مردان کالج هاکی از دست می دهد و اولین تیم در 12 سال آن طولانی ترین کشش بدون تیم تاشو در نزدیک به نیم قرن

آن را دشوار اخبار برای مردان, کالج جهانی هاکی است که همیشه امیدوار به رشد تعداد تیم های که حامی ورزش است. اما

توسط NEWSATROPAT در 5 خرداد 1399

آن را دشوار اخبار برای مردان, کالج جهانی هاکی است که همیشه امیدوار به رشد تعداد تیم های که حامی ورزش است. اما نگه داشتن چشم انداز, کالج, هاکی واقع شده است در یک اجرای خوب به تازگی.

از دست دادن هانتسویل, علائم اولین بار پس ایالتی وین (Mich.) در سال 2008 که یک بخش-مردان برنامه خورده. با توجه به USCHO کالج هاکی جدول زمانی که طولانی ترین کشش بدون از دست دادن یک بخش-من تیم مردان در 47 سال است.

قبلی بخش مردان تیم های تاشو که شامل ایالتی وین (2008), فیندلای (2004), آیونا (2003), Fairfield, (2003), ایلینوی-شیکاگو (1996), Kent State (1994) ایالات متحده بین المللی (1988), Northern Arizona (1986) St. Louis (1979) پن (1978) و اوهایو (1973).

در آن زمان بدست آورد-من گسترش یافته است. در 30 سال گذشته آن را از 48 به 60 تیم است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پس Wayne State خورده در سال 2008 کالج هاکی اضافه شده است Penn State و ایالتی آریزونا. دانشگاه لانگ آیلند همچنین اعلام کرد که برنامه ای برای شروع یک برنامه این سقوط و ایلینوی در آستانه اضافه کردن مردان هاکی زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس قرار داده و آن را به توقف در حال حاضر.

هانتسویل برنامه همواره به چالش کشیده و با آن جغرافیای منحصر به فرد. شد و حتی بیشتر به چالش کشیده که هفت غربی دانشگاهی هاکی انجمن برنامه های اعلام شده آنها بیرون کشیدن از لیگ برتر به شکل جدید لیگ های مرکزی دانشگاهی هاکی انجمن.

سه WCHA تیم پشت سر گذاشته شد: Huntsville, آلاسکا در انکوریج آلاسکا و (فربنکس).

آلاسکا مدارس شده اند در آستانه با توجه به کاهش بودجه ایالت و زنده ماندن ممکن است همه گیر و کنفرانس تغییر یا.

این دومین بار است که هانتسویل اعلام کرد که پایان دادن به آن مردان هاکی برنامه.

هانتسویل اعلام کرد در سال 2012 بود که آن را برش ورزش تنها به نوبه خود در اطراف و احیای آن را بدون از دست رفته یک فصل است. بلافاصله پس از این برنامه اعلام کرد که تاشو بود برخی از بازیکنان به سرعت در خانه.

این روشنی هدف برتر برای کالج دیگر تیم های هاکی بود و دانشجوی سال دوم دروازه بان کلارک ساندرز. UND به پایان رسید تا فرود او و او یک قطعه کلیدی برای UND فهرستی برای دو فصل از جمله 2014 NCAA منجمد چهار تیم ملی.

ساندرز است که هنوز هم عالی در هاکی حرفه ای برای این روز است.

دو تن دیگر از بازیکنان جدید پیدا D-من خانه قبل از هانتسویل دوباره تحكيم برنامه های خود را -- به جلو مک روی انتقال به رابرت موریس و defenseman Nickolas Gatt انتقال به ایالت میشیگان است.

هانتسویل بازیکنان در حال حاضر سیل انتقال پورتال برای پیدا کردن خانه های جدید است.

که بالا هدف ؟

زمانی که هانتسویل در چنگال بزرگ در ماه ژانویه به روشن بهترین بازیکن در این فهرست بود اول جلو جاش Latta که در ادامه منجر به این تیم به ثمر رساند.

اما Latta در حال حاضر برنامه ریزی شده بود در انتقال. او اعلام کرد یک ماه پیش که از مقصد جدید خواهد بود UMass Lowell. چون هانتسویل است حذف آن برنامه Latta باید واجد شرایط بلافاصله برای RiverHawks فقط به عنوان ساندرز, Roy و Gatt شد در سال 2012.

UND بازی شارژر شش بار در تاریخ برنامه رفتن 6-0. همه شش بازی در گرند فرک. UND جاروب هانتسویل 12-6 و 11-5 در سال 1989 آن را 1-0 برنده و 4-1 در طول آن 2016 NCAA ملی قهرمانی فصل و UND برنده 5-2 و 5-2 در این فصل است.

چه لیو انجام می دهند ؟

کجا هانتسویل بازیکنان به از اینجا ؟

اول فکر لیو که در تلاش است تا با عجله پر کردن فهرست برای 2020-21.

با توجه به آدم Wodon کالج هاکی, اخبار لیو در حال حاضر رسیده به هانتسویل بازیکنان.

اما لیو حتی لازم نیست که یک مربی در محل و در عین حال که یک پرچم قرمز به هر کسی که ممکن است با توجه به این که ، است ورزشی بخش انتخاب بازیکن برای سر مربی ؟

به عنوان مشتاق به عنوان بخش-من هاکی مردان است برای اضافه کردن یکی دیگر از برنامه -- به خصوص در شهر نیویورک -- لیو شده است یک پرچم قرمز پس از دیگری تا کنون. که باعث می شود آن را حتی بیشتر مهم است به استخدام حق سر مربی کسی است که می تواند مجموعه ای از کوسه ها در مسیر درست.

Karvinen به دوباره پیوستن به Idalski?

سابق UND مربی برایان Idalski شده است استخدام قدیمی خود بازیکنان برای پیوستن به KRS Vanke اشعه طرفدار تیم مستقر در شنژن چین است. این Vanke اشعه های بازی در روسیه مبتنی بر WHL شد و اولین تیم خارجی برای کسب عنوان قهرمانی فصل گذشته است.

در میان بازیکنان که در تیم ملی بودند امی Menke, Rebekah Kolstad و تیلور فلاهرتی که همه راه حل مناسب برای Idalski در UND. Idalski دستیار مربی بود حداکثر Markowitz, که همچنین به عنوان یک دانشجو و تصویری مربی UND.

در حال حاضر وجود دارد یک گزارش که Idalski فرود آمد یکی از بازیکنان برتر در جهان, میشل Karvinen.

Karvinen که از دانمارک و فنلاند ستاره دار برای Idalski برای سه فصل در UND. او به عنوان یک جایگزین کاپیتان به عنوان یک دانشجوی سال دوم و کاپیتان به عنوان یک تازه وارد.

Karvinen موفق به کسب دو المپیک مدال برنز (سال 2010 تا سال 2018) و نامگذاری شد رو به جلو در بازی های المپیک در سال 2014.

Karvinen شده است بازی هاکی حرفه ای در سوئد که در آن او موفق به کسب قهرمانی در سال 2016 2018 و 2019.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب