مکزیکی فرماندار معذرت خواهی برای سوء استفاده پلیس در اعتراض

توسط: رویترز | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 10:58:20 am آنارشیست معترضان صورت خاموش در بر

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399
توسط: رویترز | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 10:58:20 am
آنارشیست معترضان صورت خاموش در برابر پلیس در Polanco محله از شهر مکزیک (AP)

فرماندار از دولت مکزیک به تازگی roiled با درگیری بین نیروهای امنیتی و تظاهرکنندگان عذرخواهی کرد در روز شنبه برای سوء استفاده های انجام شده با پلیس در مقابل مردم معترض را در برابر مرگ یک مرد در بازداشت پلیس.

انریکه الفرو فرماندار منطقه غرب Jalisco, گفت که او وحشت زده شد که پلیس در پایتخت ایالت خالیسکو بود روز جمعه مورد ضرب و شتم برخی از شرکت کنندگان در تظاهرات بیش از مرگ مرد جیووانی لوپز.

"این خجالت من از آن امثال من آن را تا حد زیادی درد من به عنوان یک مرد از Jalisco و به عنوان فرماندار" الفرو گفت: در یک ویدیو ارسال شده در توییتر.

پس از روز جمعه درگیری های رسانه ها گزارش دادند بیش از ده نفر از دست رفته بودند پس از ربوده شدن توسط مردان مسلح.

آلفارو دستور داد از دست رفته مردم به دنبال پایین و گفت: اواخر روز شنبه آنها تا به حال تمام شده است یافت می شود.

"ما می توانیم می گویند که همه آنها در خانه های خود گفت:" در توییتر. "هیچ کس ناپدید شده است."

2014 ناپدید شدن 43 دانش آموز بودند که ظاهرا قتل عام پس از ربوده شده توسط پلیس فاسد در جنوب غربی مکزیک موجب خشم بین المللی و انجام آسیب پایدار به شهرت و سپس رئیس جمهور انریکه پنا نیتو.

اسامی قربانیان پلیس و دیگر خشونت ها چسبیده به زمین در کنار شعار که می خواند به زبان اسپانیایی: "وجود خواهد داشت هیچ صلح در حالی که پلیس متحده وجود" در خارج از سفارت آمریکا در شهر مکزیک (AP)

با الهام از مورد جورج فلوید یک مرد آمریکایی کشته در مینیاپولیس ماه گذشته پس از یک افسر پلیس به زانو در گردن او در طول بازداشت, تظاهرات, پلیس سوء استفاده ها را گرفت تا در دیگر نقاط جهان.

فلوید مرگ کمک درایو تظاهرات بر سرنوشت لوپز که در بازداشت پلیس در Jalisco در ماه گذشته پس از گزارش بازداشت توسط ماموران شهرداری برای پوشیدن یک ماسک صورت برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus.

در نتیجه تظاهرات باعث درگیری و دستگیری معترضان در گوادالاخارا در روز پنج شنبه. آلفارو گفت که او تا به حال تصمیم به آزادی این زندانیان بدون اتهام.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن