میشیگان سیل جابجا هزاران نفر را تهدید می کند Superfund سایت

توسط: AP | میشیگان | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 7:22:01 am جستجو و نجات قایق مستقر است به عن

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399
توسط: AP | میشیگان | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 7:22:01 am
Michigan flood displaces thousands, threatens Superfund site جستجو و نجات قایق مستقر است به عنوان سگینا جاده بسته است در Drake با توجه به آب در طول جاده و در حالی که floodwater افزایش می یابد در میدلند Mich., جمعه, مارس 20 سال 2020 است. (کتی Kildee/میدلند روزانه اخبار از طریق AP)

سیلاب کنگره از طریق مرکزی میشیگان در روز چهارشنبه شد مخلوط کردن با مهار برکه در یک Dow Chemical Co. گیاه و می تواند جابجایی رسوب از پایین دست Superfund سایت هر چند این شرکت گفت: وجود دارد هیچ خطر به مردم و یا محیط زیست است.

داو گفت: حوضچه برگزار شد و تنها آب آن را شناسایی کرده است هیچ مواد شیمیایی منتشر شده از این گیاه در میدلند که در آن شرکت تاسیس شد هر چند ایالات متحده آمریکا سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مقامات دولتی را بررسی گیاه زمانی که آنها قادر است. پس از جاری شدن سیل فروکش داو مورد نیاز خواهد بود برای ارزیابی Superfund سایت آلوده به دیوکسین شرکت ریخته در قرن گذشته — به تعیین اگر هر گونه آلودگی منتشر شد, سازمان حفاظت محیط زیست گفت.

در ضمن Tittabawassee رودخانه کاکل در بیش از 35 فوت (11 متر) در میدلند در حدود 3 فوت (90 سانتی متر) زیر سطح پیش بینی.

رژیم صهیونیستی. گرچن Whitmer هشدار داده بود که شهر 42,000 مردم می تواند در نهایت تحت 9 فوت (2.7 متر) از آب توسط چهار شنبه شب پس از سیلاب ها پیشی گرفت و دو سد و مجبور به تخلیه حدود 10 ، 000 نفر از خانه های خود.

اما خطر نیست و میدلند مقامات خواسته است که ساکنان بازگشت نیست هنوز. خدمات ملی آب و هوا گفت: جوامع دورتر پایین دست شد نیروبخش برای جاری شدن سیل در روزهای آینده.

هیچ آسیب و یا مرگ و میر مربوط به جاری شدن سیل گزارش شده میدلند سخنگوی Selina Tisdale گفت.

ساکنان در نزدیکی رودخانه بودند خواست به دنبال زمین بالاتر پس چه خدمات ملی آب و هوا به نام "فاجعه بار سد شکست" در Edenville سد حدود 20 مایل (32 کیلومتر) شمال غرب میدلند و سانفورد سد حدود 8 مایل (13 کیلومتر) downriver.

شهرستان میدلند مدیر براد کی گفت: سنفورد سد سرشار است اما میزان آسیب ساختاری است هنوز شناخته نشده است.

اگر کل سد ساختار بودند به شکست "وجود دارد خواهد بود بسیار بالاتر خروش که خواهد آمد پایین رودخانه و است که می تواند به بالا بردن سطح بسیار سریع تر از آنچه ما می بینیم درست در لحظه" کی گفت.

در نزدیکی Edenville باب Yahrmarkt, 79, تخلیه خانه خود را در امتداد رودخانه در روز سه شنبه بعد از ظهر. او گفت که او نمی توانست باور کند آنچه که او را دیدم زمانی که او بازگشت و یکشنبه. "فقط ویرانی" گفت: Yahrmarkt.

خود را در گاراژ قرار دارد که ابزار و تجهیزات او انباشته بیش از 70 سال بود جاروب دور. خانه اش به شدت آسیب دیده توسط آب: این سه سطح — دو زیر طبقه اصلی که خود را بیش از یک پا زیر آب.

"من به دنبال در یک توده شن و ماسه و بتن که در آن گاراژ بود" Yahrmarkt گفت و اشاره کرد که سیلاب ها نیز تحت فشار قرار دادند او عتیقه 1953 سدان فورد و هارلی دیویدسون موتور سیکلت در اطراف حیاط.

او همسایه 58 ساله دن دیان بازگشت به خانه برای پیدا کردن همه چیز را در زیر خانه خود را شسته است.

"من هرگز چیزی شبیه به این" Dionne گفت. "ما تا به حال یک سیل اما هیچ چیز مثل این. آن را مانند کسی برداشت من گاراژ و آن را تکان داد. وجود دارد یک فریزر, یخچال و فریزر در حیاط خلوت من. من نمی دانم که در آن از."

رودخانه صدر یک رکورد قبلی از 33.9 پا (10.3 متر) را در سال 1986 خدمات ملی آب و هوا گفت. آن سیل مرحله 24 فوت (7.3 متر) و آن را به حال شده است انتظار می رود به تاج در حدود 38 پا (11.6 متر).

Whitmer اعلام وضعیت اضطراری برای Midland County, و شهرهای Edenville سانفورد و قطعات از میدلند بودند تخلیه کردند Tisdale, the میدلند سخنگوی گفت. میدلند است حدود 130 مایل (210 کیلومتر) شمال دیترویت.

فرماندار گفت دفتر او شده بود در تماس با مقامات فدرال و بپرسید سازمان مدیریت اضطراری فدرال برای حمایت از.

"این یک رویداد بر خلاف هر چیزی که تا کنون دیده ایم قبل از," او گفت:.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در توئیتر خود نوشت که او از نزدیک نظارت بر وضعیت و ستایش اولین پاسخ دهندگان. اما او همچنین یک واکسن در Whitmer که او برای انتقاد از او stay-at-home سفارشات برای جلوگیری از گسترش coronavirus: "ما فرستاده و ما بهترین های نظامی & @fema تیم در حال حاضر وجود دارد. فرماندار باید در حال حاضر 'مجموعه شما رایگان' برای کمک به. با شما خواهد بود به زودی!"

دولت اتحاد ملی بوده نقطه داغ برای COVID-19 با بیش از 52,000 موارد و مرگ 5,000 اما Midland County تا به حال کمتر از 80 موارد و زیر 10 مرگ و میر. هنوز ساکنان شد توصیه می شود به اقدامات احتیاطی و مدارس به عنوان پناهگاه فاصله تختخواب تاشو به موقف اجتماعی فاصله دستورالعمل.

Whitmer گفت: دولت را بررسی اپراتورها از سدها و "دنبال هر خط از مراجعه حقوقی ما است."

"اولیه بازخوانی است که این یک مشکل شناخته شده در حالی که برای و به همین دلیل آن مهم است که ما به دلیل سعی و کوشش" Whitmer گفت.

در سال 2018 فدرال انرژی کمیسیون تنظیم مقررات لغو بویس آبی مجوز به کار Edenville سد به علت عدم رعایت مسائل که شامل سرریز ظرفیت و عدم توانایی در عبور از شدید ترین سیل منطقی ممکن است. که دولت امتیاز سد ساخته شده در سال 1924 در شرایط نامطلوب.

سانفورد سد ساخته شده بود که در سال 1925 موفق به دریافت یک شرایط عادلانه و امتیاز. هر دو در حال به فروش می رسد.

این کمیسیون گفت: آن را کارگردانی کرده است Boyce آبی برای ایجاد یک تحقیقات مستقل تیم برای تعیین علت آسیب به سانفورد سد و که این امر رسیدن به مقامات دولتی در مورد Edenville سد. آن را به ارسال یک مهندس برای کمک به این تحقیقات هنگامی که آن را امن برای انجام این کار.

Dow Chemical شده است که مقر آن در میدلند برای بیش از 120 سال و اصلی آن گیاه نشسته در این شهر در حاشیه رودخانه ها. این تبادل نظر شرکت شهر: یک دبیرستان است که پس از شرکت موسس این مدرسه دیگر را طلسم است Chemics. یک داو بنیاد بودجه بسیاری از امکانات رفاهی جامعه از جمله یک باغ گیاه شناسی این شهر شناخته شده است midcentury سازه های مدرن برای اولین بار معرفی شده توسط معمار Alden ب داو.

این شرکت با 9,000 کارکنان و پیمانکاران در میدلند در روز سه شنبه تعطیل عامل واحد به جز کسانی که مورد نیاز شامل مواد شیمیایی سخنگوی Kyle Bandlow گفت. هیچ مواد شیمیایی منتشر شده است شناسایی شده است.

اما جاری شدن سیل به احتمال زیاد خواهد شد در برخواهد داشت شکست به Superfund پاکسازی گفت: آلن برتون یک استاد محیط زیست و توسعه پایدار در دانشگاه میشیگان. دیوکسین منتشر شده توسط Dow رسوبات آلوده و سیلابی همراه 50 مایل (80 کیلومتر) از Tittabawassee و سگینا رودخانه ها به دریاچه هیوران سگینا بای. فدرال Superfund برنامه به بررسی و پاک کردن زباله های سمی سایت.

شاخص های Dow و وزارت امور خارجه از محیط زیست دریاچه های بزرگ و انرژی را به تعیین که در آن سیلاب را نقل مکان کرد دیوکسین برتون گفت.

"آنها می دانستند که در آن همه چیزهای که بود, اما قدرت آب غیر قابل باور است و آن را به حرکت همه چیز در اطراف" برتون گفت.

آب و خدمات صادر سیل هشدارهای چون 4 تا 7 اینچ (10.2 به 17.8 سانتی متر) از باران کاهش یافته است از روز یکشنبه. سنگین رواناب تحت فشار قرار دادند رودخانه بالاتر است. این شنبه آینده وجود دارد 30 درصد احتمال بارش باران بیشتر در حال حرکت به منطقه یکشنبه و دوشنبه.

"این رفتن به ادامه downriver," سارا Pampreen یک سرویس آب و هوا هواشناس گفت. "فقط دقیقا چقدر, این سوال است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن