مینیاپولیس پارک مقامات حذف بی خانمان گاه

"همه ساکنین اردوگاه شرق چپ به جز دو سه نفر که حاضر به ترک زمانی که یک زن و شوهر ده مردم نشان داد. حدود 20 نفر

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399

"همه ساکنین اردوگاه شرق چپ به جز دو سه نفر که حاضر به ترک زمانی که یک زن و شوهر ده مردم نشان داد. حدود 20 نفر بازداشت شدند گفت:" مینیاپولیس پارک و تفریح و سرگرمی مدیره و سخنگوی سحر Sommers.

در میان چند صد نفر که یک بار زندگی می کردند در Powderhorn اردوگاه, Rae — که سه ماه باردار و خواسته است که تنها نام میانی او استفاده می شود -- گفت: در موارد متعدد او را دوست پسر سابق تعقیب خود را در اطراف با یک چاقو. او گفت: او بدون کمک از داوطلب کارکنان امنیتی در اردوگاه و پاسخ پلیس آهسته بود.

"ماموران امنیتی نیست انجام شغل خود را" Rae گفت. "من باید تا به حال به اجرا در اطراف در اینجا برای 20 تا 25 دقیقه تا زمانی که پلیس در نهایت انتخاب به نشان می دهد."

پارک پلیس گزارش هفته گذشته که آنها تا به حال در پاسخ به حوادث مشابه تقریبا هر روز در Powderhorn. علاوه بر موارد خشونت خانگی وجود دارد چند تجاوزات جنسی; حداقل دو نفر از قربانیان و نوجوانان. اوایل هفته گذشته مرد ربوده شد در knifepoint و مجبور به برداشت پول از دستگاه خودپرداز.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مردم شروع به حرکت به Powderhorn پارک شش هفته پیش. بسیاری از اولین ساکنان این اردوگاه در پارک شرقی لبه تا به حال نقل مکان کرد و در آنجا از Midtown هتل شرایتون. حدود 10 روز از این ساختمان به عنوان یک خدمت موقت داوطلب اجرا پناهگاه در میان ناآرامی که به دنبال خبری از جورج فلوید است.

اردوگاه رشد پس از پارک مدیره رای دادند ژوئن 17 اجازه می دهد تا پارک های شهر به عنوان "پناهگاه فضا برای مردم در حال حاضر تجربه بی خانمانی."

کلودیا Bruber که زندگی سراسر از پارک گفت: کمیسیون در نظر نمی تمام انشعابات آن تصمیم است.

"تقریبا هر کسی که در دولت در حال حاضر فکر نمی از طریق نتایج ناخواسته از آنچه انجام می دهند" Bruber گفت. "فکر می کنم این طریق قبل از اینکه شما فقط از لحاظ احساسی قرار دادن چیزی در خارج وجود دارد."

هنوز هم به عنوان همسایگان خود انتخاب کنید تا باقی مانده از جمله سرنگ و سوزن Bruber گفت: او تا به احساسات متناقضی در مورد اردوگاه پاک شود. او خوشحالم که برای دیدن پایان دادن به ترافیک در تمام ساعت های مکرر استعمال بیش از حد مواد مخدر و تیراندازی. در همان زمان او را نگران سابق پارک ساکنان ایم که آواره.

لیلی بره زندگی سراسر از پارک و داوطلب در اردوگاه. به عنوان او نشسته در ایوان بره گفت: واقعیت این است که گاه رشد بسیار زیادی تا به سرعت نشان دهنده عمده سیستمیک شکست. او گفت: مقامات منتخب را پاسخ داد در یک لحظه بود این یک فاجعه طبیعی است.

"اگر شما تا به حال یک گردباد است که در آن 500 نفر unsheltered وجود دارد خواهد بود یک پاسخ. وجود دارد خواهد بود FEMA وجود دارد خواهد بود که صلیب سرخ خواهد بود وجود دارد برخی از مرتب کردن بر اساس پاسخ هماهنگ برای کمک به مقابله با مردم در نیازهای خود را برای سرپناه خود نیاز به آب در نیازهای خود را برای مواد غذایی است. و ما نمی بینیم که در هر سطح" بره گفت.

در حال حاضر پارک مدیره است که اجازه می دهد چندین دوجین دیگر پارک encampments باقی می ماند, از جمله یکی در سمت غرب Powderhorn پارک.

به عنوان آنها ظاهر می شود در جای دیگر در این شهر بره گفت: همسایگان باید درمان ساکنان با شفقت کمک به پاسخگویی به نیازهای اساسی خود و لابی سیاستگذاران به آدرس ریشه علل بی خانمانی به خصوص کمبود مسکن مقرون به صرفه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب