مینه سوتا دادگاه نیاز به facemasks به کاهش گسترش coronavirus

ST. پل — هر کسی وارد دادگاه مینه سوتا امکانات مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن یک ماسک و یا در صورت پوشش به من

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399

ST. پل — هر کسی وارد دادگاه مینه سوتا امکانات مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن یک ماسک و یا در صورت پوشش به منظور محدود کردن گسترش coronavirus آغاز هفته آینده.

مینه سوتا دیوان عالی کشور رئیس دادگستری Lorie Gildea در روز سه شنبه, جولای 7, دستور داد که حکم جدید خواهد اثر را آغاز و تا روز دوشنبه, جولای 13. خبر می آید به عنوان دادگاه آغاز می شود, از سرگیری فرد در دادگاه حضور پس از یک وقفه موقت موجب توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

تنها معافیت برای این قانون اعمال می شود زمانی که اجتماعی فاصله می تواند رخ دهد در مناطق عمومی دادگاه امکانات و یا هنگامی که از جنس پلکسی گلاس پارتیشن بندی در حال حاضر. قاضی همچنین می توانید اجازه حذف یک ماسک یا پوشش اگر آنها احساس می کنید مناسب است.

"نیاز به پوشش صورت به تواند در دادگاه امکانات زمانی که فاصله فیزیکی مورد نیاز را نمی توان حفظ خواهد شد کمک به اجرای عدالت اجازه می دهد قضائیه در ادامه به با خیال راحت و با متد گسترش خدمات دادگاه و فرد در دادگاه در حالی که اجرای یکنواخت اقدامات ایمنی" Gildea نوشت: در سفارش.

برخی از محلی و شهرستان دولت ها را ملزم به استفاده از ماسک در ساختمان های دولتی و دیگر مناطق داخلی که در آن اجتماعی فاصله دشوار است. و مینه سوتا مقامات بهداشتی باید گفت آنها خانههای گلی خالی مشابه دستور برای کل دولت به عنوان موارد گزارش شده از COVID-19 ادامه به تیک تیک کردن در مینه سوتا است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کشورهای دیگر تحمیل کرده اند شرایط مشابه در روزهای اخیر به عنوان آنها پیگیری افزایش گزارش COVID-19 موارد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب