مکزیک هر روز جنگ: Guerrero و دادگاه صلح

چه چیزی جدید است ؟ در سال 2019, مکزیک یک بار دیگر دچار بالاترین نرخ قتل در تاریخ آن است. سازمان یافته جرم و ج

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

چه چیزی جدید است ؟ در سال 2019, مکزیک یک بار دیگر دچار بالاترین نرخ قتل در تاریخ آن است. سازمان یافته جرم و جنایت جان سالم به دولت militarised ضرب و جرح و خراب شده و بسیاری از مقامات شکسته است تا به کوچکتر لباس های فعال در چندین غیرقانونی کسب و کار. مسلح "دفاع از خود" گروه ظهور کرده اند در پاسخ, اما, برخی, جنایی, روابط خود را.

چرا این مهم است ؟ هیچ جا این روند واضح تر – و دنباله عاشق – از در Guerrero, غرب, Mexico City. این دولت ارائه رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador با بزرگترین چالش در تلاش خود را برای کاهش جرم و جنایت خشونت آمیز و بدون استفاده از نیروی نظامی. جنایی رقابت شدید است, فساد فراگیر است و پلیس تبانی شایع است.

چه باید کرد ؟ مکزیک دولت باید به توسعه منطقه ای برنامه های مداخله ترکیب اقدامات کوتاه مدت برای حفاظت از جمعیت های آسیب پذیر اصلاحات برای تقویت اجرای قانون و افزایش رشد اقتصادی و متناسب با سلام-ساختمان طرح. تمرکز منابع در کشور خشن ترین مناطق مانند Guerrero, خواهد افزایش, چشم انداز جنگ کاهش.

++++

Guerrero است که متاسفانه منحصر به فرد در میان ایالت مکزیک برای خود سابقه خشونت و misrule. ساندویچ بین مکزیک و سواحل اقیانوس آرام دولت تحمل برخی از ترین کشور باطل ضد شورشی سرکوب در دوران جنگ سرد و یکی از بدترین جنایات اخیر در مکزیک تاریخ – ناپدید شدن 43 معلم کارآموزان از Ayotzinapa در سال 2014.

امروز این مرکز جرایم سازمان یافته در مکزیک با بیشتر گروه های jostling برای چمن از در هر منطقه تنها. حداقل 40 لباس های مبارزه با بیش از یک مجموعه جنایی سرمایه گذاری اعم از تولید مواد مخدر و قاچاق بالاتر از همه هروئین برای بازار ایالات متحده برای چندین جدیدتر راکت اخاذی قبل از هر چیز در میان آنها است.

با آسمان-نرخ بالای مصونیت از مجازات برای جرائم جدی – تعدادی از قضات و عالی رتبه پلیس متهم به همدستی در فعالیت های جنایی – Guerrero به شمار سخت ترین آزمون برای رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador وعده برای آوردن صلح به مکزیک. تعمیرات اساسی غیر نظامی پلیس حفاظت از جمعیت های آسیب پذیر و خلع سلاح خشونت آمیز گروه در حال تمام کارهای ضروری اگر دولت برای خروج از آن مزمن جنگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب