مینیاپولیس, مدرسه, مدیره, معلم, اتحادیه تماس در منطقه به قطع روابط با پلیس

مینیاپولیس-مینیاپولیس عمومی هیئت مدیره مدرسه در جمعه 29 مه نوشت: قطعنامه ای برای قطع روابط با پلیس در پی قتل

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399

مینیاپولیس-مینیاپولیس عمومی هیئت مدیره مدرسه در جمعه 29 مه نوشت: قطعنامه ای برای قطع روابط با پلیس در پی قتل جورج فلوید.

منطقه فعلی بودجه قرار می دهد بیش از 1 میلیون دلار نسبت به بودجه 11 دانشکده منابع افسران در منطقه ساختمان. هیئت مدیره مدرسه صندلی کیم الیسون گفت که او می خواهد برای پایان دادن به این قرارداد چرا که او دیگر نمی تواند اعتماد اداره پلیس شهر را ارزش.

"این فقط رفت به نقطه ای که من فکر نمی کنم در وجدان خوب من می توانم یکی دیگر سکه به مینیاپولیس اداره پلیس. آن را یک سازمان است که نه اصلاح آن اشتباهات" الیسون گفت.

در نامه خود به اعضای مدرسه منطقه در جمعه سرپرست اد Graff قول داد به "انجام بیشتر به تدریس تاریخ است که فراگیر و متنوع" و "اطمینان از سیاست ها و اقدامات لازم را تداوم آسیب به خصوص برای یک کودک از رنگ است."

الیسون گفت که او و سایر اعضای هیئت مدیره شده اند دریافت تماس و ایمیل از خانواده ها و دانش آموزان است که می گویند که آنها احساس نمی امن با افسران در ساختمان مدرسه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هیئت مدیره تنظیم شده است به رای دادن در ماده 2 ژوئن.

مینیاپولیس فدراسیون معلمان نیز به نام برای این منطقه به قطع روابط با اداره پلیس.

در یک بیانیه گرتا کالاهان رئیس جمهور منتخب از معلمان فصل از فدراسیون و شان لادن رئیس جمهور این فصل از آموزش و پرورش حمایت از حرفه ای ها در این منطقه گفت:

"افسران پلیس مینیاپولیس بخش نشان داده اند آنها را به اشتراک بگذارید که ارزش با مربیان و خانواده ها و یا دانش آموزان از مینیاپولیس. تماس با ما در این منطقه برای قطع روابط مالی با این گروه از جمله منابع مدرسه افسران. در عوض ما در منطقه باید صرف پول خود را بر روی افرادی که می توانند نیازهای دانش آموزان ما از جمله ارائه دهندگان خدمات سلامت روان پشتیبانی و آموزش حرفه ای پشتیبانی می کند."

حرکت به قطع روابط با اداره پلیس می آید و روز بعد از دانشگاه مینه سوتا در زمان اقدامات مشابه.

در یک نامه از دانشگاه مینه سوتا جمهور جوآن Gabel گفت و از او پرسید: نهاد رهبری به دیگر قرارداد با مینیاپولیس اداره پلیس به استخدام افسران در رویدادهای ورزشی و کنسرت ها و مراسم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب