سلامت روان بازديد بروید مجازی در طول COVID-19. خواهد شد که در ادامه پس از همه گیر?

و معلوم می شود این تغییر ممکن است یکی است که چوب حداقل برای برخی از آنها و بیماران خود را. ارائه سلامت رفتاری

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399

و معلوم می شود این تغییر ممکن است یکی است که چوب حداقل برای برخی از آنها و بیماران خود را.

ارائه سلامت رفتاری درمان از طریق پزشکی از راه دور به جای چهره به چهره بازدیدکننده داشته است تبدیل به هنجار شده پس از COVID-19 زمان نگه دارید.

جان Ulven گروه صندلی بالغ روانشناسی در سنفورد سلامت در فارگو گفت: قبل از همه گیر حدود 400 telebehavioral سلامت بازديد شد و در حال انجام در هر ماه در سراسر سیستم خود را پا. ماه گذشته تحت coronavirus تاثیر, Sanford, انجام بیش از 12,300 بازدیدکننده داشته است بیمار در شیوه ای که او گفت:.

"این یک تغییر عمیق," Ulven گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

انتقال شده است مشابه برای Essentia سلامت با توجه به روانشناس جو الیسون.

"در عرض یک هفته ما رفت از 100 درصد در شخص بازدیدکننده داشته است به 100 درصد مجازی بازدیدکننده داشته است," او گفت:.

دولت نیز در آغوش مجازی به معنی به عنوان راهی برای ارائه خدمات بهداشت رفتاری به مشتریان.

جان Butgereit, پزشکی از راه دور هماهنگ کننده داکوتای شمالی وزارت خدمات انسانی گفت: تعداد رفتاری ارائه دهندگان خدمات سلامت در درمانگاه با استفاده از پزشکی از راه دور برای ارائه خدمات رشد از حدود 70 به بیش از 360 فقط در طول دو ماه گذشته.

مجازی بازديد انجام شده با استفاده از ویدئو کنفرانس نرم افزاری است که مطابق با قوانین حفظ حریم خصوصی بیمار تحت بهداشت و درمان بیمه حمل و پاسخگویی به قانون و یا HIPAA.

این تغییر به مجازی بازديد نشده است آسان برای برخی از سلامت رفتاری پزشکان است که تا به حال یک منحنی یادگیری با توجه به تکنولوژی درگیر Ulven گفت.

وجود دارد را می توان تنظیم برای بیماران یا مشتریان به عنوان به خوبی.

"وجود دارد شاید یک تردید اولیه و یا تداخل گاهی اوقات که بیماران احساس خواهد شد اما این است که واقعا از بین می رود به سرعت حتی در اولیه جلسه" الیسون گفت.

خدمات پزشکی از راه دور

برخی از بیماران در حال تجربه کاهش سلامت روان خود را در گیر خود را به عنوان روال بوده است مختل و آنها مواجه ایم جداسازی با توجه به اقامت در خانه سفارشات و یا اجتماعی فاصله.

بسیاری از نگرانی های مالی و یا ترس از ابتلا COVID-19.

Ulven گفت: او شاهد بدتر شدن علائم اضطراب و افسردگی و بی خوابی در بسیاری از بیماران و برخی در حال نوشیدن الکل بیشتر به کنار آمدن.

خبر خوب او می گوید: تحقیقات نشان می دهد telehealth تحویل آثار به خوبی به عنوان راهی برای ارائه درمان.

"آن را موثر در مراقبت های بهداشتی. این واقعا موثر در سلامت رفتاری," Ulven گفت.

Butgereit گفت: داکوتای شمالی وزارت خدمات انسانی شده است کار برای برخی از زمان برای گسترش آن telehealth ظرفیت برای خدمات بهداشت رفتاری از طریق آن منطقه هشت سلامت رفتاری درمانگاه و چهار ماهواره درمانگاه.

این فشار در واقع شروع از ضرورت در سال 2015 گفت: با سیل میدان نفتی کارگران به غرب بخشی از دولت که در آن خدمات بهداشت رفتاری محدود شد.

این حرکت دارای شتاب بیشتر در گیر با خدمات ارائه شده توسط مشاوران اعتیاد, بهداشت روان درمانگران روانشناسان و پرستاران مورد مدیران و دیگران.

مشتریان می توانند با استفاده از دستگاه های الکترونیکی خود را. در گذشته آنها تا به حال به بازدید از یکی از کلینیک ها برای دریافت خدمات است.

Butgereit گفت: آنها در حال کشف مشتریان مانند راحتی از telehealth.

"آنها مانند این واقعیت که آنها باید کمی بیشتر استقلال در زمانی که و چگونه آنها دیده می شود," او گفت:.

دولت ارائه می دهد خدمات خود را در یک هزینه کشویی مقیاس به طوری که هر شهروند که به کمک نیاز دارد می شود آن را بدون در نظر گرفتن سطح درآمد.

Ulven گفت: به عنوان همه گیر شروع به دست آوردن جای پایی تقاضا در ابتدا پایین تر برای خدمات بهداشت رفتاری. در حال حاضر بسیاری از ارائه دهندگان به عنوان مشغول به عنوان آنها قبل از.

او گفت: سنفورد بهداشت به رسمیت می شناسد و آن را نیاز به ارائه یک حجم بیشتری از خدمات بهداشت رفتاری در پشت این بیماری همه گیر.

Hirings در حال وقوع در این زمینه در حال حاضر در حال حرکت حتی قبل از COVID-19 رسید.

سنفورد در حال حاضر در حال کار بر روی یک طرح را به بیماران نیازمند از خدمات بهداشت رفتاری بازگشت به محیط کلینیک و تحت چه شرایطی.

آیا telehealth همیشه می شود ترجیح روش زایمان برای این نوع کمک باقی مانده است دیده می شود.

اما Ulven گفت: آن را می دهد آنها را برای کمک به مردم بیش از همیشه است.

"اگر این همچنان ادامه دارد, من فکر می کنیم که ما قصد رسیدن به یک جمعیت که در غیر این صورت نمی خواهد آمد به ما مراجعه کنید در فرد," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن