مینیاپولیس افسر پلیس به اتهام قتل در جورج فلوید مورد

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 12:08:49 am معترضان نشان می دهد در خارج از سوزش می

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 12:08:49 am
Minneapolis معترضان نشان می دهد در خارج از سوزش مینیاپولیس 3rd پلیس حوزه (AP Photo/جان Minchillo)

یک مینیاپولیس افسر پلیس که دوخته گزارشی با زانو به, گلو قبل از این که مرد فوت شده است دستگیر شده و به اتهام قتل دادستان گفت: در روز جمعه پس از سه شب از تظاهرات خشونت آمیز در میانه شهر موجب مرگ.

درک چوین افسر که دیده می شود در یک تماشاچی تلفن تصویری زانو در جورج فلوید گردن در روز دوشنبه قبل از مرگش متهم شده است با سوم قتل درجه, Mike Freeman, شهرستان Hennepin وکیل گفت: "ما جلسه."او در بازداشت است و اتهام قتل" فریمن گفت: از چوین که سفید است. "ما شواهدی داریم شهروند ویدئو وحشتناک وحشتناک ترین چیزی که ما دیده ایم و بیش از دوباره."

فریمن گفت: شکایت های دقیق خواهد بود در دسترس ساخته شده بعد از آن در روز جمعه است.تلفن همراه فیلم نشان داد فلوید بارها و بارها ناله و نفس نفس زدن در حالی که او التماس کرد به چوین بالا در گردن او, "لطفا, من نمی توانم نفس بکشم."

پس از چند دقیقه فلوید به تدریج رشد می کند آرام و متوقف به حرکت می کند.روز جمعه فرماندار مینه سوتا تیم Walz به نام برای پایان دادن به خشونت است که باید لرزاند, مینیاپولیس و گفت: دولت گارد ملی را برای برقراری نظم پس سه شب از آتش سوزی غارت و خرابکاری.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن