معدن بلایای ادامه در میانمار با وجود مقررات

توسط: | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 2:33:42 pm حداقل 160 جید معدن درگذشت گلرود به دلیل باران های س

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399
توسط: | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 2:33:42 pm
Mining disasters continue in Myanmar despite regulations حداقل 160 جید معدن درگذشت گلرود به دلیل باران های سنگین در شمال میانمار در Hpakant, ایالت کاچین دولت در روز پنج شنبه.(دویچه وله)

حداقل 160 جید معدن درگذشت گلرود به دلیل باران های سنگین در شمال میانمار در Hpakant, ایالت کاچین دولت در روز پنج شنبه.

میانمار آتش خدمات گروه درگیر در عملیات امداد و نجات نوشت و در آن Facebook صفحه ای که کارگران شده بود توسط یک موج از گل.

فصل بارانی طول می کشد به مدت چهار ماه در ایالت کاچین دولت و لغزش بسیار شایع هستند در طول این دوره زمانی است.

"ما می توانیم می گویند حداقل 100 بدن مرده یافت شد توسط 2pm امروز" Shwe Thein منطقه ای رئیس حاکم لیگ ملی برای حزب دموکراسی (NLD) گفت: DW. "این نوع از لغزش اتفاق می افتد حداقل 10 بار در سال در Hpakant منطقه به تنهایی. این نیز اتفاق می افتد در مناطق دیگر بیش از حد. بسیاری از مردم می میرند."

در آوریل 2019, 50 مستقل کارگران معدن کشته شدند و پس از یک معدن فرو ریخت و 120 کشته در رانش زمین در 2015.

Hpakant-Lonkin در ایالت کاچین دولت بزرگترین و شناخته شده ترین جید تولید منطقه که در آن بسیاری از کارگران معدن کار تحت شرایط خطرناک. بیشتر کار بدون قرارداد به عنوان دستمزد روزانه کارگران و با هیچ موجود بهداشت و درمان. علاوه بر این, رفتگران – بیشتر مهاجران از کشورهای دیگر – کار و زندگی در پایه تپه از زمین در نزدیکی معادن.

"با توجه به وجود قوانین و مقررات در بخش معدن از جید در منطقه هیچ قوانین در حال اجرا است و هیچ دنبال یو پی اس. بسیاری از شرکت های استخراج معدن نیست به دنبال دستورالعمل" گفت: Shwe Thein.

معدن و مقررات

ضعف قوانین و ناتوانی دولت در تنظیم شرکت های استخراج معدن منجر به زندگی عادی را تهدید میکنند ، پس از به قدرت پنج سال پیش دولت, مشاور آنگ سان سو چی را NLD دولت متعهد به اصلاح این بخش است.

اما از آن شده است قادر به اجرای بسیاری از بسیار مورد نیاز اصلاحات. در سال 2016 دولت متوقف صدور مجوز برای دو سال. اما جواهر قانون که تصویب شد و پس از دولت از سر صدور مجوز بود و به منظور جلوگیری از فساد در صنعت بوده است نه اجرا.

"دیگر دولت منتظر به معرفی دقیق اصلاحات جید بخش بیشتر زندگی می کند از دست خواهد رفت. این بود که به طور کامل قابل پیشگیری فاجعه ای است که باید به عنوان یک فوری از خواب بیدار کردن تماس برای دولت" گفت: پل Donowitz یک کمپین رهبر در جهانی شاهد بین المللی حقوق بشر و مبارزه با فساد سازمان است.

دولت باید بلافاصله به حالت تعلیق در مقیاس بزرگ غیر قانونی و خطرناک معدن در Hpakant و اطمینان حاصل شود که شرکت های درگیر در این شیوه دیگر قادر به کار Donowitz گفت: DW.

بیش از 24 ساعت پس از این حادثه غم انگیز سوچی ارائه شده او تسلیت به خانواده های عزادار و مقصر این فاجعه در افزایش بیکاری در حالی که همچنین با اشاره به دخالت نظامی در عملیات امداد و نجات.

که صاحب جید و چگونه آن را به فروش می رسد ؟

بیش از 90 درصد از جهان جید استخراج شده است در میانمار. با ارزش ترین جید در جهان است که در این کشور در ایالت کاچین تپه. جید صنعت است به ارزش بیش از 30 میلیارد دلار (€26.7 میلیارد دلار) با توجه به جهانی شاهد. این رقم به مقدار بیش از نیمی از تولید ناخالص داخلی این کشور.

این ایالت کاچین تپه های اولیه یشم معدنی منطقه در ایالت کاچین دولت در حال تنظیم میانمار نظامی, همچنین شناخته شده به عنوان Tatmadaw. برای چندین دهه مردم حتی نمی دانند که متعلق به معادن است.

میانمار پیوست ابتکار شفافیت در صنایع استخراجی (EITI) در سال 2014 – یک استاندارد جهانی برای حکومت داری خوب از نفت و گاز و منابع معدنی مستقر در نروژ است. این EITI مستلزم آن است که اعضای خود را فاش درآمدهای ناشی از استخراج منابع طبیعی است.

میانمار ارائه گزارش خود با منابع طبیعی حکومت موسسه (NRGI) با رعایت این که آشکار شده اند بسیار محدود در دامنه و دقت است.

پژوهش به سفارش میانمار EITI در سال 2016 تخمین زده می شود که 60% تا 80% از سنگ های قیمتی تولید شده در کشور اعلام نشده است و بنابراین در کنار سیستم رسمی.

"نزدیک به نیمی از یشم و سنگ های قیمتی شرکت داده های به اشتراک گذاشته شده از این گزارش ها گم شده بود ناقص یا غیر قابل تطبیق با اطلاعات دولت" به EITI اظهار داشت: در یک گزارش منتشر شده در ماه فوریه ،

ایجاد سودمند مالکیت نیروی کار تلاش برای فاش کردن مالکیت شرکت های استخراجی مورد ستایش قرار داد به عنوان یک گام مثبت به جلو است. "ثبت نام سیگنال های قوی تعهد توسط دولت میانمار برای پیشبرد دستور کار مالکیت شفافیت در خط با EITI استاندارد" گفت: EITI مدیر اجرایی علامت رابینسون.

مالکیت داده ها نشان می دهد که بسیاری از جید شرکت های متعلق به خانواده های نظامی و یا ex-مقامات نظامی. این Tatmadaw همچنین دارای رسمی سهام در جید صنعت از طریق میانمار اقتصادی منابع محدود و میانمار اقتصادی شرکت.

چینی اتصال و جید

جید فروخته شده در داخل کشور در gem emporiums در پایتخت Naypyidaw و سازمان یافته توسط MGE یک شرکت دولتی مسئول تنظیم فروش یشم و سنگ های قیمتی از طریق موافقت نامه های سرمایه گذاری مشترک با شرکت های خصوصی. در این emporiums جید است به حراج گذاشته و هر کس که برنده پیشنهاد برای پرداخت آن ظرف 90 روز. اما پول هرگز تبدیل به درآمد دولت است.

میانمار به دست آورده بیش از €400 میلیون دلار فروش در سنگهای جید و مرکز فروش در ماه مارس 2019. ثبت فروش در مرکز فروش برگزار شد در ماه سپتامبر بیش از €500 میلیون دلار است که به مراتب پایین تر از گوهر watchdog را برآورد.

با توجه به منابع طبیعی حکومت موسسه (NRGI) تا دو سوم از جید تولید قرار است به مالیات. با ارزش ترین جید است که اغلب به صورت قاچاق به کشور چین از طریق متخلخل مرز ایالت کاچین دولت و معاف از هر گونه مالیات. فروش آنلاین نیز ساخته شده 80 درصد از خرید معاف از مالیات با توجه به محلی جید فروشندگان.

"تجاری جید تنها تولید شده در میانمار. بسیاری از خریداران چینی از نقاط مختلف جهان به دلیل آنها بر این باورند در آن قدرت معنوی," میانمار سنگهای قیمتی و جواهرات, کانون کارآفرینان رئیس از پیروزی گفت: DW. او همچنین صندلی هیئت مدیره Mahar Aung Myay جید بازار – بزرگترین جید بازار در میانمار.

"چینی خریداران به اینجا می آیند و خرید جید و میانمار معامله گران به سنگ expos در چین به فروش آن هر سال," او گفت:.

جدا نشده جید است که اغلب به صورت قاچاق به کشور چین از طریق متخلخل مرز به فروش می رسد و در Ruili یک شهرستان در استان یوننان در چین مرز. این شهر شناخته شده است توسط جید معامله گران برای آن Yangyanghao Taobao خام یشم تجارت بازار با همکاری سازمان توسط دولت چین و Taobao – بزرگترین کشور تجارت الکترونیک پلت فرم. آن است که تنها در بازار است که ارائه می دهد مزایده آنلاین و معاملات در خام جید از طریق جریان زندگی می کنند.

جید معدن نیز یک منبع از خشم را در میان مردم محلی و یک منبع از درگیری در ایالت کاچین که در آن مردم محلی بر این باورند که آنها با بهره گیری از منابع محلی و زندگی تحت شرایط بد. نیز وجود دارد یک جریان شکاف بین قومی شبه نظامیان و ارتش و کنترل بیش از جید منابع یک اولویت استراتژیک برای هر دو طرف در جنگ است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن