McFeely: تاول و گل آلود Duhamel هنوز هم لذت بردن از بازی نقش خود را در رویداد گلف

این لحظه منجر به این خط از روز هنگامی که یک مرد ناظر تکیه نزدیکتر خود را بی باک خبرنگار و زمزمه کرد: "آیا کسی

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399

این لحظه منجر به این خط از روز هنگامی که یک مرد ناظر تکیه نزدیکتر خود را بی باک خبرنگار و زمزمه کرد: "آیا کسی که مجاز به دریافت گل در آنها است؟"

همچنین این کار از یک مرد مختلف در مجاورت: "آیا مرد قوی هیکل دریافت همجنس باز از گل و لای بر روی خود را؟"

پاسخ این بود که شما خود را در تلویزیون و یا صفحه نمایش کامپیوتر, مارس 31 هنگامی که WDAY-تلویزیون و InForum پخش "بل بانک آن بازی رو به جلو" خیریه گلف بازی بله. Duhamel, پخش شوت او به سمت سبز و yukked آن را به عنوان او ساخته شده راه خود را به سمت چمن سبز از fairway.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آن را پیچیده یک روز که در طی آن بلند, دباغی کاملا سفیدی 47 ساله از مینت, N. D. خودش نمایش چشمک می زند از گلف درخشندگی مخلوط با همه گیر و کار ناشی از زنگ زدگی. وجود دارد باقی می ماند یک ورزشکار در سابق مینت دولت کارفرمایی است ناب, قاب, اما آن را شلوغ توسط میانسال بازیگر. Duhamel تا به حال به درخواست نوار از نوار الکتریکی به یک تاول در سمت راست او heel, مالش خام با راه رفتن در کفش های گلف.

"من همچنین برخورد با یک شانه و لگن چیزی که در حال حاضر, بنابراین من نمی دانم اگر آن را عدم فعالیت و یا چه. و من یکی از قدیمی ترین در اینجا" خوش برخورد Duhamel خندید بعد از بازی. "اما شما می دانید چه ؟ من آمار آن را بهتر است برای بیشتر قسمت ها از من فکر کردم من می خواهم چون من فقط بازی نیست. این چنین یک روز زیبا. بسیاری از آن است که با گروه شما در حال بازی کردن با. آن را فقط یک بازی واقعا سرگرم کننده است."

Duhamel تیمی با LPGA گلف باز امی اولسون از Oxbow را در PGA Tour بازیکن تام Hoge از فارگو و سابق دیرین NHLer مت کالن از مورهد در ساخته شده برای تلویزیون صورتی که فروم Communications Co. بانیان و خواهد televise در ایالت داکوتای شمالی. در حالی که بارگذاری رقابتی ورزشکاران حرفه ای بودند در زمان آسیاب به خط پایان Duhamel نگه داشته و همه چیز بیشتر نور است. او در گفتگو با طرفداران cracked جوک و حمله کردند برای WDAY دوربین.

مرتبط:

همه گلف بازان را دارا بودند اما این بازیگر هالیوود, جای تعجب نیست, می دانست که چگونه به بازی به یک دوربین است.

"هنگامی که آنها از من خواست برای انجام این کار, من نمی دانم چه به انتظار. من فکر کردم آره ما فقط بیرون رفتن و بازی. اما این احساس مانند معامله واقعی است. آن را کاملا فیل (مایکلسون) و ببر (جنگل) بود اما رقابتی" Duhamel گفت. "این یک روز زیبا. من خودم شرم آور بیش از حد بد و من ساخته شده برخی از عکس های."

که شامل یک تراشه است که بدستآمده جدی مشت پمپ و در لحظه high-five با اولسون که به سرعت منجر به نیمه بی دست و پا عذر خواهی بیش از اجتماعی فاصله.

Duhamel, مشاهده, دعوت به بازی گلف برای امور خیریه در فارگو به عنوان بهانه ای برای بازگشت صفحه اصلی و یک راه برای نگه داشتن مشغول طول coronavirus shutdown. او شروع این بیماری همه گیر در محل خود در لس آنجلس فرار کرد و به او 54 هکتار گریز در جنگل از راه دور و از شمال غربی ایالت مینه سوتا و سپس بازگشت به L. A.

"2 1/2 هفته از زمانی که همه این مسائل آغاز شده اتفاق می افتد من در دوست دختر من (فارگو دیویس ارشد و سابق جهان خانم به امریکا Audra ماری) و گفت:" ما احتمالا باید به خانه بروید.' من دوست ندارم که در L. A. در زمان مانند این. بنابراین من در زمان پسر من و او و ما فقط مرتب کردن بر اساس jetted در اینجا تنها به دلیل این که شما نمی دانید که اگر همه چیز در حال رفتن به رفتن وری وجود دارد. و آن را می تواند به سرعت" Duhamel گفت. "بخشی از دلیل من ساخته شده این کابین وجود دارد به دلایل مانند این. آن را مرتب کردن بر اساس من روز قیامت katey ترکیب, اگر شما خواهد شد."

صبر کنید. Josh Duhamel است روز قیامت katey?

"من قصد ندارم به دروغ چرا من باید این طرح است. زندگی در L. A. همیشه کمی از نگرانی چون من دیده ام که چیزهای کوچک اتفاق می افتد, همه چیز یک وری می تواند سریع. بنابراین من همیشه, 'چگونه می توانم از اینجا دریافت کنید و من کجا رفتن؟'" او گفت:. "بخشی از آن است که بخشی از آن این است که من فقط دوست دارم که در جنگل و داشتن چیز برای انجام این کار در تمام طول روز طولانی است. بنابراین هر بهانه ای به خانه آمده و با دیدن خانواده می شود و بخشی از چیزی شبیه به این بسیار سرگرم کننده است."

Duhamel به پایان رسید برخی از پروژه ها قبل از همه گیر که یکی از آنها باید به زودی. یک فیلم با عنوان "فکر می کنم مثل یک سگ" یک خانواده کمدی بازیگران همکار "ترانسفورماتور" زاج سفید مگان فاکس, برنامه ریزی شده برای انتشار در ماه ژوئن 9 Blu-ray, DVD دیجیتال و بر روی تقاضا.

"این یک فیلم خانوادگی است که من سال گذشته است. این یک فیلم در مورد یک پسر که اختراع این دستگاه است که اجازه می دهد تا او را به گوش سگ خود را و افکار آنها می توانید مکالمات" Duhamel گفت. "این یک فیلم خانوادگی."

Josh Duhamel celebrates after sinking a chip shot on Tuesday, May 12, during the Bell Bank 2020 Play It Forward Golf Challenge at the Fargo Country Club. David Samson / The Forum

Josh Duhamel جشن پس از غرق شدن یک چیپ شات در سهشنبه, مه 12 در طول بل بانک 2020 آن را بازی رو به جلو گلف چالش در فارگو باشگاه کشور. دیوید سامسون / انجمن

او همچنین با بازی در یک Netflix سری برنامه ریزی شده برای انتشار در سال 2021 با عنوان "مشتری میراث." آن را در مورد ابرقهرمانان و فرزندان خود را که مبارزه برای زندگی خود را افسانه ای شاهکارهای. تیراندازی پیچیده در تورنتو قبل از همه گیر.

آینده Duhamel پت پروژه نیست بنابراین روشن است. او نوشت: به کارگردانی و ستاره دار در فیلم "رفیق بازی" تکمیل شده سال گذشته است. آن را قرار است منتشر شود در 300 صفحه نمایش در سراسر کشور در ماه مارس, اما coronavirus scuttled که طرح. پس از تحت فشار قرار دادند به ماه جولای Duhamel ممکن است در حال حاضر به صبر کنید تا مرداد ماه دسامبر یا حتی سال آینده برای فیلم خود را برای رفتن ،

"این فیلم بر اساس آنچه که من و رفقا بیرون می آیند اینجا و هر سال به نام رفیق بازی. این یک آخر هفته از حوادث دیوانه با این بچه ها. آن را بیشتر و یا کمتر بهانه ای برای با هم هر سال است. این یک وحشی, شخص, کمدی," Duhamel گفت. "من دوست دارم چرا ما فقط ارائه آن را در حال حاضر زمانی که همه در خانه ؟ اما این همه نوع قراردادی چیزهای که فقط درایو من دیوانه. من اجازه دهید فقط اجازه دهید همه که رفتن و قرار دادن لعنت فیلم را در حال حاضر. چرا که آن را واقعا خنده دار آن را ظالمانه و کاملا سیاسی نادرست. من عاشق چیزهای شبیه به آن. آن را مانند "خماری" و " مدرسه قدیمی,' فیلم شبیه به آن."

زمانی که جهان شروع به حرکت دوباره Duhamel برخی از بازی های ویدئویی voiceover کار به انتظارنشسته بودند. او ابراز یک "ندای وظیفه" بازی یک زن و شوهر از سال پیش. در عین حال مانند بسیاری دیگر او را در حال انتظار برای همه گیر مربوط به خاموش شدن ناگهانی به سهولت.

"برای من, من به دنبال در کل این چیزی که به عنوان ترسناک به عنوان آن می تواند من فقط می خواهم به بیرون آمدن از این داشتن نه نشسته در دست من است و پس از انجام کاری داشتن انجام کاری" Duhamel گفت. "برای من در حال حاضر اگر من می تواند از تیراندازی هر چیزی و یا هر چیزی من این ساختمان محل در کابین من که فقط برای من است اما آن را برای پسر من و من پسر بچه ها و هر آنچه که کودکان دیگر من امیدوارم که من به برخی از روز. که در آن قلب من است. حتی زمانی که من در L. A. قلب من است که در اینجا. این در داکوتای شمالی آن را در کابین من در مینه سوتا است. سلام واقعا که من احساس می کنم بیشتر در صلح واقعا...."

گلف ارائه برخی از صلح این هفته هم با وجود Duhamel بودن متصلب و گل آلود.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن