مردان دیده می شود مجبور به باز کردن backdoor چین هوستون کنسولگری پس از بسته شدن

توسط: رویترز | هوستون | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 3:09:17 pm پس از مردان بازدارنده برداشته باز کردن

توسط NEWSATROPAT در 4 مرداد 1399
توسط: رویترز | هوستون | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 3:09:17 pm
Chinese Consulate, Houston, US پس از مردان بازدارنده برداشته باز کردن یک درب عقب و رفت داخل دو لباس شخصی اعضای وزارت امور خارجه ایالات متحده دفتر امنیت دیپلماتیک وارد به نگهبان درب. (بازنمودی) (KTRK از طریق AP)

یک گروه از مردان همراه با وزارت امور خارجه ایالات متحده رسمی دیده می شد مجبور به باز کردن یک درب در چینی کنسولگری در هوستون در روز جمعه پس از مدت کوتاهی یک دولت آمریکا بسته شدن برای ماموریت در زمان اثر در 4 ساعت مرکزی زمان (21.00 به وقت تهران).

این گروه شامل یک مرد که به نظر می رسد وزارت امور خارجه در صدر رسمی برای ماموریت های خارجی, Cliff Seagroves. گروه پاسخ نداد وقتی پرسیده شد که آنها توسط خبرنگاران و وزارت امور خارجه سخنگوی کاهش یافته است برای پاسخ به سوالات در مورد Seagroves یا این گروه و فعالیت در کنسولگری.

پس از مردان بازدارنده برداشته باز کردن یک درب عقب و رفت داخل دو لباس شخصی اعضای وزارت امور خارجه ایالات متحده دفتر امنیت دیپلماتیک وارد به نگهبان درب. آنها در پاسخ به پرسش خبرنگاران.

به سفارت چین در واشنگتن نمی, پاسخ به یک درخواست برای نظر. کارکنان کنسولگری بود خارج شد هوستون ساختمان در مدت کوتاهی پس از 4 ساعت و چپ در وسایل نقلیه قبل از درب مجبور شد باز با توجه به رویترز شاهد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن