مکزیکی, انرژیهای تجدید پذیر برنده شدن در دادگاه در برابر وزارت انرژی قوانین

توسط: تابناک | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 11:31:45 am مکزیک انرژی پاک در صنعت برنده مهلت از سخت محدو

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399
توسط: تابناک | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 11:31:45 am
Mexican renewables win court fight against Energy Ministry rules مکزیک انرژی پاک در صنعت برنده مهلت از سخت محدودیت های جدید و پشتیبانی توسط وزارت نیرو با توجه به دو نفر آشنا با این موضوع. (بلومبرگ)

مکزیک انرژی پاک در صنعت برنده مهلت از سخت محدودیت های جدید و پشتیبانی توسط وزارت نیرو با توجه به دو نفر آشنا با این موضوع.

دادگاه به طور موقت معاف 17 شرکت در روز دوشنبه از مقررات است که بسیاری را دیدم به عنوان یک حمله در این صنعت گفت: افرادی که خواسته بود به نام دلیل این تصمیم نیست و در عین حال ، آنها نمی شناسایی شرکت های.

دولت گفت: اقدامات طراحی شده بودند برای دادن قدرت بیشتر به دولت ابزار و محافظت از ثبات شبکه ملی از نامنظم جریان انرژی تولید شده توسط پروژه های انرژی تجدیدپذیر. منتقدان گفت: حرکت محدود کردن رقابت برای دولت سودمند Comision فدرال د با electricidad. وزارت انرژی بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

آخرین دور از تعلیق اعمال می شود به اقدامات به جلو قرار داده و این کشور را از وزارت نیرو که سریع ردیابی بیش از رگولاتور صنعت و نگرانی است. این اقدامات را مجاز وزارت به تحمیل تعدادی از محدودیت ها و آزمون های جدید خورشیدی و بادی پروژه را با توجه به مرکز ملی انرژی کنترل قدرت رد کردن گیاه جدید مطالعه و بررسی درخواست ها.

در مه 18, مکزیک دادگاه اعطا مشابه موقت باقی می ماند به شرکت ها از جمله ایتالیا Enel SpA اجازه می دهد آنها را به فشار به جلو با پروژه ها با وجود برنامه های تنظیم کننده به طور نامحدود به حالت تعلیق در تست مورد نیاز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن