مایو محققان شناسایی زودرس آلزایمر

به عنوان شرح داده شده, صورت فلکی زیستی و اختلالات شناختی شناخته شده به عنوان مترقی Dysexecutive سندرم تاثیر نم

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399

به عنوان شرح داده شده, صورت فلکی زیستی و اختلالات شناختی شناخته شده به عنوان مترقی Dysexecutive سندرم تاثیر نمی گذارد حافظه در معنای سنتی و یا حتی تولید حملات از رفتار عجیب و غریب. به جای آن مبتلا می توانید پیدا کردن خود را قادر حقه اطلاعات پایان یک پروژه و یا حتی یک ساندویچ.

دو امضا از ویژگی های این بیماری در حال بی تفاوتی و داشتن اخراج شده است برای بی کفایتی در کار است که یک بار آمد آسان است.

یافته های اولین گزارش در هفته گذشته در مقاله ای در مجله مغز ارتباطاتتوصیف 55 موارد قبلا ناشناخته مغز اختلال یکی از قابلیت های قابل توجه یک فرد در 50s خود را. در طراحی این تعریف جدید مایو نویسندگان امید به فراغت بیماران پریشانی هزینه بالقوه و مضرات اشتباه درمان در حالی که اجازه می دهد آنها را به سرعت ضربه بزنید به منابع بیماری های خاص مشاوره و برنامه ریزی بهتر برای زندگی با یک بیماری پیشرونده.

یک بیماری بدون نام

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما شروع به دیدن بسیاری از جوان شروع موارد برای آن وجود ندارد مورد خوب تعریف می گوید:" دکتر دیوید جونز, استادیار مغز و اعصاب در کلینیک مایو و نویسنده سرب از مطالعه.

"علائم نبود به وضوح تعریف شده وجود نداشت معیارهای تشخیصی برای آنها, اما ما نگه داشته و پیدا کردن که آنها به بیماری آلزایمر و که در آن آنها را در زمان یک زمان واقعا طولانی برای آنها به یک تشخیص است."

به دنبال بازگشت بیش از سوابق بیمار از 55 نفر به اشتراک گذاشته مغزی-نخاعی مایع بیومارکرهای آلزایمر و آسیب شناسی یافته ها در داخل بافت مغز به دست آمده از طریق کالبد شکافی اما نه طبیعی ژنتیکی امضای این بیماری است. تصویربرداری نتایج نشان داد منحصر به فرد سندرم به عنوان به خوبی.

در حالی که بیماران مبتلا به آلزایمر باید مشخصه آتروفی در اعماق مغز منطقه شناخته شده به عنوان هیپوکامپ اين بيماران نشان دادن عدم فعالیت در سراسر بالای سر خود یک منطقه مسئول اجرایی عملکرد شناخته شده به عنوان لوب جداری.

این بررسی دریافتند بیماران ميانگين سن شروع 54 و نمی شد تشخیص داده تا سن 57.

"بسیاری از اوقات افراد مبتلا به این بیماری خواهد شد می گویند که حافظه مشکل" جونز می گوید. "اما اگر شما حفاری و ببینید چه مشکلات آنها با داشتن آن معمولا مشکلات در کار با تکمیل وظایف — به خصوص اگر یک کامپیوتر جدید در برنامه آنها باید یاد بگیرند. در آن طول می کشد آنها را از بسیاری دیگر برای انجام این کار طبیعی خود را روز به روز کار می کنند و آنها شروع به داشتن شغل مسائل مربوط به عملکرد."

البته وجود ندارد یک فرد بیش از یک سن خاص که نه احساس به چالش کشیده شده توسط نرم افزار های جدید. اما مایو تیم یافت و این کمبود می تواند تداخل با یک میزبان از low-tech مهارت نیز مانند نگه داشتن یک تقویم زیر یک دستور یا برنامه ریزی دیگر کارگران است.

در این راه جونز می گوید: در اوایل شروع بیماری آلزایمر را شبیه به یک کامپیوتر با بیش از حد بسیاری از برنامه های باز بر روی دسکتاپ خود یکی در حال حاضر در حال اجرا پایین در رم. این محققان مشخص شده بدهی در سه خاص, پس زمینه, سطح شناختی اقدامات: حافظه کاری انعطاف پذیری شناختی و شناختی مهار.

"حافظه کاری است که در آن شما به طور موقت ذخیره اطلاعات و دستکاری آن به منظور قرار دادن یک نتیجه جدید می گوید:" جونز. انعطاف پذیری شناختی از سوی دیگر ممکن است صدا مانند یادگیری در نگاه به یک موضوع متفاوت اما با زودرس آلزایمر "این مشکل سوئیچینگ بین وظایف بارگذاری چیزی به حافظه کاری و یا برگزاری یک قانون است." شناختی مهار بدان معنی است که قادر به فیلتر کردن اطلاعات بی ربط.

"این افراد معمولا بسیار دست نخورده متبلور هوش" جونز می گوید. "همه دانش آنها انباشته تمام عمر خود را هنوز هم وجود دارد و آنها هنوز هم می تواند استفاده از آن به عنوان طولانی به عنوان طولانی به عنوان آنها تمرکز بر روی یک چیز در یک زمان انجام نمی, همه چیز در مراحل متعدد و چشم پوشی از حواس او را پرت."

البته تمام موارد بالا معمولا نیاز به پایین نگه داشتن یک شغل.

"بسیاری از آنها شغل خود را از دست آنها به ما مراجعه کنید" جونز می گوید. "هنگامی که شما تست که چرا آنها در حال انجام و همچنین آن را از حافظه خود را در نوعی حس آن را اجرایی عملکرد شناختی یا حافظه کاری که مشکل است."

بیماران مبتلا زودرس آلزایمر می تواند به نظر می رسد به عنوان اگر آنها تبدیل شده اند بی تفاوت و این می تواند گزاف گویی آنها را از یک ارائه دهنده خدمات خود را به دیگری در یک گران تضعیف روحیه "تشخیصی اودیسه" جونز می گوید. یکی از این بیمار به تازگی از دست یک دوست نزدیک قبل از مشکلات خود و تشخیص داده شد با سوگ سندرم است.

"آنها همیشه اینجا بوده است" جونز می گوید. "حفر به ادبیات اولین گزارش از این نوع ارائه قدمت آن به سال 1988. ...آن بوده است طولانی و گیج کننده راه برای این علائم است. اگر ما می تواند آموزش دهندگان و این هدف ما است. ما می خواهیم برای کمک به مردم در تشخیص حق دور شروع به مقابله و مدیریت این بیماری (و) طرح بقیه زندگی خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب