مینه سوتا COVID-19 موارد ادامه جولای افزایش

روچستر, Minn. — سه کشته و بیش از 700 مورد جدید از COVID-19 ایالت گزارش شده یکشنبه توسط مینه سوتا مقامات بهداش

توسط NEWSATROPAT در 30 تیر 1399

روچستر, Minn. — سه کشته و بیش از 700 مورد جدید از COVID-19 ایالت گزارش شده یکشنبه توسط مینه سوتا مقامات بهداشتی.

ادامه روند افزایش موارد دیده می شود که تا کنون در ماه جولای مینه سوتا وزارت بهداشت روز یکشنبه گزارش داد یکی دیگر از 737 تایید موارد coronavirus.

که افزایش در موارد همراه با افزایش در تست. مقامات بهداشتی گزارش 17,226 تکمیل آزمایشات یکشنبه با 4.3 درصد از کسانی که تست مثبت بودن.

سه نفر اند از این ویروس در سن از محدوده 60 تا 89 سال و زندگی در شهرهای دوقلو منطقه مترو. یکی از ساکنان مراقبت دراز مدت تسهیلات.

از 1,541 مردم در مینه سوتا تایید کرده اند از COVID-19 و عوارض ناشی از آن 1,187 از آنها (یا 77%) بودند و زندگی مردم در دراز مدت مراقبت از امکانات.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اگر چه موارد جدید در ادامه به افزایش تعداد بستری شدن در بیمارستان به دلیل COVID-19 پایدار باقی می ماند و نسبتا کم در این ماه در مقایسه با ماه مه و ژوئن.

MDH گزارش یکشنبه 258 نفر در بیمارستان بستری شد, با 120 نفر از آنها نیاز به مراقبت های ویژه درمان است.

از 46,204 Minnesotans که قرارداد این بیماری پس از آن برای اولین بار تایید کرد در دولت در ماه مارس 40,001 Minnesotans دیگر نیازی به جدا شده است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن