Minn. قانونگذاران tout بایدن کودک - و-طرح مراقبت در رویداد کمپین

به عنوان بخشی از خود را به تازگی منتشر و گسترده اقتصادی طرح بایدن شناور است تعدادی از طرح های پیشنهادی برای اف

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399

به عنوان بخشی از خود را به تازگی منتشر و گسترده اقتصادی طرح بایدن شناور است تعدادی از طرح های پیشنهادی برای افزایش دادن به مراقبت صنعت برای مراقبت کارگران و اپراتورهای همچنین خانواده هایی که استفاده از آنها. این طرح جمعا در $775 میلیارد بیش از 10 سال بر غرامت عادلانه برای کودک-صفحه اصلی - و جامعه-مراقبت های کارگران در حال گسترش دسترسی به مراقبت از کودک با گسترش اعتبار مالیاتی و یارانه برای پدر و مادر بسته شدن شکاف در پوشش مدیکید برای خدمات مراقبت و بیشتر.

به گزارش ایسنا ، تینا Smith, D -, Minn. که در ظاهر در پنجشنبه رویداد کمپین گفت: انجمن اخبار سرویس در تلفن پس از آن که "ما باید مراقبت-دادن بحران در این کشور" است که قبل از COVID-19 همه گیر شده است اما پس از تشدید شده است. او گفت: کودک - و-مراقبت از کارگران underpaid و با وجود swaths بزرگ در آمریکای روستایی است که در دسترس مراکز مراقبت از کودکان و یا امکانات زندگی کمک.

دولت ایالت Melisa Franzen, D-ادینا گفت: در پنج دور میز که کشور و دولت مراقبت-دادن شکاف "درباره حقوق اساسی بشر و نجابت است."

"و آن را نیز در مورد خانواده," او گفت:. "بسیاری از ما یا می دانم کسی با یک ناتوانی یا سالمند یا ما خودمان ممکن است نیاز به در منزل-مراقبت و حمایت در آینده به دلیل یک بیماری است. ما نمی توانیم چشم پوشی اساسی مفهوم مراقبت از همسایگان ما و صدا برای یک جمعیت کشور ما که چند بار پشت سر گذاشت."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Franzen و اسمیت اشاره کرد در روز پنج شنبه در تماس با کسانی که underpaid مراقبت از کارگران هستند که عمدتا زنان و زنان از رنگ. اسمیت شفافی در بعد تماس که قبلا بودند اغلب انتظار می رود برای مراقبت از خانواده خود پرداخت. در حال حاضر به عنوان زنان وارد نیروی کار است که منتقل شده است. اما مراقبان حرفه ای هنوز هم کم دستمزد امروز به خاطر آنها "کم ارزش" او گفت:.

همانطور که برای خانواده هایی که نیاز به مراقبت اسمیت گفت: آن است که اغلب دست نیافتنی یا جغرافیایی و یا مالی. مراکز مراقبت می شود و چند دور بین در روستایی در ایالت مینه سوتا یا رقابتی و گران قیمت در مترو, او گفت:. او گفت: هزینه های مهد کودک به طور خاص هستند "یک بار وحشتناک" برای خانواده های شاغل که می تواند کاسته اعتبار مالیاتی یا یارانه.

"در مینه سوتا بیشتر از آن هزینه برای ارسال یک فرزند خوب-کیفیت مراقبت از کودکان مرکز از آن خود را برای ارسال دانشجو به خارج از دانشگاه مینه سوتا," او گفت:. "آن را غیرقابل تحمل می شود."

همانطور که برای دیگر خانه و مراقبت مبتنی بر جامعه اسمیت گفت: بسته شدن این پوشش مدیکید شکاف می تواند کمک به خانواده ها و همچنین به عنوان ارائه دهندگان خدمات. و در مناطق روستایی با کمتری امکانات گسترش دسترسی به در خانه مراقبت می تواند مراقبت به خانواده ها به جای اینکه آنها را به سفر دور به آن, او گفت:.

پس روز پنج شنبه در این مراسم انتخاباتی جمهوری خواه کمیته ملی سخنگوی Preya Samsundar شات در بایدن کلی اقتصادی طرح گفت: آن مالیات فدرال و مشاغل, نتایج نمی خواهد درخواست تجدید نظر به رای دهندگان در ایالت مینه سوتا.

"پس از بهره گیری از سال ها از پایین بیکاری افزایش دستمزد و این شانس را به بخشی از بزرگ آمریکا باز گشت Minnesotans نمی دریغ به رای خود را برای رئیس جمهور (دونالد) مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر" Samsundar گفت.

مینه سوتا به عنوان طولانی ترین خط در کشور از حمایت دموکرات نامزد ریاست جمهوری, اما پس از آمدن در عرض دو درصد از هیلاری کلینتون در وزارت امور خارجه در سال 2016 مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد تیم مشتاق است به ضربه محکم و ناگهانی است که رگه.

اسمیت بسته پنج شنبه مجازی کمپین رویداد با یک درخواست برای شرکت کنندگان درگیر: "مینه سوتا است که نزدیک انتخابات است. هرگز فراموش نکنید که."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب