مکزیک داروخانه ها: ماسک های صورت موجود در زباله دوباره فروخته

توسط: AP | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 10:48:27 am های مجدد و یا با استفاده از ماسک ا

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399
توسط: AP | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 10:48:27 am
Mexico pharmacies: face masks found in trash being re-sold های مجدد و یا با استفاده از ماسک ارائه یک خطر عفونت. (بازنمودی تصویر)

یک گروه به نمایندگی از مکزیک صاحبان داروسازی گفت: آن را دریافت کرده است گزارش در مورد مردم چیدن استفاده می شود فولاد ماسک صورت برای خروج از سطل زباله و فروش آنها.

شایعات در مورد این عمل را جاروب چند کشور در آمریکای لاتین به دلیل ماسک صورت غالبا به صورت جداگانه به فروش می رسد در خیابان با فروشندگان بدون مجوز.

ماسک محبوب تبدیل شده اند موارد در طول coronavirus همه گیر و نیاز در فضاهای عمومی در برخی از شهرستانها. شده اند وجود دارد گزارش ها از کمبود و افزایش قیمت ماسک.

مکزیکی داروخانه صاحبان اتحادیه توصیه مکزیکی به برش خود را با استفاده از ماسک به قطعات قبل از پرتاب آنها را دور. های مجدد و یا با استفاده از ماسک ارائه یک خطر عفونت.

یکی دیگر از گروه صنعتی هشدار در مورد خرید ژل ضد عفونی کننده دست در خیابان گفته فروشندگان بودند جایگزینی نام تجاری بطری با ژل که ممکن است حاوی الکل 70 ٪ سطح در نظر گرفته موثر در برابر ویروس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن