مینیاپولیس کمیته بودجه تصویب کاهش بودجه پلیس

مینیاپولیس-میان خواسته از ساکنان به دنبال از طریق تعهد خود را به از بین بردن اداره پلیس, اعضای شورای شهر مینی

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399

مینیاپولیس-میان خواسته از ساکنان به دنبال از طریق تعهد خود را به از بین بردن اداره پلیس, اعضای شورای شهر مینیاپولیس یکشنبه گام خود را نسبت به انتقال وجوه از پلیس و نسبت به جامعه مبتنی بر برنامه های پیشگیری از خشونت.

در طول یک daylong بودجه نشانه گذاری که شامل یک جلسه عمومی اعضای شورای تصویب چندین اصلاحات مربوط به بودجه پلیس و نیروی انسانی. این کمیته تصویب اصلاحیه به حرکت 1.1 میلیون دلار از اداره پلیس به وزارت بهداشت به منظور صندوق غیرنظامی خشونت interrupters خواهد شد که به واسطه درگیری های خشونت آمیز و کمک به جلوگیری از دردسر بیشتر.

عضو شورای Phillipe کانینگهام پشتیبانی از "درمان خشونت" مدل که شامل استفاده از خوبی آموزش دیده و غیر مسلح جامعه پاسخ دهندگان به عنوان "interrupters."

"ما مقدار زیادی و تعداد زیادی از مدل ها و نمونه های از سراسر کشور است که ما قادر به ساخت این" گفت: کانینگهام گرفته شده است که آوازی حامی درمان خشونت به عنوان یک مشکل بهداشت عمومی و تمرکز منابع در عدم اجرای قانون مبتنی بر روش های مقابله با آن.

رئیس پلیس Medaria Arradondo نیست صدای حمایت و یا مخالفت با این پیشنهاد. به جای آن او گفت که او می خواهم به شنیدن بیشتر در مورد "درمان خشونت" ،

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این کمیته همچنین تصویب یک اندازه گیری است که از بین بردن اداره پلیس اطلاعات عمومی افسر. قبل از رای گیری برای تصویب متمم عضو شورای جرمی شرودر انتقاد از اداره پلیس اولیه شناسایی جورج فلوید مرگ به عنوان نتیجه یک "بیماری" به جای مرگ در دست افسران.

"همانطور که ما در حال تلاش برای بازسازی اعتماد عمومی با اداره پلیس و با شهر در کل من فقط می خواهم به اشاره است که بهترین سناریو وجود دارد شدید چیزهایی است که رفت که به انتشار اخبار گفت:" شرودر.

شورا بودجه کمیته ملاقات به بحث در مورد تغییرات به شهردار یعقوب فری را پیشنهاد اصلاح بودجه سال 2020. این شهر مواجه شده است و حدود 98 میلیون دلار کمبود بودجه با توجه به همه گیر و ناآرامی که به دنبال خبری از جورج فلوید.

چند ده نفر به نام در طول یک جلسه عمومی به اصرار اعضای شورا به دنبال از طریق در تعهد شده توسط اکثریت شورای پال خواستار قطع بودجه دولت و/یا از بین بردن پلیس. بسیاری از آنها نیز خواست این شورا را بسیار بزرگتر نیش از اداره پلیس $193 میلیون بودجه این سال است.

"من مصرانه از شما را به محروم از مینیاپولیس اداره پلیس در معنی مقیاس $45 میلیون" گفت: روبی اریکسون یکی از بخش 3. "و هدایت آن پول به جامعه منجر پیشگیری از خشونت در مینیاپولیس و در ادامه بیشتر به سرمایه گذاری در آینده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب