مایک پنس مطبوعاتی وزیر آزمایش مثبت برای ویروس می گوید تهمت

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 1:07:37 am مایک پنس و دبیر مطبوعاتی خود, کتی میلر.

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 1:07:37 am
Mike Pence, Katie Miller, Mike Pence press secretary coronavirus positive, corona positive, covid 19 positive, indian express مایک پنس و دبیر مطبوعاتی خود, کتی میلر. (توییتر @Bloomber QuickTake)

مایک پنس مطبوعات, منشی, کتی میلر آزمایش مثبت برای coronavirus روز جمعه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: به تأخیر انداختن معاون رئیس جمهور خروج برای سفر به, Iowa.

او دومین فرد شاغل در اجرایی اقامت به قرارداد این ویروس در این هفته است.

کاخ سفید نمی رسما اعلام میلر تست مثبت است و او تا به حال شناخته شده به عنوان آلوده aide تا زمانی که یک جلسه بین تهمت و آمریکا. در پاسخ به پرسش یک خبرنگار در مورد آلوده دستیار تهمت گفت که پنس را "مطبوعات فرد" که از او به عنوان "کتی" تا به حال آزمایش مثبت پس از یک خبرنگار از او پرسید در مورد آن.

"من نمی دانم که خیلی در مورد آن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "او فوق العاده است."

او تنها عضو پنس مطبوعات کارکنان به نام کتی است.

پنس بود با تاخیر بیش از یک ساعت صبح جمعه به عنوان شش کارکنان که تا به حال تماس با میلر حذف شدند از هواپیما خود را به گفته یک مقام ارشد دولت رسمی. از آنها خواسته شد که خود را آزمایش عفونت و برای رفتن به خانه ، میلر بود نمی روی.

در آیووا پنس در مورد تاثیر coronavirus در کلیساها و عرضه مواد غذایی.

میلر است به تازگی تماس مستقیم با مغلوب ساختن پیشی جستن به گفته یک مقام ارشد دولت, رسمی, اما او را به ازدواج یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن نزدیک ترین مشاوران استفان میلر.

رسمی کاهش یافته است به بحث در مورد میلر اخیر در تماس با معاون رئیس جمهور.

مراحل گرفته شده برای محافظت از مغلوب ساختن پیشی جستن, پنس و دیگران در کاخ سفید پیچیده سخنگوی گفت. "در علاوه بر این به اجتماعی فاصله روزانه متوسط چک و نشانه تاریخ ضد عفونی کننده دست و به طور منظم تمیز تمام فضاهای کار هر کارمند در مجاورت نزدیک به رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور است که در حال آزمایش روزانه برای COVID-19 به عنوان به خوبی به عنوان هر مهمانان گفت:" سخنگوی جاد Deere.

قبلا در این هفته یک عضو نظامی که با این نسخهها کار در کاخ سفید به دلایل آزمایش مثبت برای ویروس. مغلوب ساختن پیشی جستن و پنس روز پنجشنبه گفت که هر یک از آنها در حال حاضر تست شده روزانه برای ویروس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب