مکزیک به برتری ایتالیا به پست جهان چهارم بالاترین coronavirus تلفات

توسط: رویترز | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 9:41:54 am کارگران با پوشیدن لباس محافظ و ما

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399
توسط: رویترز | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 9:41:54 am
کارگران با پوشیدن لباس محافظ و ماسک صورت و چهره سپر صبر کنید برای مشتریان در یک رستوران در شهر مکزیک.(فایل)

مرگ و میر در مکزیک از این بیماری همه گیر کوروناویروس رز بالا 35,000 روز یکشنبه با این کشور آمریکای لاتین سبقت ایتالیا برای چهارمین بالاترین مرگ با توجه به ایسنا داده است.

اما رییس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador گفت: روز یکشنبه که همه گیر شد "از دست دادن شدت" در مکزیک و سرزنش آنچه که او به نام "محافظه کار رسانه ای" باعث زنگ.

مکزیک روز یکشنبه ثبت 276 اضافی مرگ و میر و 4,482 عفونت های جدید را به آن coronavirus مرگ و میر به 35,006 با 299,750 موارد تایید شده. ایتالیا ثبت کرده است 34,954 مرگ و میر و 243,061 موارد است. مکزیک مسیرهای ایالات متحده و برزیل و انگلستان در مجموع مرگ و میر.

در حالی که ایتالیا به نظر می رسد به رام ویروس همه گیر است که نشان دادن چند نشانه هایی از کاهش در مکزیک که دولت آن مواجه انتقاد برای بازگشایی اقتصاد خود را بیش از حد به زودی.

لوپز Obrador گفت که او در جریان همه گیر این هفته بود و خوش بینانه است.

"گزارش مثبت است خوب است. نتیجه این است که این بیماری همه گیر در حال ریزش است که آن را از دست دادن شدت او گفت:" در یک پیام ویدئویی.

لوپز Obrador همچنین حمایت هوگو لوپز-Gatell مکزیک معاون وزیر بهداشت و coronavirus تزار پس از انتقاد از مدیریت بحران است.

لوپز-Gatell نگه داشته است تجدید نظر خود پیش بینی برای کل مرگ و میر و به تازگی به عنوان پیش بینی ماه ژوئن تا 35,000 مرگ و میر از طریق اکتبر. در اوایل ماه مه برآورد شد 6,000.

Coronavirus مرگ و میر در هر میلیون نفر در مکزیک که تعداد جمعیت حدود 120 میلیون دلار است که 16 بالاترین در جهان, با توجه به داده ها توسط شرکت تحقیقات ana ortega.

اما مقامات مکزیکی می گویند درست است عوارضی است که به احتمال زیاد بسیار بالاتر با توجه به محدود تست. خبر و تحلیل تشییع جنازه-صفحه اصلی اطلاعات در ماه مه نشان داد که تلفات بیش از دو برابر این گزارش آمار و ارقام.

چند مقامات سابق را مورد انتقاد قرار لوپز Obrador دولت برای مدیریت آن از این بیماری همه گیر.

وزیر بهداشت سابق Salomon Chertorivski برگزار شد که در این پست از 2011 به 2012 گفت: دولت تا به حال بازگشایی اقتصاد قبل از جلسه در سطح جهان تاسیس معیار برای انجام این کار است. او اضافه کرد که مکزیک ممکن است نیاز به اعمال جدید مستند.

"و با وجود متغیرهای اساسی: کاهش 14 روز گذشته در این شماره از contagions کاهش در روزهای اخیر در تعداد مرگ و میر و کاهش در تعداد بستری مردم" Chertorivski گفت مکزیکی روزنامه رفرما.

"هیچ کدام از این سه پارامتر به دست آمد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب