مینه سوتا COVID-19 مرگ رها کردن تست بالا باقی می ماند در دوشنبه

نه مردم اند از این ویروس در روز دوشنبه از جمله یک فرد هر یک از رمزی و واشنگتن شهرستانهای دو از Anoka County, و

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399

نه مردم اند از این ویروس در روز دوشنبه از جمله یک فرد هر یک از رمزی و واشنگتن شهرستانهای دو از Anoka County, و پنج از شهرستان Hennepin.

برای هفته مرگ روزانه بالغ باید ماند در نوجوانان و کم 20s و صعود به عنوان بالا به عنوان 30.

اما یکی از زندگی گزارش از دست رفته روز دوشنبه در میان ساکنان مراقبت طولانی مدت با جوانترین در 50s خود را. مرگ تعداد از COVID-19 در مینه سوتا در حال حاضر در 731.

بیش از 6000 نفر گزارش شد که به تازگی آزمایش شده در روز دوشنبه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دولت شناسایی یکی دیگر از 705 آزمایشگاهی-موارد تایید شده در آن انتخاب شدند. تازه موارد مثبت بودند تا حد زیادی گسترش متناسب در سراسر کشور نشان ظاهری هیچ غلظت در شهرستانهای صفحه اصلی برای پردازش گوشت.

مثبت مورد میزان 705 آزمایشگاه تایید موارد از 6001 گزارش آزمایش در روز دوشنبه سقوط فقط زیر 12 درصد است که خود را به زیر 15% آستانه شناسایی به عنوان قابل توجه و در نتیجه در نظر گرفته شده قابل قبول است.

به عنوان بخشی از وزارت بهداشت و درمان را به تازگی راه اندازی شماره گیری پشت داشبورد برای تعیین اگر امنیت عمومی در حال تبدیل شدن به خطر انداخته کنترل نشده و گسترش این ویروس, مقامات بهداشت در حال حاضر مشاهده و هفت روز به طور متوسط, مثبت, مورد نرخ 15% و یا بالاتر به عنوان یکی از چهار آستانه نشان می دهد این ویروس از کنترل خارج شده است.

سه شاخص دیگر است که می تواند حرکت مقامات بهداشت به تماس برای بازگشت به کاهش سفارشات دولت را در دسترس روزانه ظرفیت آزمون دولت دو برابر شدن نرخ به تازگی مورد تأیید و درصد موارد ناشی از منابع ناشناخته. دولت تنها در خارج از آن محدوده هدف نهایی اندازه گیری.

ICU استفاده باقی می ماند بالا در 229 نفر است. دولت انجام 156,606 آزمون تا کنون و در ادامه به دیدار با هدف تعیین شده توسط مقامات بهداشتی برای تست حداقل 5000 نفر در روز است.

این داستان به روز خواهد شد. به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن