McFeely: اگر مینه سوتا زیرساخت لایحه عبور نمی کند این همه جمهوری خواهان در

در صرفا سیاسی از حرکت در میان گلایه در آورده با این بیماری همه گیر کوروناویروس و متعاقب آن فروپاشی اقتصادی Dau

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399

در صرفا سیاسی از حرکت در میان گلایه در آورده با این بیماری همه گیر کوروناویروس و متعاقب آن فروپاشی اقتصادی Daudt تهدید به غرق شدن یک پیوند بیل که گسترده هر دو حزب حمایت قانونی مگر اینکه DFL رژیم صهیونیستی است. تیم Walz japanese, ژاپنی, پرستار اضطراری خود قدرت.

این یک قمار منتقله از ناهماهنگی شناختی شتاب موجود در یک حباب که در آن بلندترین صدای کسانی هستند که از نوار صاحبان screeching در مورد ماسک-پوشیدن به عنوان اولین گام به استبداد و صحبت با رادیو تماس گیرنده stammering در مورد "شاه Walz."

بیش از آخر هفته Daudt شد gleefully به tweeting در مورد احمقانه بیلبورد مسئله نشان می دهد Walz با او سر خود را عقب پایان. این است که ظاهرا ایران با بهترین و درخشان.

پیوند لوایح بسیار مهم برای هر گوشه ای از مینه سوتا که آیا آنها تکیه DFL یا جمهوری خواه. آنها پول مورد نیاز برای پروژه های زیربنایی مانند جاده ها, پل ها, تصفیه خانه فاضلاب برنامه ها و محافظت از سیل. به همین دلیل قانونگذاران از هر دو طرف با شور و شوق حمایت از آنها. آنها را به خانه بیکن.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

چیزهایی مانند یک زیرگذر راه آهن در مورهد.

چیزهایی مانند یک مرکز گسترش در اسکندریه.

چیزهایی مانند بازسازی تاریخی مدرسه ابتدایی در Chatfield.

چیزهایی مانند یک دولت جدید در مرکز Proctor.

این سال مطابق با لایحه سنگین است 1.8 میلیارد بسته بزرگتر از حد معمول با توجه به نیاز پروژه های زیربنایی و شغل آنها را فراهم می کند. فرماندار در هیئت مدیره. بنابراین انتقادی است خواه رهبر اکثریت سنا پل Gazelka. DFLers که نگه داشتن اکثریت در مجلس نیز به نفع.

اما مطابق با صورتحساب نیاز به یک سوپر رای اکثریت به تصویب معنی این یکی نیاز به جمهوریخواهان رای به خارج از خانه دریافت کنید. بنابراین این لایحه موفق به آن را از دومین جلسه ویژه تکمیل هفته گذشته سقوط زمانی که Daudt گفت: او نمی خواهد ارائه جمهوریخواه رای برای آن مگر اینکه Walz توافق به اورژانس قدرت او را گرفته و از زمان شروع این بیماری همه گیر.

با COVID-19 رشد در سراسر کشور و بحرانی تصمیم گیری مانند مدرسه دوباره باز هنوز پیش رو Walz است که در مورد به ترک اضطراری خود قدرت. نه باید به او. تصمیم خود را ساخت در حالی که جرقه caterwauling از این حق بوده است که عمدتا مناسب و اندازه گیری. Minnesotans موافق: اخیر نظرسنجی فاکس نیوز نشان داد Walz با 65 درصد تصویب امتیاز.

وجود خواهد داشت یکی دیگر از جلسه ویژه در ماه اوت است. Daudt خواهد شد که دیگر فرصتی برای اصلاح اشتباه خود.

مگر اینکه او همه را-در سیاسی محاسبه است که او می تواند رنگ Walz است که برای انتخابات مجدد تا 2022 به عنوان یک سنگین دست دیکتاتور و کمک خواهد کرد که کشیدن پایین DFL نامزدها در انتخابات در ماه نوامبر. آن آینه جمهوریخواه بازی ملی.

این بدان معناست که او مایل به عقب نشینی $1.8 میلیارد دلار در پروژه های محلی — حتی کسانی که در جمهوری برگزار قانونی مناطق به آن را انجام دهد. تعجب می کنم که چگونه آن GOPers که زادگاه نمی گرفتن یک پل جدید و یا فاضلاب ارتقاء احساس در مورد آن ؟

مهم تر چگونه ساکنان بیشتر مینه سوتا احساس در مورد آن ؟ و ما در حال صحبت کردن در مورد آنهایی که مناسب نیست بریدن که پایه خود را به خشم در Facebook الگوهای رفتاری و بحث-رادیو تف. شما می دانید مانند Daudt.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن