مینه سوتا ورزشکاران و مربیان ترکیب برای کمک به جامعه و شاید جرقه تغییر

تنگ پایان می خواستم برای تمیز کردن ساختمان های بلند کردن قطعات گسترش مثبت هر آنچه که ممکن است به ارائه پشتیبان

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399

تنگ پایان می خواستم برای تمیز کردن ساختمان های بلند کردن قطعات گسترش مثبت هر آنچه که ممکن است به ارائه پشتیبانی که در آن مورد نیاز است.

"ما نیست به اندازه کافی سریع," او گفت:. "همه چیز در حال حاضر انجام شد (در حال حاضر) در حال قرار دادن با هم."

بنابراین او و دوستش جاستین هال بود به آمده تا با چیزی خود به خود. این که چگونه در روز جمعه ورزشکار-رانده رویداد خیریه متولد شد. ورزشکاران از سراسر شهرستان — از وایکینگ ها به تیمبرولوز به Gophers — flocked به جنوب مینیاپولیس به توزیع منابع در #United4ChangeMN رویداد در یک توله غذاهای پارکینگ.

"بسیاری از ما در اینجا در وسط روز با داشتن سرگرم کننده و قرار دادن یک لبخند بر چهره مردم," تیمبرولوز گارد ملک Beasley گفت. "که فقط مهم است که آنچه در آن طول می کشد برای ایجاد یک تغییر است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

محل هدفمند بود. توله مواد غذایی همراه با هدف های مجاور بودند غارت و نابود هفته گذشته پس از جورج فلوید مرگ در دست مینیاپولیس افسران پلیس. هر دو کسب و کار در حال حاضر بسته شده است. که طول می کشد دور دو منابع اولیه برای مواد غذایی و ملزومات برای اعضای جامعه.

"بدیهی است که آنها نمی توانند در آن وجود دارد و آنچه آنها نیاز دارند" رودلف گفت.

بنابراین تلاش های مردمی به رهبری رودلف هال و دیگران به ارمغان آورد و عرضه به مردم است. کمک های مالی برای درایو ریخت و در طول هفته. توله ذکر شد به عنوان یک اهدا کننده نیز هست. تیمبرولوز گارد جاش Okogie او آشپز کوره به عرضه ناهار برای داوطلبان و هر کسی چیدن لوازم. وجود اسباب بازی در دست برای بچه ها به خانه می برد.

"ما امروز در اینجا برای حمایت از جامعه" Vikings پایان دفاعی دانیل شکارچی گفت. "این یک زمان سخت در حال حاضر به دلیل همه چیز آنها نیاز دارید در این محله ... پس ما هم اهدا برخی از چیزهایی که داد و آن را به افرادی که نیاز به آن بیشتر است."

سالن گفت: آن زمان حدود 48 ساعت به مجموع منابع اما بقیه از این رویداد را با هم در یک روز. هیچ کس نیاز به دو بار خواسته برای کمک. Okogie شده بود به دنبال راه هایی برای کمک به جامعه که رودلف رسیده است.

"و من گفتم که:" مرد من 10 انگشتان پا, پایین, با تشکر برای ترکیب من' " Okogie گفت. "ما قادر به این کشش."

در طول روز رودلف گفت: وجود یک خط ثابت از 50 تا 100 نفر در خط به دریافت منابع و او هنوز هم تخمین زده می شود وجود دارد منابع در سمت چپ است. ورزشکاران در حال اجرا در اطراف به تمایل به نیازهای مختلف و یا توزیع کالا به کسانی که در جلسه حضور داشتند. Gophers مربی تیم فوتبال P. J. Fleck هرگز متوقف برای بیش از چند ثانیه در یک زمان به او زد کیسه های از اتومبیل های مردم. تعدادی از داوطلبان ورزشی پیراهن که اظهار داشت: "تغییر شروع می شود با من."

"این نمایشگاه به نمایندگی از آنچه در مینه سوتا است مانند مردم کمک به کسانی که در نیاز" Okogie گفت.

کل رویداد ارائه بارقه امید مردم به گرفتن آنچه آنها نیاز دارید و همچنین با بهره گیری خود را. بچه ها به رقص به موسیقی در حال پخش از طریق بلندگو و با بهره گیری خود را. منطقه ای که منبع ویرانی یک هفته پیش بود که در حال حاضر ارائه مثبت. هال بود بیش از شاد به این رویداد تبدیل به یک بلوک از انواع.

"این مثل این است که یک چیز بزرگ" Okogie گفت. "اگر شما نگاه کنید در اطراف آن تخریب است. اما اگر شما شروع به در اینجا و ما شروع به رشد می کنند امیدوارم در همه جا در خارج (شروع به نگاه مانند عشق است که جریان حق در اینجا."

سالن ساخته شده یک نقطه قابل توجه این بود که یکی-و-رویداد انجام می شود. او بزرگتر تلاش های امداد رسانی در آثار. تیمبرولوز مربی Ryan ساندرز اشاره کرد تغییر در جامعه نه تنها نیاز به شروع باشد اما پایدار. شکارچی گفت: ورزشکاران نیاز به بازی یک بخش است که در بخش, الهام بخش, تغییر از طریق اعمال میشه یا دادگاه فقط به عنوان آنها را بر روی آنها.

"اتفاقاتی که رخ داده در هفته گذشته آن را بسیار ناگوار و غیر قابل قبول است اما ما باید شروع به ساخت یک تغییر یک محله در یک زمان" Okogie گفت. "ما به جشن زندگی جورج فلوید; ما نمی توانیم اجازه دهید او را بیهوده می میرند. چیزهای شبیه به این را ادامه خواهد داد."

رودلف یکی از بسیاری از وایکینگها بازیکنان برای حضور جورج فلوید مراسم یادبود در روز پنج شنبه. او به یاد می آورد چیزی Rev. Al Sharpton گفت: در طول خدمت — که Sharpton فکر می کند این لحظه در تاریخ ممکن است متفاوت باشد.

"من فکر می کنم این رویداد یک مثال کامل از نحوه بار متفاوت هستند" رودلف گفت. "شما می بینید که مردم از اینجا از تمام جنبه های زندگی است که می خواهند همه چیز را تغییر دهید."

رودلف متوقف شد و به اطراف نگاه در کودکان و نوجوانان, رقص و بازی.

"من امیدوارم که این بچه ها زندگی می کنند در یک جهان که در آن ما در حال برخورد با این," او گفت:, "و شروع می شود که با ما در حال تغییر همه چیز در حال حاضر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب