مکزیک جمهور سفارشات نظامی در خیابان ها برای جلوگیری از افزایش خشونت

توسط: رویترز | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 10:39:39 am مکزیک جمهور آندرس مانوئل لوپز

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 10:39:39 am
Lopez Obrador مکزیک جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador طی یک کنفرانس خبری در ماه جولای سال 2019 در کاخ ملی مکزیکو سیتی, مکزیک. (ایسنا/فایل)

مکزیک رئیس جمهور دستور داده است تا نیروهای مسلح برای مقابله با امنیت در خیابان برای چهار سال دیگر تمدید سیاست او قبلا به عنوان انتقاد از دولت در تلاش برای محدود کردن فراری خشونت است. در یک اعلامیه منتشر شده در روزنامه رسمی رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador دستور داد که نیروهای مسلح (FA) شرکت "در فوق العاده و تنظیم شده و مکمل شیوه ای با گارد ملی" در امنیت عمومی ،

نیروهای مسلح خواهد بود تحت فرماندهی گارد ملی اطلاع گفت: پلیس پس از ایجاد لوپز Obrador آمد به ریاست جمهوری در دسامبر. 2018.

منظور خواهد شد و تا آخرین مارس 2024. این حکم به معنی نیروهای مسلح خواهد بود و در خیابان های مکزیک تا تقریبا پایان ریاست جمهوری لوپز Obrador سیاسی کهنه که اغلب مورد انتقاد رئیس جمهور سابق Felipe Calderon برای استقرار ملوانان و سربازان امنیت عمومی.

"او استراتژی امنیت کار نمی کند و به همین دلیل است که او تا به حال برای سفارش با این فرمان برای نیروهای مسلح برای حمایت از امنیت عمومی" متخصص امنیت ژوئن Ibarrola گفت: Milenio روزنامه. لوپز Obrador برنده در سال 2018 تعهد به اتخاذ یک مطلب آشتی جویانه استراتژی امنیت با تمرکز بر علل ریشه جرم و جنایت به ویژه با کاهش فقر و فساد است.

اما خشونت به زمین در طی اولین سال و نیم مسئول با رکورد 34,582 افراد به قتل رسیده در سال 2019.

برخی از 3000 قتل ثبت شد در ماه مارس این سال دوم-بالاترین ماهانه قتل شمارش و بزرگترین لوپز پس از Obrador فرض قدرت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب