Minn. جمهوری خواهان مجلس سنا درخواست DOJ به بررسی فلوید مورد متهم کردن وزارت امور خارجه از تعصب

فلوید یک سنت لوئیس پارک مرد درگذشت و پس از مبارزه با مینیاپولیس, افسران پلیس, on May 25, که در آن فلوید گفت: چ

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399

فلوید یک سنت لوئیس پارک مرد درگذشت و پس از مبارزه با مینیاپولیس, افسران پلیس, on May 25, که در آن فلوید گفت: چندین بار او قادر به تنفس به عنوان یک افسر درک چوین ، knelt در گردن او برای نزدیک به نه ساعت. مرگ برانگیخته شهر-دولت - و در سراسر کشور اعتراض بیش از یک الگوی پلیس-درگیر کشتار مردم سیاه و سفید در ایالات متحده است.

در یک شنبه 23 ژوئن جدید کنفرانس دیابت اسکات نیومن, R-هاچینسون گفت: پس فلوید مرگ مینیاپولیس "منفجر شد و به خشونت و غارت و آتش سوزی و شورش است که در نهایت گسترش به تمام گوشه و ملت ما است." او گفت: فلوید مرگ و همچنین به عنوان پاسخ پلیس به تظاهرات خواستار تحقیق و تفحص از "بزرگترین اسلحه در شهر با توجه به این موضوع": وزارت دادگستری ایالات متحده.

مینه سوتا اجرایی مقامات در 2 ژوئن اعلام کرد که برای اولین بار از آن نوع پروب به مینیاپولیس اداره پلیس توسط دولت و بخش حقوق بشر است. اما نیومن گفت که او و همکارانش اعتماد ندارند این اداره به ارائه بی طرفانه بررسی پس از برخی از نظرات کمیسر ربکا Lucero ساخته شده در اشاره به این مورد.

نیومن گفت که او به طور خاص در زمان موضوع را با Lucero گفت: "جوامع رنگ و جوامع بومی رنج می برد نسل درد و تروما به عنوان یک نتیجه از سیستمیک و نژادپرستی نهادی."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"آن نیز بسیار آشکار به من که ایالت مینه سوتا است که قادر به انجام عادلانه و بی طرف رسیدگی به جورج فلوید حادثه با توجه به نوع واکنش است که ما دریافت کرده و از کمیسر وزارت حقوق بشر که بدیهی است که در حال حاضر ساخته شده یک عزم در ذهن او که مینیاپولیس اداره پلیس توسط یک نژادپرست سازمان" نیومن گفت.

در بعدی اخبار انتشار نیومن اضافه شده است که وزارت دادگستری ایالات متحده "است که منابع و تجربه لازم برای انجام یک نمایشگاه کامل بررسی است." او گفت که او باور ندارد وزارت مینه سوتا حقوق بشر "مناسب منابع نیروی انسانی و آموزش های لازم برای یک هدف بررسی" و Lucero اظهارات "باید به طور موثر به رد صلاحیت خود آژانس از انجام یک معنی و بی طرفانه بررسی است."

پس بعد از ظهر کنفرانس خبری حزب دموکرات را به عقب رانده نیومن در برابر این اتهامات از تعصب. سناتور. ران Latz D-سنت لوئیس پارک گفت: دولت DHR "است به طور کامل مجهز شده و قادر به انجام یک تحقیق عادلانه."

"امروز درخواست وزارت دادگستری هیچ کاری نمی کند اما تلاش برای تضعیف یکی از سازمان های دولتی و به جای آن قرار داده و این تحقیقات به دست یک دولت است که بی طرف در مورد مسائل عدالت نژادی و خشونت پلیس," Latz گفت.

هفته گذشته قانونگذاران موفق به عبور از هر صورتحساب در پلیس و یا عدالت کیفری اصلاحات با وجود تقاضای عمومی و کنگره رهبران خود خواستار تغییر دهید. جمهوری خواهان گفت: دموکرات ها' طرح های رفت و بیش از حد در حالی که دموکرات ها گفت: آمریکا اسکناس نیست به اندازه کافی به افزایش به مناسبت.

دموکرات ها به طور خاص بدحجابی جمهوریخواه رهبری برای مشاوره با خانه مردم رنگ و بومی (POCI) حزبی که دموکرات ها می گویند باید صمیمی ترین دانش تعصب نژادی در پلیس و نظام عدالت کیفری.

در روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی دیابت لایحه Ingebrigtsen R-اسکندریه گفت: وجود اعضای مجلس سنا که نمی دانم از POCI حزبی وجود قبل از هفته گذشته است. این انجمن تشکیل شد در سال 2017.

Ingebrigtsen اضافه شده است که او فکر کرد که مسئله نژاد پرستی "است که فقط یک طرف نوار در اینجا" — بیانیه ای که از سوی دیگر ، جف هیدن D-مینیاپولیس به نام "توهین آمیز است."

"نژادپرستی ساختاری مرکزی موضوع نیاز به بررسی و همکاران ما در مجلس سنا اکثریت را این می دانم که اگر آنها را به هر گونه تلاش برای تعامل با اعضای مردم رنگ و بومی حزبی در عدالت کیفری و پلیس, اصلاحات" هایدن گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب