Minn. مارس بیکاری بیش از دو سال 2019 است اما هنوز هم بهتر از آمریکا Dakotas

به تازگی منتشر شده اطلاعات رنگ یک عکس ترسناک از بیماری همه گیر کوروناویروس تلفات در اقتصاد با مارس به عنوان او

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

به تازگی منتشر شده اطلاعات رنگ یک عکس ترسناک از بیماری همه گیر کوروناویروس تلفات در اقتصاد با مارس به عنوان اولین ماه کامل از داده های در دسترس پس از Minnesotans' دنیای وارونه در ماه مارس است. دولت آوریل سال 2020 بطور تطبیقی فصلی نرخ بیکاری بود 8.1 درصد نسبت به 3.1 درصد در سال 2019 نشان دادن پنج درصد نقطه تغییر دهید.

"در حالی که COVID-19 pandemic به چالش کشیده شده است کشور ما در بسیاری از ما همچنان به همکاری نزدیک با دولت ما به همکاران سازمان و بهداشت و درمان کسب و کار و رهبران کارگری برای بازگشایی, مینه سوتا, کسب و کار با خیال راحت بازگشت بیشتر مردم به کار و ساقه جزر و مد از COVID-19 در اقتصاد ما عمل" کمیسر استیو گرو گفت: در روز شنبه در بیانیه ای.

اگر چه سنبله دراماتیک از سال گذشته در شماره روز شنبه این داده ها نشان می دهد که سوتا نیروی کار braved طوفان بهتر نسبت به خیلی از کشور: کشور ایالات متحده نرخ بیکاری بود 14.7 درصد در مارس سال 2020 در مقایسه با 3.3 درصد در ماه آوریل 2019.

مینه سوتا نیز مراتب بهتر از کشورهای همسایه. داکوتای شمالی کاهش نرخ بیکاری در ماه آوریل سال 2020 شد 8.5 درصد در مقایسه با 2.3 درصد از ماه مشابه در سال گذشته — بیش از شش درصد-نقطه تفاوت. و داکوتای جنوبی با وجود رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem هرگز سفارش به کسب و کارهای نزدیک و یا ساکنان برای ماندن در خانه برای همه گیر تا به حال بالاترین نرخ بیکاری در ماه آوریل از سه کشور: 10.2% در مقایسه با 3.2 درصد در آوریل 2019 تفاوت از هفت درصد است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اول, اعلام زمان صلح و اورژانس در ماه مارس و پس از آن دستور داد غیر ضروری کسب و کار به درهای بسته خود را به فرد مشتریان و Minnesotans به ماندن در خانه به جز برای کار ضروری و مسافرت است. به عنوان روز پنج سند گزارش می دهد که بیش از 695,000 Minnesotans کاربردی برای مزایای بیکاری از 16 مارس مارس 20.

پنجشنبه اعداد بیرون آمده به عنوان رهبران کلیسا و صاحبان رستوران ها باید افزایش فشار بر Walz به تسریع بازگشایی روند در دولت است. کاتولیک و میسوری کلیسایی لوتری رهبران در مینه سوتا در این هفته قول داد برای از سرگیری خدمات کلیسا با وجود Walz سفارشات به خلاف و رستوران ها باید ابراز سرخوردگی و سردرگمی بیش از Walz دستور به توقیف باقی می ماند به جز takeout تا ژوئن 1, و حتی پس از آن تنها به خدمت به مراجعان در فضای باز ناهار خوری تنظیمات. عقب و جلو است و در نهایت منجر به دعاوی و تهدید به شکایت و مشاجره بین دولت جمهوری قانونگذاران و قوه مجریه.

در یک پنج شنبه در کنفرانس خبری در St. Paul, Rep. دیو بیکر, R-ویلمار یک رستوران اپراتور خود گفت که او می دهد Walz اعتبار برای اقدام اولیه و "تنظیم(تینگ) مرحله برای Minnesotans به امن بدانید که چه اجتماعی فاصله معنی و برای کمک به درک ما به عنوان صاحبان کسب و کار آنچه که ما می توانید انجام دهید به تواند مفید باشد اما همچنین می تواند بسیار امن است."

اما هفته کاهش سود در حال حاضر فرار کسب و کار می تواند درایو بسیاری از رستوران تحت وی گفت: "هدف این پست در حال حرکت نگه دارید کمی ... قوانین به نظر می رسد بیشتر گیج کننده است."

پیوستن به نانوا بود مایکل Asp صاحب لا Grolla رستوران در خیابان. او گفت: Walz به تازگی اعلام کرد قوانین به سادگی بیش از حد محدود و برای برخی از رستوران ها خودسرانه است. او گفت: "برندگان و بازندگان انتخاب شده اند" با تشکر از محدودیت های مانند عمومی-فقط صندلی به عنوان بسیاری از رستوران ها ندارد و امکانات رفاهی. و در نهایت, او گفت:, رستوران را به اقدامات احتیاطی مناسب را برای موسسات زیرا مشتریان نمی خواهد آمد اگر آنها احساس نمی امن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب