مایک جیکوبز: بورگوم آثار قدرت در بازی N. D. سیاست

فرماندار گرفته است علاقه قانونی مبارزات انتخاباتی. هیچ! که درک آنچه که درست است. رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم ا

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

فرماندار گرفته است علاقه قانونی مبارزات انتخاباتی. هیچ! که درک آنچه که درست است.

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم است بنا پول در مبارزات قانونی و در یکی از مبارزات انتخاباتی ، این کمپین برای وزارت امور خارجه مجلس نمایندگان در منطقه 8 در یک نوار از خاک به طور کلی در شمال بیسمارک. اگر چه این منطقه است که عمدتا روستایی, شما می توانید ببینید که دولت ساختمان کاپیتول از لبه جنوبی حتی در یک روز ابری.

محل نیست همه چیز را در سیاست است. قدرت همه چیز را در سیاست است و این یک جنگ قدرت. بورگوم گرفتن بر روی یکی از قدرتمند ترین اعضای قوه مقننه جف Delzer که ریاست کمیته تخصیص بودجه در مجلس نمایندگان. بورگوم تا به حال موفقیت های اولیه. جمهوری خواهان در این منطقه موفق به تایید Delzer یک جانباز 30 ساله از خانه. Unbowed, Delzer وارد اولیه انتخابات به چالش کشیدن نامزدهای تایید شده توسط منطقه کنوانسیون.

نتیجه این شده است بسیار گران چهره بین Delzer و دیگر نامزدها در این منطقه است. سراسیمگی از تبلیغات به نظر می رسد در روزنامه ها در خدمت منطقه از جمله بیسمارک تریبون و چند هفتگی روزنامه ها. این قطعه مهم این است که در حال پرواز از طریق پست به رای دهندگان. سلب مورد نیاز توسط قانون می گوید: تبلیغات در حمایت از نامزدهای تایید شده است پرداخت می شود داکوتای رهبری تایید شده. شما می خواهم که به خودی بدانید که بقیه داستان. این عمل سیاسی کمیته از نزدیک متصل به بورگوم انتخاباتی. سابق بورگوم کارکنان جاه طلب و زرنگ و دانا فعالان پشت PAC.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

رابی لوف یک Mayville, N. D., مادری, NDSU فارغ التحصیل و این کمیته ثبت نام عامل یکی از رژیم صهیونیستی است. بورگوم اول استخدام. او فقط بازگشت به داکوتای شمالی پس از دو سال در دانشگاه هاروارد. لوف هر چیزی پنهان نیست. "ما کاملا شفاف او گفت:" در یک مکالمه تلفنی در روز دوشنبه. "ما مخفی نیست. ما در حال ثبت نام با وزیر امور خارجه," مطابق با قوانین ایالتی.

به عنوان سلب اینجا, من می دانم و مانند لوف. او باهوش استراتژیک و شاید نماینده نسل جدیدی از فعالان سیاسی. او فکر می کند به هر حال. در مکالمه ما او اذعان کرد که یک PAC ممکن است نشستن قانونی اولیه مسابقه انتظار تا زمانی که حزبی رای دهندگان انتخاب نامزدها در رقابت های اولیه. استراتژی که کار نمی کند تا به خوبی در یک کشور تحت سلطه یک حزب واحد ، هدف از کمیته برای پیشبرد بورگوم کرد. منطقه 8 کمپین یک بخشی از این استراتژی است. این تنها قانونی مسابقه تایید شده است با درگیر تا کنون لوف گفت.

بورگوم علاقه در شکست Delzer نشده است یک راز است. نه از روی صدق و صفا خود انگیزه. در اوایل این هفته راست متمایل "بمحض احضار حاضر بخدمت وبلاگ" پیشنهاد کرد که داکوتای رهبری تایید قرار داده بود پول را به مبارزه با Delzer به دلیل رای خود را در برابر تئودور روزولت کتابخانه یکی از بورگوم امضای طرح. لوف عضو کتابخانه هیئت مدیره. این درست است که Delzer رای دادند در برابر یک دولت تخصیص بودجه برای ساخت کتابخانه – واقعا بیشتر از یک موزه – اما نه بر اساس دخالت خود را در مبارزه با Delzer. این دو به سادگی نمی بینم همه چیز را در همان راه.

Delzer یک "شیشه نیمه خالی" نوع مرد. بورگوم معتقد است در بودجه از مقدار زیادی -- که است که می گویند اجازه دهید صندوق چه ما می توانیم به عنوان مخالف به Delzer را بیایید-guard--checkbook رویکرد است. مخالفت خود را علنی شد در طول سازمانی جلسه مجلس پس از انتخابات 2018. بورگوم احساس تحقیر توسط قوه مقننه نکته تحویل داده شده توسط Delzer که اجرایی بودجه صورتحساب نمی تواند در نظر گرفته شود; در عوض بودجه دولت خواهد بود ساخته شده در قانون گذاری پیش بینی. بورگوم حامیان شکایت کرده اند با صدای بلند در مورد عواقب آن عبارتند از: – خود ارزیابی – یک فرایند بودجه بندی است که سخت تر به دنبال ایجاد فرصت برای پنهان کردن پول است که دولت ممکن است در غیر این صورت قادر خواهید بود به صرف.

این یک موضوع بی اهمیت, البته, اما آن را دریافت نمی کند به قلب تپنده اختلاف است. قلب تپنده این سوال مطرح است از قدرت.

و سیاسی معتادان چیزی است که بسیار شگفت انگیز در مورد این اختلاف به دلیل – پول خود را امن بر روی این شرط بندی – بورگوم دخالت در این مسابقه را به عواقب بعدی جلسه قانونی. البته بورگوم به حال مشکلات به اندازه کافی با قانونگذاران در سراسر دوره اول خود را در دفتر از جمله standoffs, پرونده های حقوقی و دادگاه عالی ایالت قضاوت. وجود دارد به احتمال زیاد هیچ پایان با توجه به تحولات هفته گذشته است.

در اینجا به عنوان یک نشانه است Chet Pollert جمهوری خواه و رهبر اکثریت در دولت خانه که پشتیبانی از Delzer (و تمایل به درک چیزهایی که): "اگر جف برنده بزرگ است. اما وجود خواهد داشت برخی از مشکلات. اگر جف از دست می دهد و وجود خواهد داشت بسیاری از مشکلات است."

این تنها شروع ، اگر یک فرماندار می تواند نفوذ و یا حتی کنترل قانونی انتخابات چه می شود از تفکیک قوا? دولت قانون اساسی را می دهد فرماندار نسبتا قدرت کمی نسبت به قوه مقننه به عنوان آخرین جلسه بودجه نبرد نشان می دهد. پول می تواند تغییر معادله و بورگوم پول است.

مایک جیکوبز سابق سردبیر و ناشر هرالد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن