مینه سوتا رهبران کلیسا می گویند که آنها خواهد شد با یا بدون Walz برکت

در انتشار اخبار ارسالی شنبه شب یک گروه حقوقی به نمایندگی از کلیساها بدن حاکم برای مینه سوتا گفت که کاتولیک و م

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

در انتشار اخبار ارسالی شنبه شب یک گروه حقوقی به نمایندگی از کلیساها بدن حاکم برای مینه سوتا گفت که کاتولیک و میسوری کلیسایی لوتری جماعت در دولت برنامه ریزی برای برگزاری خدمات در یک سوم از آنها به طور منظم کلیسا ظرفیت آغاز سهشنبه, مارس 26. این حرکت به ظاهر قرار می دهد و آنها را در خطر نقض اجتماعی و محدودیت های کسب و کار در محل قرار داده برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

اعلام می آید به عنوان خرده فروشان و سایر businesses قبلا تلقی غیر ضروری در طول بیماری همه گیر کوروناویروس در ادامه به بازگشایی تحت یک فرمان اجرایی امضا شده توسط رژیم صهیونیستی است. تیم Walz هفته گذشته است. در حالی که منظور اجازه می دهد تا به صورت محدود در شخص خرید برای اولین بار در ماه آن را حفظ 10-فرد کلاه حضور در کلیسا.

در نامه ای به Walz با مقامات کلیسای لوتری میسوری کلیسایی در ایالت مینه سوتا نوشت که آنها نا امید شدند با حذف خود از هفته گذشته و از برنامه را در کافه ها و رستوران ها شروع به بازگشایی در ماه ژوئن. فرماندار بوده است در تماس منظم با رهبران مذهبی در سراسر این بیماری همه گیر به گفته مقامات مذهبی.

"حالا که شما تلقی می شود آن را امن برای بازگشایی غیر حیاتی کسب و کار در مینه سوتا ما بر این باوریم که کسب و کار ضروری مراقبت از نیازهای معنوی ما گله در جلسات حضوری نیز باید رزومه در یک ظرفیت محدود" می خواند نامه همکاری امضا توسط Revs. دونالد Fondow و لوکاس Woodford.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

حمایت کلیسای لوتری و مینه سوتا کاتولیک کنفرانس واشنگتن-بر اساس Becket صندوق برای آزادی مذهبی که توصیف خود را به عنوان یک "غیر انتفاعی, عمومی منافع قانونی و موسسه آموزشی با یک ماموریت برای حفاظت از آزادی بیان در تمام ادیان" و چند ملیتی شرکت حقوقی Sidley Austin. کاتولیک و کلیساهای لوتری را متعهد به موسسه "جدی اجتماعی فاصله و پروتکل های بهداشت" با توجه به Becket به انتشار اخبار.

هر دو میسوری کلیسایی در ایالت مینه سوتا و دولت کاتولیک کنفرانس به طور داوطلبانه به حالت تعلیق در فرد خدمات در ماه مارس فقط پیش از اولیه اقامت در خانه سفارش با توجه به Becket. قادر به عبادت در فرد برخی از churchgoers شده و به جای آن به سمت آنلاین خطبه پخش.

اما محدود ارائه خدمات فقط برش نیست, مقامات گفت.

"تاریکی و ناامیدی نگه دارید را گرفته اند و از بسیاری از هموطنان ما آمریکایی ها در مواجهه اقتصادی و اجتماعی سختی از COVID-19 همه گیر", گفت: اسقف اعظم برنارد Hebda از شهرهای دوقلو قلمرو مذهبی اسقف اعظم. "ایمان همواره یک منبع آرامش و قدرت و در حال حاضر بیش از هر زمان آن است که از اهمیت زیادی برخوردار است که ما قادر به پاسخگویی به نیازهای معنوی جامعه ما است."

از طریق ایمیل رسیده اواخر چهارشنبه Walz سخنگو تدی Tschann گفت: فرماندار در این جلسه با قلمرو مذهبی اسقف اعظم از رهبران و مقامات بهداشتی دولت این هفته برای گفتگو بیشتر.

"به عنوان فرماندار گفت: این یک چالش کشیدن وضعیت برای او شخصا و به چالش کشیدن وضعیت را برای او به عنوان یک مقام دولتی به اتهام حفاظت از سلامت و ایمنی Minnesotans. او همچنان در روال ارتباطی با رهبران مذهبی در سراسر کشور و درک و میر در این بیماری همه گیر در سلامت معنوی از Minnesotans," Tschann گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن