مهاجر داخلی و مراقبت کارگران: ریسک بالا اما کم حفاظت

مستند نشده فاقد شرایط لازم هستند به انواع اقدامات امداد. عدم شغل به مواد و همچنین پیامدهای روانی. هنگامی که آن

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

مستند نشده فاقد شرایط لازم هستند به انواع اقدامات امداد. عدم شغل به مواد و همچنین پیامدهای روانی. هنگامی که آنها انجام کار آن را تهدید می کند سلامت خود و رفاه کسانی که برای آنها مراقبت.

لی سهام یک محل با دیگر زنان مهاجر. برخی از آنها رنجبر در خانه های سالمندان و مراکز توانبخشی است که حتی در بهترین زمان skirted سلامت و ایمنی نیروی انسانی و مقررات. COVID-19 گسترش یافته است به سرعت در امکانات است و در حال حاضر هم اتاقی در خانه بمانند ترس به بازگشت به چنین مکان.

عصبی co-worker با یک کودک خردسال پرسیده لی به بیش از تعطیلات آخر هفته خود را تغییر. با 7 نفر تست مثبت از COVID-19 وجود دارد و کارفرمایان نه گفتن کارگران به موقع و ارائه حفاظت لی در حال حاضر رفته به خود شده است. دیگران هستند که دیگر اجازه ورود به قصرها در هالیوود هیلز. بدون درآمد آنها نمی توانند ارسال حواله است که خانواده ها در پشت سمت چپ بستگی دارد.

به صورت مهاجر مراقبت کارگران, چشم انداز بیکاری واقعی است. نگه داشتن اجازه اقامت موقت بستگی دارد نه تنها در مورد اینکه آیا مراقبت از خود-گیرنده باقی مانده اپیدمی بلکه در شرایط کارفرما خانوار. با توجه به افزایش سوء ظن از غریبه ها امکان واقعی است که کارفرمایان دیگر نماینده مراقبت برای افراد خارج از خانواده است. به عنوان با گذشته اپیدمی بحران های نژادپرستانه در برابر موج "چینی ویروس" به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اشاره به COVID-19 تا جاروب بیش از آمریکا تشدید سمت داخل رو به ناسیونالیسم که در سراسر جهان پاسخ همان چیزی است که به فوریت مورد نیاز است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن