مایو بالا دریافت کننده COVID-19 نجات بودجه در مینه سوتا

روچستر مبتنی بر مراقبت های بهداشتی لوله دریافت حدود 170 میلیون دلار به عنوان بخشی از 2 تریلیون دلار مراقبت در

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399

روچستر مبتنی بر مراقبت های بهداشتی لوله دریافت حدود 170 میلیون دلار به عنوان بخشی از 2 تریلیون دلار مراقبت در عمل کوتاه برای Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی است.

اطلاعات ذکر شده در دولت توسط دولت covidstimuluswatch.org تجزیه و تحلیل ارائه شده توسط دولت فدرال صرف حمایت غیر انتفاعی شغل خوب ،

تمام گفته 189 شرکت مینه سوتا دریافت جمعی $902.2 میلیون از بهداشت عمومی و خدمات اجتماعی صندوق اضطراری در مراقبت عمل می کنند. مینه سوتا بود 17-بزرگترین دریافت کننده کمک مالی صندوق در کشور است. هفت بالا 10 گیرندگان در مینه سوتا بودند مراقبت های بهداشتی شرکت.

ارائه دهنده سیستم های اهدا شد بودجه بر اساس استفاده از مدیکر دلار است. این بودجه قرار بود برای جبران هزینه های آماده سازی برای این بیماری همه گیر و همچنین به عنوان درآمد از دست رفته در حالی که روش انتخابی بودند در خود نگه دارد. علاوه بر این دریافت کنندگان "ممنوع از ارسال 'تعجب' متعادل صورتحساب به هر presumptive یا واقعی COVID-19 بیمار" با توجه به قوانین.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مایو گزارش پیش بینی 3 میلیارد دلار ضرر و زیان برای سال. کلینیک ثبت درآمد نزدیک شدن به $13.8 میلیارد سال گذشته شده و مازاد $1.08 میلیارد دلار است.

برای جبران آن انتظار می رود تلفات در سال 2020 آغاز در ماه مارس آن را اجرا furloughs و paycuts شنود گذاشته 900 میلیون دلار در ذخایر و توقف پروژه های ساختمانی.

"تعهد ما به رهبری و حمایت از نیازهای بیماران ، کارکنان و جوامع در طول COVID-19 همه گیر مورد نیاز سرمایه گذاری های قابل توجهی در آمادگی برای درمان آزمایش ها و تحقیقات گفت:" Duska Anastasijevic از کلینیک مایو امور عمومی در بیانیه ای. "در همان زمان به تعویق افتادن غیر اورژانس جراحی و روش های قرار داده شده قابل توجه فشار در مایو کلینیک مالی است."

کلینیک تماس بودجه "امداد خوش آمدید" و می افزاید که "وجوه حاصل نخواهد پوشش ضرر و زیان قابل توجهی متحمل شده به عنوان یک نتیجه از COVID-19 همه گیر خواهد شد اما کاهش کلی تاثیر مالی و تکمیل گسترده مالی تثبیت استراتژی."

ترکیب دیگر دولت فدرال و کمک درمانگاه دریافت کرده است $240 میلیون آن را ندارد به پرداخت.

فرویو خدمات بهداشتی و درمانی در آمد دوم در مینه سوتا با $116. 9 میلیون در COVID-19 محرک بودجه.

"M بهداشت فرویو اولویت برای مراقبت بودجه شامل COVID بحرانی منابع ما بتسدا COVID بیمارستان جایگزین درآمد از دست رفته از اعمال جراحی الکتیو و کارکنان آموزش و پرورش" گفت: Kaylee Skaar ارتباطات و متخصص برای M بهداشت فرویو.

Allina Health System سوم شد و در COVID-19 محرک وجوه مصرف در $64.1 میلیون.

"بودجه Allina Health دریافت کرده است از مراقبت به عنوان یک 11-بیمارستان نظام سلامت اختصاص داده شده است نسبت به جبران برخی از هزینه و درآمد کاهش وارده گفت: Tim Burke, روابط عمومی از Allina Health, در بیانیه ای.

برک گفت: Allina نیز مواجه شده است کاهش می یابد و بیمار حجم به دلیل نیاز به حفظ تجهیزات حفاظت شخصی و "ساخته شده است مهم سرمایه گذاری در تجهیزات و لوازم حفاظت فردی, تجهیزات, تکنولوژی, تست, و امکانات برای پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر."

"به عنوان بخشی از افزایش برنامه ریزی تلاش و انطباق با فرماندار اجرایی سفارش های مالی قابل توجهی سرمایه گذاری شده است. تاثیر مالی ضروری سرمایه گذاری همراه با کاهش درآمدهای مربوط به کاهش بیمار جلد بود ناگهانی و تاثیر قابل توجهی به سازمان است."

برک گفت: Allina Health بودجه از مراقبت عمل "اختصاص یافته است که نسبت به جبران برخی از این هزینه ها و درآمد از دست رفته است اما قابل ملاحظه ای کمتر از وارده بیش از دو ماه گذشته."

دیگر بیمارستان ها در سطح ایالت به دریافت بودجه گنجانده شده Hennepin سیستم بهداشت و درمان در 19 میلیون دلار St. Cloud بیمارستان در 17 دلار .7 میلیون مراقبت های بهداشتی کودکان در $16.8 میلیون و شمال یادبود مراقبت های بهداشتی در $14.4 میلیون نفر است.

نوار کناری:

داکوتای شمالی بالا 5 بیمارستان کمک مالی

  • تثلیث بیمارستان: 23 میلیون دلار
  • Altru نظام سلامت: $10.7 میلیون
  • Innovis سلامت LLC: $7.7 میلیون
  • سنت Alexius مرکز پزشکی: $5.9 میلیون
  • غرب رودخانه بهداشت خدمات: $4.4 میلیون

مینه سوتا بالا 5 بیمارستان کمک مالی

  • کلینیک مایو: $169.9 میلیون
  • فرویو خدمات بهداشتی و درمانی: $117 میلیون
  • Allina Health System: $64.1 میلیون
  • Hennepin سیستم بهداشت و درمان, Inc.: 19 میلیون دلار
  • St. Cloud بیمارستان: $17.8 میلیون

داکوتای جنوبی بالا 5 بیمارستان کمک مالی

  • سنفورد سلامت: $71.9 میلیون
  • Avondale estates سلامت: $34.7 میلیون
  • سریع شهر منطقه ای در بیمارستان, Inc.: $13.2 میلیون
  • قلب مقدس خدمات: 12 میلیون دلار
  • هارون Regional Medical Center, Inc.: $4.7 میلیون

تاریخ منبع: COVID محرک دیده بان

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن