرستانهای اما همچنان به صعود در Stearns County که شده یکی دیگر از 160 موارد شنبه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مرکزی مینه سوتا شهرستان به تازگی به ویژه در نیویورک تایمز تجزیه و تحلیل به عنوان سریعترین رشد کانون در کشور در حال حاضر دارای 975 موارد است.

فقط با 107 موارد مورد نیاز برای پیش افتادن از اشراف شهرستان Stearns County, به نظر می رسد در مسیر برای رسیدن به بالاترین تعداد موارد در مینه سوتا شهرستان در ارتباط با پردازش گوشت.

این مقاله به روز خواهد شد. به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن