مک دونالد قصد دارد برای بازگشایی, تمام, انگلستان, ایرلند, درایو-throughs ژوئن

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 2:09:50 am مک دونالد گفت: این امر کلاه صرف در درای

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 2:09:50 am
McDonald's, McDonald UK, McDonald Ireland, McDonald drive-throughs, McDonald open, McDonald coornavirus مک دونالد گفت: این امر کلاه صرف در درایو خود را-throughs در 25 پوند (.70) در ماشین در حالی که همچنین تشویق مشتریان به انتخاب کردن برای تماس با ما روش های پرداخت. (فایل)

مک دونالد پارسیان گفت: این طرح به بازگشایی آن درایو-throughs در انگلستان و ایرلند در اوایل ماه ژوئن به عنوان دو کشور سهولت coronavirus-led محدودیت در جاده پس از سفر هفته طولانی مستندات.

آمریکا مبتنی بر رستوران های زنجیره ای گفت: این امر بازگشایی 30 رستوران در انگلستان و ایرلند ارائه خدمات از طریق درایو-از طریق خط از مارس 20. آن را باز خواهد شد 15 خلبان رستوران در جنوب شرقی انگلستان در روز چهارشنبه اما ارائه خدمات تنها از طریق تحویل از طریق بارگذاری می خورد.

مک دونالد گفت: این امر کلاه صرف در درایو خود را-throughs در 25 پوند ($30.70) در ماشین در حالی که همچنین تشویق مشتریان به انتخاب کردن برای تماس با ما روش های پرداخت.

همچنین گفت: در این رستوران ها را کاهش می یابد منو و ساعت و خدمات که ممکن است به عنوان سریع به عنوان قبل از همه گیر سطوح به دلیل کاهش نیروی انسانی و اجتماعی فاصله اقدامات در آشپزخانه.

نخست وزیر بوریس جانسون در یک سخنرانی تلویزیونی نشانی در روز یکشنبه اعلام کرد که تعداد محدودی از محدودیت ها از جمله اجازه دادن به مردم به خارج از ورزش بیشتر و تشویق برخی از مردم را به بازگشت به کار.

قهوه استارباکس پارسیان گفت: این امر آغاز یک مرحله به مرحله بازگشایی 150 از آن درایو از طریق مکان ها و برخی از غذای آماده-تنها فروشگاه در انگلستان شروع پنج شنبه به بعد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب