مینیاپولیس نیاز به ماسک در فروشگاه های مدارس و رستوران

گفت: این یک جارو لیست "اماکن عمومی محل اقامت" است که رشد خواهد کرد که شامل مشتریان که در حال خوردن یا نوشیدن د

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

گفت: این یک جارو لیست "اماکن عمومی محل اقامت" است که رشد خواهد کرد که شامل مشتریان که در حال خوردن یا نوشیدن در حالی که در کافه ها و رستوران ها در داخل خانه یا خارج هنگامی که باز کردن درهای خود را. تنظیم اثر را روز شنبه, مارس 26 و بدون تاریخ انقضا.

"با دولت های اخیر تصمیم به شروع آرامش مقررات" فری گفت: "ما تصمیم گرفتیم که این مهم است که ما راست-اندازه رویکرد ما برای ما outsized ردپا در دولت است. ما بزرگترین و متراکم ترین شهرستان در کشور است. ما مسئولیت داریم که به کشورهای همسایه ما به حفظ یک دیگر امن است. ما مسئولیت داریم که به کل دولت به گام تا تلاش های ما برای جلوگیری از جامعه گسترش یافته است."

صاحبان کسب و کار ملزم به تامین ماسک به کارکنان تحت فرمان ولی کارگران باید پوشیدن ماسک. تخلف از مقررات اجرا شود ممکن است با صدور "اخطار نامه(s), مدیریت, ویرایش و/یا بزه دادستان است."

هر چند مینیاپولیس در حال حاضر برای اولین بار مانند مقررات در دولت آن می پیوندد یک و نیم دوجین کشورهای ساحلی و حتی بیشتر شهرستانها در سراسر کشور است که باید مورد نیاز پوشش یا زمانی که مردم می توانند فاصله اجتماعی در عمومی و یا به سادگی در حالی که در فروشگاه ها.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

فری توصیف پوشش به عنوان یک نژاد سهام موضوع با استناد به این واقعیت است که شیوع این بیماری به طور نامتناسبی تحت تاثیر جوامع رنگ که 19 درصد از جمعیت 35% موارد و "نامتناسب به اشتراک گذاری ضروری کارگران خط مقدم." مینیاپولیس مجریان Hennepin شهرستان که منجر دولت با 6,029 موارد و 502 مرگ و میر ناشی از COVID-19.

مینیاپولیس کسب و کار حق تحت مقررات به امتناع از ورود به آن بدون ماسک و مشتریان را تشویق به گزارش کسب و کار است که در تخلف با شماره 311. فری گفت: این شهرستان به رویکرد اجرای مقررات به عنوان یک مداخله آموزشی اما پیشنهاد کرد که عمدی نقض خواهد شد ملاقات با تحریم.

"در اینجا چیزی است که ما خواهد بود سرکوب," فری گفت. "ما نمی خواهد سرگرم کننده شدید خودخواهی و بی اعتنایی آشکار برای ایمنی و سلامت هموطنان ما مینیاپولیس ساکنان."

همچنین در روز پنج شنبه, 32 اضافی مرگ و میر ناشی از COVID-19 گزارش شده توسط مینه سوتا وزارت بهداشت یک روز رکورد.

دولت همچنان به رویکرد اولیه مدل سازی پیش بینی قرار داده است که اوج روزانه مرگ و میر در نزدیک به 50 تن در روز است. بیماری است که انتظار می رود به اوج زمانی بین اواخر ماه ژوئن و اوایل ماه اوت.

, Goodhue, داکوتا و خاک رس استان ها همه از دست یک نفر به این ویروس. دو نفر را در شهرستان واشنگتن. Anoka County, از دست داد و چهار نفر به COVID-19 Ramsey County دست و 17 ساکنان Hennepin شهرستان گزارش شد در روز پنج شنبه به عنوان تسلیم به این بیماری است.

بیست و هشت نفر از کسانی که از دست رفته و یا 87% شد ساکنان مراقبت طولانی مدت.

جدید مرگ و میر گزارش روز شنبه را به مجموع مرگ و میر در کشور به 809. مقامات بهداشت در حال حاضر بر این باورند که دولت را از دست داده اند از 1000 نفر در پایان ماه مه.

دولت ثبت 539 موارد جدیدی از کروناویروس در روز پنج شنبه از 6,118 آزمون گرفته شده برای روز 8% مثبت مورد رای دادن.

مثبت در مورد میزان درصد آزمون است که بازگشت مثبت روزانه تست گرفته نسبت نزدیک بهره در حال حاضر که دولت عملکرد تحت شرایط دسترسی کامل به تست. دولت انتخاب کرده است سازگار مثبت مورد زیر نرخ 15 درصد به عنوان بخشی از معیارهای خود را برای تعیین اینکه آیا گسترش این بیماری تحت کنترل است.

هر چند همه کسانی که علائم هم اکنون می توانید دریافت تست مقامات بهداشت گفت: آنها نگران هستند افرادی که نیاز به تست نیست آینده رو به جلو است. دولت در نظر دارد به رول موبایل تست واحد در پاسخ هر چند باید تنظیم نشده تاریخ.

فقط 173,556 Minnesotans تست شده اند تا کنون. با یک ایالت جمعیت از 5.6 میلیون دلار است که می آید به 3 ٪ از جمعیت. وجود دارد 18,200 آزمایشگاه تایید موارد در مینه سوتا به عنوان پنج شنبه اما مقامات بهداشتی معتقدند که تعداد به یک undercount.

در مجموع 566 نفر در بیمارستان بستری هستند و در این دولت با COVID-19 و بیماران در بخش مراقبت های شات تا 17 به 229 روز پنج شنبه به تساوی قبلی خود را در بالاترین سطح.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن