مایک Pompeo تماس انتخابات میان روسیه فضل رسوایی

توسط: AP | اسلام آباد | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 2:27:42 pm وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo به

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399
توسط: AP | اسلام آباد | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 2:27:42 pm
Mike Pompeo, Taliban, Pompeo calls Taliban leader, NATO, world news وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo به نام و صحبت با طالبان مذاکره کننده ارشد. (NYT/فایل)

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo به نام و صحبت با طالبان مذاکره کننده ارشد یک سخنگوی شورشیان گفت: در میان مواج جنجال در واشنگتن بیش از زمانی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفته شد در مورد اطلاعاتی آمریکا که در روسیه پرداخت شد طالبان به کشتن ما و سربازان ناتو در افغانستان است.

اما ظاهرا هیچ اشاره ای در طول تماس در مورد این اتهام که برخی از طالبان دریافت پول برای کشتن ما و سربازان ناتو در افغانستان است.

Pompeo و ملا عبدل غنی برادر برگزار شد یک کنفرانس ویدئویی اواخر روز دوشنبه که در آن Pompeo فشرده شورشیان برای کاهش خشونت در افغانستان و بحث راه از حرکت یک توافق صلح امضا شده میان آمریکا و طالبان در ماه فوریه به جلو طالبان سخنگوی سهیل شاهین توییتی.

تماس می آید به عنوان ما صلح فرستاده زلمای خلیل زاد است تور به منطقه در تلاش برای پیشبرد معامله. او در ازبکستان در روز سه شنبه شد و انتظار می رود در پاکستان اسلام آباد در روز بعد و یا در روز چهارشنبه و نیز برای سفر به دوحه, قطر که در آن طالبان حفظ یک دفتر سیاسی.

خلیل زاد نیز برگزاری ویدئو کنفرانس با کابل رهبران به جای سفر به پایتخت افغانستان به دلیل خطرات ناشی از COVID-19 با توجه به وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای. افغانستان را ویران نظام سلامت است دست و پنجه نرم کردن با این بیماری همه گیر با تعدادی از عفونت های فکری به مراتب بیشتر از رسمی شمارش بیش از 31,000 موارد از جمله 733 مرگ و میر.

اجرای طالبان معامله رسیده است مرحله بحرانی با طالبان و کابل رهبران انتظار می رود برای برگزاری مذاکرات در یک چارچوب برای یک پست-جنگ افغانستان است که پایان دادن به جنگ و آوردن شورشیان به این کشور در عرصه های سیاسی.

این مذاکرات انتظار می رود برای شروع زمانی در جولای ؟ اگر هر دو طرف رعایت یک وعده گذاشته در آمریکا-طالبان معامله برای آزادی هزاران نفر از زندانیان. این توافقنامه خواستار کابل به انتشار 5,000 زندانی طالبان در حالی که شورشیان را انتشار 1,000 دولت و پرسنل نظامی را اسیر. اما زندانی منتشر شده است مشخص شده با تاخیر; کابل تا کنون منتشر شده 3,500 و طالبان را آزاد حدود 700.

شاهین توییتی که Pompeo و برادر مورد بحث است ؟ اجرای این توافقنامه نیروهای نظامی خارجی خروج, آزادی زندانیان, شروع از داخل افغانستان گفت و گو و کاهش (نظامی) عملیات.? وزارت امور خارجه ایالات متحده است و نه اظهار نظر در این ویدئو کنفرانس.

برادر در مورد شکایت جدید افغانستان در پست های بازرسی نظامی در مناطق یا تحت کنترل طالبان در حالی که Pompeo گفت: واشنگتن می خواستم برای دیدن یک کاهش خشونت با توجه به صدای جیر جیر.

یک مقام آمریکایی نزدیک به روند صلح صحبت خواست نامش فاش نشود چرا که او مجاز به بحث در مورد این موضوع با روزنامه نگاران گفت: Pompeo تاکید کرد در دوشنبه شب تماس تصویری این ضروری است که طالبان پایبند تعهد خود را به نبرد با دیگر شبه نظامیان فعال در افغانستان است ؟ به طور خاص گروه های تروریستی است که می تواند تهدیدی برای آمریکا یا متحدان آن یک مرجع است که اشاره به گروه دولت اسلامی.

طالبان را رد اتهامات که آنها پرداخت شده توسط روسیه برای کشتن آمریکایی ها در افغانستان است. آسوشیتد پرس گزارش کرده است که روسیه شروع به پرداخت ديار خود بازگشت در اوایل سال 2019 حتی به عنوان خلیل زاد در تلاش بود تا برای نهایی کردن قرارداد با گروه شورشی واشنگتن برای پایان دادن به طولانی ترین جنگ و خروج سربازان ایالات متحده.

خشونت در افغانستان همچنان ادامه دارد و به سنبله پس از سه روز آتش بس در ماه مه به صورت عمده مسلمان تعطیلات.

به عنوان تلفات ملکی افزایش هر دو طالبان و دولت سرزنش یکدیگر است. در دوشنبه, 23 غیرنظامی در یک حمله در شلوغ بازار در استان جنوبی هلمند طالبان انجامید.

در یک صدای جیر جیر در اوایل روز شنبه طالبان سخنگوی Zabihullah مجاهد دعوت خارجی و روزنامه نگاران را به بازدید از این منطقه که در کنترل طالبان بوده و خارج از محدوده به خبرنگاران گفت به طور مستقل بررسی ادعا در مورد حمله.

دولت افغانستان گفت: یک بمب قدرتمند و خمپاره توسط طالبان باعث مرگ و میر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن