مینیاپولیس رئیس Medaria Arradondo در تلاش برای تغییر, پلیس, فرهنگ

توسط: AP | مینیاپولیس | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 7:08:01 pm Medaria Arradondo شده در شارژ از

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399
توسط: AP | مینیاپولیس | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 7:08:01 pm
Medaria Arradondo شده در شارژ از مینیاپولیس اداره پلیس پس از 2017. (منبع: توییتر/@MinneapolisPD)

زمانی که Medaria Arradondo شنود گذاشته شد منجر به مینیاپولیس اداره پلیس در سال 2017, او مواجه عمومی به تازگی خشم کشنده تیراندازی پلیس از یک زن که تا به حال به نام 911 و هنوز هم حمل بی اعتمادی عمیق از کشته شدن یک مرد سیاه و سفید دو سال پیش از آن.

بسیاری امیدوار Arradondo شهر اولین آمریکایی آفریقایی تبار رئیس پلیس می تواند در تغییر فرهنگ یک گروه که از منتقدان گفت: اغلب بیش از حد استفاده بیش از حد زور و تبعیض علیه مردم رنگ. او صحبت از بازگرداندن اعتماد در طول برگزاری مراسم تحلیف که شد یک جشن جامعه شامل آهنگ رقص و نماز در یک مرکز نزدیک به جایی که او بزرگ شده.

اما جورج فلوید مرگ که مشتعل در سراسر کشور تظاهرات بیش نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس است پرسش در مورد اینکه آیا Arradondo — و یا هر رئیس — می تواند به رفع این گروه در حال حاضر رو به یک حقوق مدنی بررسی است.

استیو بلتون, رئيس جمهور و مدیر عامل شهری لیگ شهرهای دوقلو گفت: Arradondo به ارث برده یک گروه با سابقه سوء "بیش از بسیاری از, بسیاری از, بسیاری از دهه" و "نمی توان آن را ثابت شبانه شاید حتی در این لحظه خاص و یا با این خاص رئیس. تغییر زمان طول می کشد."

Arradondo یک نسل پنجم Minnesotan پیوست مینیاپولیس اداره پلیس در سال 1989 به عنوان افسر گشت در نهایت کار راه خود را به حوزه بازرس و رئیس امور داخلی واحد است که به بررسی سوء رفتار افسر اتهامات. در طول راه او و چهار نفر دیگر سیاه افسران با موفقیت شکایت وزارت تبعیض در تبلیغات پرداخت و نظم و انضباط. سلف خود Janee Harteau ترویج او به دستیار ارشد در اوایل 2017.

او در زمان بیش از ماه بعد پس از Harteau مجبور شد بیش از این تیراندازی مرگبار در استرالیا بومی جاستین Ruszczyk Damond که تا به حال به نام 911 به گزارش امکان تجاوز جنسی در پشت خانه او. سیاه افسر در آن صورت محکوم شد سومین قتل درجه و خدمت 12 1/2-سال مدت است. Damond مرگ آمد و دو سال پس از 24 سال Jamar کلارک بود که سیاه کشته شد در درگیری با دو افسر پلیس سفید, تنظیم کردن هفته از تظاهرات; نه افسر متهم شد.

Arradondo ساخته شده برخی از تغییرات سریع از جمله سفت بخش سیاست بر استفاده از دوربین های بدن. اما عضو شورای شهر استیو فلچر گفت: Arradondo بود ملایم با نظم و انضباط در سال اول خود را به عنوان رئیس به عنوان او کار می کرد برای ایجاد روحیه بخش ساخته شده است که خلاص شدن از مشکل افسران مشکل بعد.

"من فکر می کنم رئیس قلبی است که در جای مناسب" فلچر گفت. "اما من فکر نمی کنم این بخش شد و تا کنون اجازه رفتن به او وجود دارد."

"من فکر می کنم مردم درک او در یک وضعیت غیر ممکن است," فلچر اضافه شده است.

سخنگوی پلیس جان سالمند گفت: Arradondo موفق شده است با برخی از تغییرات. برای مثال همه افسران — جدید و شاغل — باید از طریق آموزش است که تنش احترام تعامل با مردم است. مهتر گفت: رئیس غوطه ور شد در Floyd یادبود پنج شنبه و در دسترس بود برای مصاحبه.

Arradondo به سرعت اخراج چهار افسر در صحنه فلوید مرگ است.

درک چوین سفید افسر دیده می شود بر روی تلفن همراه تصویری با فشار دادن زانو خود را به Floyd گردن در حالی که نادیده گرفتن درخواست که او نمی تواند نفس کشیدن با اتهام قتل درجه دوم و دیگر می شمارد. شهرستان سوابق نشان می دهد او تا به حال 17 شکایت علیه او تنها یکی از آنها منجر به نظم و انضباط. او نیز به ضرب گلوله دو نفر در طول 19 سال فعالیت حرفه ای بود و هرگز متهم شده است.

سه تن دیگر از افسران متهم شدند با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم.

Harteau گفت که او دریافت فشار از اتحادیه هنگامی که او در تلاش بود برای اجرای اصلاحات. در این هفته او به نام در پلیس اتحادیه رئیس جمهور ستوان باب کرول به استعفا شد و پس از او به نام ناآرامی در شهر "تروریستی جنبش" و پیشنهاد پلیس باید قادر به استفاده از گاز اشک آور و قوی تر اقدامات اولیه در.

Kroll — که در ستایش Arradondo زمانی که او پیشنهاد شد به رئیس گفت: این شهرستان است ضد پلیس و نکردن منابع مورد نیاز و نیروی انسانی است. او بلافاصله پس از بازگشت پیام از آسوشیتد پرس به دنبال نظر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن